Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapquote:
Geen heavy en varient chainsquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapDNA schade en repairmechanismen voor carcinogenese en heavy en variant chains voor Immunologie!!! Kan niet beter, toch?!
Oeh... T-cellen! Maak me gekquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen heavy en varient chainsvorig jaar al gehad..... reageren van immuunsysteem op virussen, schimmels, bacterien, en overgevoeligheid....
verder wel zin in...Maar ben nu bezig met virologie.... HIV
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Iquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
idd ga door, word er ook helemaal gek van
* Doodkapje rent naar toiletquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Ihet onderdrukken van virussen van de MHC klasse I waarop macrofagen(?) weer niet kunnen binden waardoor cel verdacht is en dus gedood wordt
![]()
quote:
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem isquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je het begrijpt
weet jij hoe het werkt????quote:
Het is Mikkie, kom op, natuurlijk begrijpt ie datquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
weet jij hoe het werkt????
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem is![]()
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!quote:
idd daar ben ik voorquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
waarvoor heb je gesprekquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
zo om 12 uur volgende gesprek
dit keer in nijmegen dus kan lekker fietsen
Je was oa iets met lease-auto's aan 't doen, ga je daarover pratenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:21 schreef swarmahoer het volgende:
voor mijn reeks vestgingsonderzoeken
Ben je ook al een Betaquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik dan ook even over mijn boeiend werk gaan praten hier, kunnen we elkander helemaal gek maken
Doe eensquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zal ik dan ook even over mijn boeiend werk gaan praten hier, kunnen we elkander helemaal gek maken
Ik begrijp die hele immunologie crap waar DK en Cali het over hadden, maar ik voeg er nog een sausje van programmeren aan toe om het beta-geheel die extra je ne sais crois toe te voegen.quote:
Bio-informaticus?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele immunologie crap waar DK en Cali het over hadden, maar ik voeg er nog een sausje van programmeren aan toe om het beta-geheel die extra je ne sais crois toe te voegen.
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.quote:
Fuck, waar staat ASP ook alweer voor?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.
Lekker fucking boeiend
En dat betekent dat ik dus binnekort mijn blotjes safe kan versturen naar de mobiel van mijn werkgeverquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou vandaag ben ik bezig om via ssh op een linux fit-pc in te loggen om daar mijn c code te compileren en uitvoeren die communiceert met een database/webserver in amsterdam waar ik via remote desktop op werk. Die communicatie verloopt momenteel via het internet, maar dan via het ethernet, ik ben nu de c coda aan het modificeren zodat de data pakketjes die verstuurt worden zo klein mogelijk zijn omdat het geheel uiteindelijk via GPRS moet gaan werken. Daarom ben ik serverside bezig met het .NET framework dat asp gebruikt om de verzonden data te ontvangen en C# om deze data te decrypten.
Lekker fucking boeiend
Whehehe, zou leuk zijn, maar dit is voor mijn bijbaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dat betekent dat ik dus binnekort mijn blotjes safe kan versturen naar de mobiel van mijn werkgever
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het lijk hier verdomme wel een college! Sodemieter eens op met die biochemie onzin!
Dat lijkt tenminste ergens op!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
http://www.break.com/inde(...)-street-edition.html
Om het goed te maken
Niet zo zeiken, ik ben hier allemaal zeer interessante termen aan het bijlerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het lijk hier verdomme wel een college! Sodemieter eens op met die biochemie onzin!
Als jullie even kunnen uitleggen hoe ik mijn laptop wat sneller kan maken zou dat best prettig zijnquote:
Schijf formateren, en alleen windows installeren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jullie even kunnen uitleggen hoe ik mijn laptop wat sneller kan maken zou dat best prettig zijn
Ik heb ook ooit @HAN zo'n veredelde teleac cursus biotech gedaan heur!quote:
Kutding wordt toch niet snellerquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
daarvoor moet je bij de comp nerd zijn
grapjasquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schijf formateren, en alleen windows installeren.
Zo niet moet je m op een vliegtuig zetten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |