Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:45 schreef LaGrive het volgende:
actievelingen!
Ik heb heel de dag in de zon gelegen en een boek gelezen
wel heeeerlijk rood geworden, en net toen ik besloot dat topless zonnen geen kwaad kon omdat heel de buurt toch op vakantie was, kwamen de buren thuis van vakantie. Dus helaas staan mijn bikinibandjes er wel in.
Mja ik weet niet met wie jij doorgaans op vakantie gaat, maar met kennissen of vage vriendinnen zou ik dat niet te doen, teveel kans op heibel. Dus...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
en dit keer is het niet eens een goede vriendin mikkie
ik ben nu in Terneuzen, dus dat is niet zo om de hoek, dan ga ik liever naar het naakstrand bij Breskensquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach joh... ga eens naar het waalstrandje... daar willen sommigen wel eens egaal bruinen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |