Yoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:16 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Yo
Ik doelde op 't lijstje in de OPquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef LastRequest het volgende:
Maare, ik heb voorlopig nog niks te doen vanavond, dus ik kom het topic waarschijnlijk weer verblijden met mijn nuttige posts
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yo, Nijmegenaar of en ultiem verveelmomentje
?
Wat is de sneak preview?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
eindelijk de deal rond: Morgen half 7 naar Du commerce en om 22.00 naar de Sneak preview
Zin in
quote:
Vond het in het begin minder maar heb 1 keer lakehouse gezien en 1 keer american gangster dus mag behoorlijk tevreden zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat durf ik dus niet he haha, ik ben veel te bang dat het een enge of echte actiefilm is
dat dacht ik ook toen ik 8 wasquote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag dat altijd als titel en ik maar denken dat het één film is
omfg epic fail in 't dubbele kwadraatquote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
Haha, ik kan het wel! Maar vind het niet erg mooi nu die lijst zoveel langer wordt telkens..quote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik ook niet, heeft Yashi gedaan.
Hoe staat 't ermee Houniet?
Aha okquote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ze draaien een film die pas over 2 of 3 weken in de bios gaat draaien. Tis alleen afwachten wat je te zien krijgt..daarom is het wel goedkoper
Nee ik woon in Nijmegenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef J-heronimus het volgende:
Enige verbintenis met Nijmegen of gewoon voor de lol hier?
ik had ook geen picquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh noes, ik ben ook een keer 5 minuten later thuis en ik moet meteen 1.5 topic terug lezen
opmerkingen die ik nog moet maken:
- 4daagseprijzen bij mac is kloten
- beuningen centrum > AH Jacobslaan is te doen in 9 minuten
- kutregen van vandaag in Maastricht![]()
- geen South Park pic voor CP![]()
Ik heb 1 boete gehad in mijn hele leven, en dat was voor het 3 keer door rood fietsen onderaan de tunnelwegquote:Op maandag 21 juli 2008 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had ook geen pichoeveel boetes hou je aan je raceparty over
de regen was ook in veenendaal en mac is zoiso kut en zoiso is fout gespeld
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
Het reizen breekt je toch op, dus?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Hé lieverds, weet 1 van jullie nog een kamer in Nijmegen?
Minimaal 24m2, maximaal 400 euro.
Neh, een vriendin van me zoekt een woning... En dan kan ik daar inderdaad mooi maffen door de weekquote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het reizen breekt je toch op, dus?
Ga je doordeweeks hier zitten ofzo?
Al die users gaan weg, alle topics ook. Heb je niets aan en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ik kan het wel! Maar vind het niet erg mooi nu die lijst zoveel langer wordt telkens..
Ja maar, zo zie ik er niet uihuitquote:Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
Dat vind ik echt stoer Houniet
En ik hoop voor je dat die kerel toch nog wel wil verkopen, zou nice zijn! Desnoods gewoon voor de normale prijs... Ik wil volgend jaar ook
En @ Hosti ja, nu heb ik meteen een goed beeld van hoe je eruit zietZeker omdat het meteen geraden werd idd hahaha.
ben ietsjes langer, dat maakt het allemaal wat aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Het is inderdaad net geen 1:1 kopie, maar het scheelt weinig, toch?
Ik ben er nog steeds!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:55 schreef J-heronimus het volgende:
Stil hier, de afgelopen nachten was het hier een stuk drukker![]()
Sommige mensen moeten vroeg opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs wat gaat iedereen hier vroeg pitten zeg!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[x] check
eeuuuhhh jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou twee topics geleden uitgemaakt voor cartman in zijn bounteyhunter uniform??
Late reactie ik weet het maar mijn god, dat Pietje het ook meteen beaamt![]()
Eentje die makkelijk te copy/paste'en is vanuit de Wiki... de huidige heeft daar best wat kuren meequote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
Zijn er nog wensen voor de OP? Of suggesties? Kleuren, foto's etc etc.
Mja dat scheelt wel een beetje, maar je moet niet teveel willen hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ben ietsjes langer, dat maakt het allemaal wat aantrekkelijker
Gewoon op bewerken klikken en dan werkt 'tquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Doodkapje het volgende:
Eentje die makkelijk te copy/paste'en is vanuit de Wiki... de huidige heeft daar best wat kuren mee
Beetje water in je haren doen en je kunt zo die scène uit The Ring naspelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer! Zo ff naar de kapper, mn pony is nu zo lang dat ik niks meer zie met 1 oog
Je hoeft alleen maar je oog naar beneden te richten en je ooglid omhoog te trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef morgane het volgende:
Moah, ben ik niet angstaanjagend genoeg voor
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja dat scheelt wel een beetje, maar je moet niet teveel willen hè.
Doet ze dat vrijwillig dan? Ik dacht dat je haar maandelijkse betaalde?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het, moet je voorstellen wat voor een spetterende persoonlijkheid ik heb als Cali het al zo lang bij mij uithoudt
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doet ze dat vrijwillig dan? Ik dacht dat je haar maandelijkse betaalde?
ik denk dat mikkie van wel vindtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef morgane het volgende:
Moah, ben ik niet angstaanjagend genoeg voor
noes.....quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al die users gaan weg, alle topics ook. Heb je niets aan en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
Alleen de UI's.quote:
quote:
Swine...die zag ik vanmiddag nog in de stadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust zeg... ik ga ff rondrijden met dit mooie weeren vanavond pannekoeken eten met swine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Juist nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Misschien heeft iedereen het druk ofzo?Ik ga ook maar weer eens achterstallige boodschappen doen
Komt welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Wel even oppassen, anders hebben we straks een nieuwe pagina vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef LastRequest het volgende:
Gister werden wij trouwens bijna aangefietst door de ouwe Milan van GTST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar
![]()
Woon je in amsterdam?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Amsterdam!
En ik heb net besloten dat ik vanavond ga stappen in ons mooie stadje!
Nu hopen dat mams zin heeft om deels te financieren ofzo
Nee Nijmegenquote:
Jouw ritme is een beetje erg in de war hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Net weer in slaap gedonderd op de bank. Nu moet ik dus nog gaan koken.
Mja ik heb blijkbaar een hoop slaap in te halen, aldus m'n lichaamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jouw ritme is een beetje erg in de war he
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie doet er mee aan de fok stok meet? houniet en ik iig
Dat is echt lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
Wat doe jij in bld dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?
chickies hosselen jwtsquote:
HOER!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
ZOMERVAKANTIE INTRODUCEER JEZELF EENS IPV MEE TE POSTEN!!!!!!!
- leeftijd
-opleiding
-hobbies
-woonsituatie
ofzo ?
Ik ga een paal monteren op +- 34 m hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
bij berg en dal tegenover tivoliquote:
In Berg en Dal. Nog nooit geweest, maar net even de menukaart doorgespit en ik denk dat ik binnenkort toch maar eens een boerenpannenkoek moet gaan eten daarquote:
Moet er even bij zeggen dat hij een kooi in huis heeft, en eigenlijk altijd los loopt, zindelijk isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, hoe kun je dat nou zeggen man, botte teringlijer!
stiekem dacht ik precies hetzelfde
CP, maak er voor het beestje dan een leuke avond van. Laat 'm in huis en vertroetel 'm nog lekker.
Morgane.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn de groene rakkers hier dan?
Eerste info over mij: ik ook nietquote:
je zag mn lijstje hequote:
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij berg en dal tegenover tivolials je 3 kopollen de berg af maakt zit je in duitsland
Ik lees verdacht weinig terug, hoever moet ik scrollen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je zag mn lijstje heoverige info is ook welkom
je quote hem nogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees verdacht weinig terug, hoever moet ik scrollen?
das een erg beperkte keus of woon je in t centrumquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstand
Vergeet 'm niet te posten hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inspiratiegebrek als je een column van een pagina moet schrijven is niet handig
Gooi het in de groepquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inspiratiegebrek als je een column van een pagina moet schrijven is niet handig
Meeloperquote:
- Ouwequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je quote hem nog
leeftijd, studie, woonsituatie, hobbies ?
Swarma rijdt welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstand
werk je nu dan en wat voor studie heb je gedaan... duik je bij n vereniging of los? en hoe oud preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
- Ouwe
- ooit gedaan in arnhem
- zo een met een dak, zelf gekocht
- te veel en te duur: duiken, laptopperen, puzzelen, koken, reizen, seks, uh
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das een erg beperkte keus of woon je in t centrum
Nee, maar ik moet wel zelf een onderwerp verzinnen. En de tendens is, dat ik pedagogiekstudenten afzeik. Dus daar moet ik nu weer m'n best voor doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet 'm niet te posten he. Ben je aan een onderwerp gebonden?
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit iets over auto's geschreven. Wel over zelfstandigheid, die column heb ik hier nog gepostquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
je had laatst nog een column geschreven over iets met autos toch ?
Ik werk al jaren, ik schijn al senior te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werk je nu dan en wat voor studie heb je gedaan... duik je bij n vereniging of los? en hoe oud precies
Edit 'm gewoon weer na een half uur, hebben wij ook weer ff lolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Posten komt overigens over een tijd pas, aangezien ik 'm moeilijk hier al kan publiceren als het blad nog niet in de winkels ligt.
Dat was dan geen columnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
andermans autos enzo.. je had er een topic aan gewijd
Tas inpakken? Oh, je slaapt bij mij vannacht! Ik snap 't alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga tas inpakken en dan richting Nijmegen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tas inpakken? Oh, je slaapt bij mij vannacht! Ik snap 't al.
Mikkie is een playerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan heb je een eenzame nacht op je bank
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
stel je eerst s voor voordat je mee probeert te lullenquote:
Ik moet nog bedenken of en wanneer ik vakantie neemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik toch eens vakantie op ga nemen, sinds eind februari precies 2 dagen vrij gehad en 3 dagen ziekgemeld ...![]()
Breekt me stiekem best op,
heb je niet genoeg geld om gewoon lekker lang vakantie te nemen nu danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik toch eens vakantie op ga nemen, sinds eind februari precies 2 dagen vrij gehad en 3 dagen ziekgemeld ...![]()
Breekt me stiekem best op,
hij is door mikkie in zn sterretje gepakt en stalkt m nuquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je kent Mikkie? Of wat praat je stoer?
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je niet genoeg geld om gewoon lekker lang vakantie te nemen nu dan
Of Bubba even inhuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is door mikkie in zn sterretje gepakt en stalkt m nu
Komt nog bij 108 euro voor ongeluk in Utrecht, foto's vh ziekenhuis, eigen risico dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
altijd leuk die onverwachte uitgavenik ben weer behoorlijk bijgetrokken gelukkig sinds mn laptop en rijbewijs afgelopen maanden
Na 3 bier is het beest helemaal losquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stel je eerst s voor voordat je mee probeert te lullen
[..]
Ik las ipv inkepinkje inke-pinkjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:56 schreef Knoflook het volgende:
Bij zon hangslot nummer ding kan je het horen. Dan valt hij in zo'n inkepinkje. Heb ik van mijn vader geleerd die kreeg alle nummer sloten open.
[..]
Mwoah, als dat zo was kon ie nu niet meer stalken maar lag ie in 't ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is door mikkie in zn sterretje gepakt en stalkt m nu
Beter dat dan je provider die onaangekondigd 2 dagen onderhoud aan het plegen is, terwijl je mailtjes voor je sollicitaties verwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant, Internet dat de hele dag al traag is en dan wegvalt en gewoon een half uur weg blijft. Ga je kijken, heeft er kennelijk iemand tegen de router aan geschopt en toen is de stroomkabel eruit geknald. Leve m'n nieuwe irritante huisgenoot en z'n kansloze kutvrienden.
welterustenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omg en weer.... tis te ernstig, ik moet naar bed
Dat is ook wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Beter dat dan je provider die onaangekondigd 2 dagen onderhoud aan het plegen is, terwijl je mailtjes voor je sollicitaties verwacht
Huh, sinds wanneer ben ik vegetariër? Ik denk dat je in de war bent met het feit dat ik geen alcohol drink...is toch wat anders hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Morgane.
En dan houdt men kennis op hoor
Ook geen alcohol en wel vlees hier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer ben ik vegetariër? Ik denk dat je in de war bent met het feit dat ik geen alcohol drink...is toch wat anders he
Ik moet je volgend jaar missenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef morgane het volgende:
Kardinalen moeten toch wijn drinken met de eucharistieviering?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Ik moet je volgend jaar missen
Een slokje! Niet de hele kelk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef morgane het volgende:
Kardinalen moeten toch wijn drinken met de eucharistieviering?
WTF? Je gaat wel eens naar de kerk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:19 schreef morgane het volgende:
I knowben allang blij dat we met de eucharistie alleen de hosties krijgen en niet ook de wijn, mijn tienerkoor + wijn =
Het koor waarin ik zing repeteert en zuipt niet alleen he, we moeten ook missen zingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WTF? Je gaat wel eens naar de kerk?
Ik ga nooit naar de kerk eigenlijk! Bietje naar zo'n vent in een jurk luisterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:22 schreef morgane het volgende:
[..]
Het koor waarin ik zing repeteert en zuipt niet alleen he, we moeten ook missen zingen
wat studeerde je ook al weer theologie toch ? is dat dan voor meerdere geloven of ....quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kerk eigenlijk! Bietje naar zo'n vent in een jurk luisteren
Ja aan theologie bent ik begonnen naast Geschiedenis (wat het hoofddoel blijft)quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat studeerde je ook al weer theologie toch ? is dat dan voor meerdere geloven of ....
Ik ben agnosticus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
wat is jouw geloof dan
Sinds wanneer moet je gelovig zijn om Theologie te studeren?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:45 schreef J-heronimus het volgende:
Maar je studeert echt theologie, waarom?
quote:Een agnost stelt dat het niet mogelijk is om het bestaan van hogere machten aan te tonen (en evenmin het niet-bestaan).
Soms maakt men nog een onderscheid tussen zwakke en sterke agnosten. Een zwakke agnost beweert niet te weten of God bestaat en een sterke agnost beweert dat het onmogelijk is te weten of God bestaat.
Nee dat zeg ik ook niet. Maar waarom studeer je het überhaupt Theologie? Wat wil je er mee bereiken, daar ben ik benieuwd naarquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je gelovig zijn om Theologie te studeren?
Omdat het een mooie studie is. Niets!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet. Maar waarom studeer je het überhaupt Theologie? Wat wil je er mee bereiken, daar ben ik benieuwd naar
We = ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:00 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben denk ik een kruising tussen een agnost en een atheist haha, ik denk namelijk iets meer dat er niks is dan dat er misschien toch iets is. Of een hele zwakke agnost dan
En ik heb geen zin meer om de stad in te gaan, we zitten lekker dvd te kijken met coebergh erbij
Ik hoop dat zij ook geen zin meer heeft haha..
Hier = ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:04 schreef LastRequest het volgende:
Vriendinnetje en ik.. zijn allebei naar Nijmegen gereden om hier te stappen maar we zitten nu veel te lekker haha.. en we hebben net besloten hier te blijven
Iets specifieker?quote:
Die opmerking geeft toch blijk van arrogantie. Alsof jij tof genoeg bent om daarvoor mn auto aan te zwengelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:22 schreef LastRequest het volgende:
Je mag toch niet langskomen![]()
In de buurt van het centrum haha, op mijn kamertje.
Yep en ik volg ze!quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:33 schreef LastRequest het volgende:
Was maar een grapje hoor
Is iedereen nu weg?
quote:
Man hou op. De huisbaas heeft zo'n eenmanszaakje ingehuurd, en als je dan een hut moet schilderen waar zeven personen in wonen, dan heb je wel een idee van de omvang ervan. Tel daar bij op dat de vorige keer schilderen meer dan 10 jaar terug is (dus: achterstallig onderhoud inmiddels), en de schilder is wel even bezigquote:
Net alsof jij het erg vind... volgens mij vermaak je je dik hard met dat rondcrossen de hele tijdquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:51 schreef swarmahoer het volgende:
moeders die je uit bed halen omdat ze naar t station gebracht willen worden zijn ook niet relaxedmaar weer ff doorslapen tot 2 uur nu
Als iemand op mijn vragen reageertquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef swarmahoer het volgende:
wat is de verwachte invoeringsdatum voor de op houniet?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geef mij eens inspiratie voor een niet-Yashi-TT anders wordt LR jaloers.
Nee ik wil geen pity-TT'squote:Op woensdag 23 juli 2008 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Nou Piet, doe een TT met LR erin, is ze ook weer gelukkig. Iets met tieten ofzo.
.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ik wil geen pity-TT's
Doe gewoon iets leeeeuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |