quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
houniet vind jij lifted @ matrixx vrijdag leuk? heb 2 gratis kaartjes en ga zelf niet..
Tsja, krijg je he ongetraindquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
fippo
1 ding voor je:quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
fippo
Waarom denk je dat ik het altijd hebquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:52 schreef Doodkapje het volgende:
Krijgen vrouwen een moedergevoel bij... goed voor het uitgaan
Love Hina? Heb ik al heeeeel lang niet meer gezien...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
oeeeh dat ene keek ik altijd jimmy, over dat japanse meisje in dat hotel, hinogwat en litsun en motoko
Nou die line up is wel erg lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef LastRequest het volgende:
Tactiek?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het altijd heb.
prima, moet wel via de post dus laat ff op tijd wetenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou die line up is wel erg lekker. Ik ga morgen even overleggen, hoor je het morgen oké.
Wat is hentai nou weer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
das hentai ofzo toch?
Ik heb de mensen al gemaildquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
prima, moet wel via de post dus laat ff op tijd weten
Soms wel jaquote:
Kijk jij weleens hentai?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
of zeg ik nou iets doms??
was een reactie op swarmas post
Huh, maar als er geen geld op je kaart zit kun je toch niet internetten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop dat Yash nog achter de computer zit... ze is nog steeds aangemeld op MSN... anders hebben ze wel heel veel fun straks in het internetcafé
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:09 schreef Doodkapje het volgende:
Ik hoop dat Yash nog achter de computer zit... ze is nog steeds aangemeld op MSN... anders hebben ze wel heel veel fun straks in het internetcafé
á 3 euroquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
ze had internet daar toch gehackz0rd
anders ff smsen?
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef LastRequest het volgende:
ga nu lekker stoer lopen doen, nu ze er niet meer is om je aan te pakken
Hey, je bent een man, of nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef LastRequest het volgende:
ga nu lekker stoer lopen doen, nu ze er niet meer is om je aan te pakken
Ik ook, tot zaterdagavond werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef swarmahoer het volgende:
moet je weer vroeg op morgen
klinkt wel vies als je het zo zegtquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:19 schreef Houniet het volgende:
Wie gaat er naar de sterre kijken?
Nee mafketelquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
vanaf morgenvroeg?
Ik moest lachenquote:
Die in de lucht hé!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
houniet heeft t over andere sterretjes
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die in de lucht hé!
Zal gelijk even de TT aanpassen.
Goede shitquote:
Vanavond is het coctailavond... alle coctails voor 3,50...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:32 schreef Californium het volgende:
sterre = cocktails
cocktails =
Cali vind cocktailsen dus sterre
Wanneer gaan we
weet ik...maar ben totaal vriendloos en ik moet leren...>vorige week geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vanavond is het coctailavond... alle coctails voor 3,50...
alweerquote:
Mja... zaterdag ook geweest... ze hebben er ook Warsteiner... da's ook props voor Sterre...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:36 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik...maar ben totaal vriendloos en ik moet leren...>vorige week geweest.Alleen i.v.m vierdaagse waren ze gewoon 5,-
Doe de groeten aan de godinnenquote:
was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... zaterdag ook geweest... ze hebben er ook Warsteiner... da's ook props voor Sterre...
Laat me raden... hij kent Sterre niet...quote:
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Californium het volgende:
[..]
was het gezellig... vind het maar raar dat ze er tijdens de zomerfeesten een dansvloer van hadden gemaakt
Woensdagavond cocktailavondquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Gister zei ik dat het vandaag coctailavond in Sterre is en dinsdags wijnavond in Bascafé... wel ff oplettenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
hej dk gister zei je ook al dat t cocktailnight was
Long Island Ice teaquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Woensdagavond cocktailavondtequila sunrise
, Mai tai
, Mojito
krijg zin in cocktails
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... het was rustig en er waren hopeloze dames volgens mijIk was er pas om 1:30...
Die is ook lekkerquote:
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...quote:
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh en de Jungle Juice is ook errug lekker...
* Denk na..... 2e jaar is lang geledenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef J-heronimus het volgende:
@ Californium
JIj doet biochemie he. Ik ga nu naar het 2e jaar en nu moet ik me boeken bestellen. Waaronder dit boek:
BROCK BIOLOGY OF MICROORGANISMS
Dit boek kost 84,00 euro, maar heb je dat boek eigenlijk wel nodig? Vorig jaar had ik ook een aantal boeken waarmee ik niks deed en ik vraag me af of we dit boek wel nodig hebben.
Oke thnxquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
* Denk na..... 2e jaar is lang geleden![]()
Ehm.... je gaat m wel nodig hebben bij minimaal 1 course om echt uit te leren en het is best een handig boek... Maar jah... echt nodig... ik zou proberen om m 2e hands te kopen....
IGenetics is trouwens wel heeeeel erg de moeite waard
Thnx voor tip!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
J-Hero bookmatch.nl is een supergoeie site voor tweedehands studieboeken!
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kom je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mijquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:01 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Thnx voor tip!
Die prijzen van die boeken zijn namelijk echt absurd hoog als je ze nieuw moet kopen
En is het 2e jaar zwaar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn ze ook.... 1 voordeel... kon je je 2e jaar door... zit je gebakken want in het 3e jaar was ik nog geen 60 euro aan boeken kwijt volgens mij
Planten zijn saaiquote:
Mojito aardbei... of was het nou framboos?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
O en die ene waarvan ik de naam niet kan onthouden....
Kun je kiezen tussen verschillende smakenaardbei
Nee heet andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mojito aardbei... of was het nou framboos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |