Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapquote:
Geen heavy en varient chainsquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali!!! En wat een schitterende dag voor de wetenschapDNA schade en repairmechanismen voor carcinogenese en heavy en variant chains voor Immunologie!!! Kan niet beter, toch?!
Oeh... T-cellen! Maak me gekquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen heavy en varient chainsvorig jaar al gehad..... reageren van immuunsysteem op virussen, schimmels, bacterien, en overgevoeligheid....
verder wel zin in...Maar ben nu bezig met virologie.... HIV
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Iquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
idd ga door, word er ook helemaal gek van
* Doodkapje rent naar toiletquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:56 schreef Californium het volgende:
[..]
CD4 en MHC klasse II en CD8 en MHC klasse Ihet onderdrukken van virussen van de MHC klasse I waarop macrofagen(?) weer niet kunnen binden waardoor cel verdacht is en dus gedood wordt
![]()
quote:
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem isquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als je het begrijpt
weet jij hoe het werkt????quote:
Het is Mikkie, kom op, natuurlijk begrijpt ie datquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:06 schreef Californium het volgende:
weet jij hoe het werkt????
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt... Tis nog niet zo makkelijk hoor..... Maar zo ongelooflijk mooi, als je begrijpt hoe ingewikkeld maar toch geweldig functionerend je immuunsysteem is![]()
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!quote:
idd daar ben ik voorquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En de technieken die je ermee kunt toepassen om onderzoek te doen...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Net alsof ik zomaar van die ongefundeerde uitspraken zou doen?!
waarvoor heb je gesprekquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
zo om 12 uur volgende gesprek
dit keer in nijmegen dus kan lekker fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |