Nee, alleen dat het een gele samsonite is. Het enige andere wat er op de koffer zit is een Iso-norm stickerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Metalfrost het volgende:
Weet je het exacte merk en model van de koffer?
Na 5 combinaties is mijn duim al rood en pijnlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef jovak het volgende:
Wat vroeger bij mijn attache koffer werkte, de pen van het schanier er uit drukken met een schroevendraaier. Dan kon de koffer net vergenoeg open om bij het slot te komen. Of dat dat nog werkt bij de nieuwe samsonites? geen idee
als je 3,6 seconde bezig bent per combinatie kan je de koffer in een uur open hebben
Mwaaaahahaaaa, dit is dus precies het ideale topic om met groot recht te roepen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:28 schreef Piej het volgende:
Terug gaan waar je het gekocht hebt, of een andere Samsonite dealer... Die hebben meestal wel een of ander truukje (werk zelf in een winkel en krijgen regelmatig zulke klanten over de vloer)
Ja idd, 000 behoort ook tot de mogelijkheden. Bedankt voor de mentale op pepperquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn trouwens 1000 mogelijkheden met drie cijfers.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef onlogisch het volgende:
Ja idd, 000 behoort ook tot de mogelijkheden. Bedankt voor de mentale op pepper
50uur...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:40 schreef Pakspul het volgende:
Als je 20 mogelijkheden per uur test dan ben je over 48 uur klaar
Draai je Samsonite op de kop. In deze positie staan alle nummers van het slot ook op de kop. Als je met een zaklamp erop schijnt zie je een kleine opening boven de draaiende cilinders.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:51 schreef Livedeejay het volgende:
Turn your suitcase (Samsonite) upside down. At this position all your numbers look upside down. Now with the help of a torch light you should see a small gap above the rotating thing (the one with which you change your number) Take the first rotating thing and rotate from 0 to 9, at some particular number you can see a small hole inside the small gap which I have mentioned before. Do the same for the next 2 rotating thing.
When you are done you can see the small hole(a tiny spring like material is seen in the hole) in all the three small gaps.
Either this is the combination or you have to add 5 if the number is smaller than 5 or subtract 5 if larger as you are looking at the mirror image of the real combination. It should not take more than 1 or 2 minutes to open it.
Geen zin om dit te vertalen, succes!
Ghehe, mja wij hebben geen keuze en gaan jouw tactiek straks ook tot uitvoer brengenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:49 schreef EliseZwart het volgende:
Ik heb ooit zo alle combinaties een voor een geprobeerdvanaf 000 naar 999, en dan elke honderd wisselden we af. Binnen een half uur open!
![]()
[ afbeelding ]
Doe nou maar wat ik zei, gewoon ff plankgas draaien aan alle drie tegelijk (met je duim) en hij schiet zo open.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ghehe, mja wij hebben geen keuze en gaan jouw tactiek straks ook tot uitvoer brengen
En anders begin je bij 999 en eindig je bij 000quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:57 schreef Sjaaaak het volgende:
Ik heb laatst nog een koffer binnen een half uur opengemaakt. Kans is namelijk erg klein dat het 999 is dus halverwege moet je er toch wel een keer zijn.
Precies.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Bij de meeste cijfersloten kun je voelen waar de weerstand zit.
Met een beetje gevoelige vingertoppen kun je de code zo kraken.
En het is ook nou net die combinatie van 3 nullen dat het koffertje opent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja idd, 000 behoort ook tot de mogelijkheden. Bedankt voor de mentale op pepper
Dat gaat niet werken muts, bij een koffer zul je zelf een knop in moeten drukken om hem open te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe nou maar wat ik zei, gewoon ff plankgas draaien aan alle drie tegelijk (met je duim) en hij schiet zo open.
idd issie bij 001 begonnen en bij 999 had hij hem nog nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 04:38 schreef KudoSanders het volgende:
[..]
En het is ook nou net die combinatie van 3 nullen dat het koffertje opent.
Goh, dat had niemand ooit gedacht
dan hou je je andere vinger op die knop, als je bij de juiste combinatie bent dan klikt ie vanzelf open eppoquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken muts, bij een koffer zul je zelf een knop in moeten drukken om hem open te maken.
Ssssttquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef mazaru het volgende:
Bij de meeste cijfersloten kun je voelen waar de weerstand zit.
Met een beetje gevoelige vingertoppen kun je de code zo kraken.
Watje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:39 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ik heb er dus ondertussen nu 40 gehad ofzo, en ik heb nu al geen gevoel meer in mn vingers.
Je luistert niet. Mijn manier werkt gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ik heb er even over nagedacht. En bovenstaande tips werken om talrijke redenen niet. Omdat sommige dingen gewoon echt niet gaan zoals hierboven word gesuggereerd.
Rest mij 1 ding :
Alle combinaties afgaan.
Ik F5 regelmatig. Dus praat me ff moed in
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Er zijn trouwens 1000 mogelijkheden met drie cijfers.
Ooit een koffer gehad? Je kan dan na iedere poging die clip proberen open te maken. Het is geen drukknopje dat je 10 min ingedrukt houdt...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je luistert niet. Mijn manier werkt gewoon.
Gewoon beginnen te rollen. Met je andere hand het knopje indrukken en hij schiet vanzelf open.
En anders koop je gewoon een nieuwe koffer.
waarom werkt dat met de koffer op de kop en de zaklamp niet? Die klonk lekkerMcGyver-achtigquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ik heb er even over nagedacht. En bovenstaande tips werken om talrijke redenen niet. Omdat sommige dingen gewoon echt niet gaan zoals hierboven word gesuggereerd.
Rest mij 1 ding :
Alle combinaties afgaan.
Ik F5 regelmatig. Dus praat me ff moed in
Jazeker wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ooit een koffer gehad? Je kan dan na iedere poging die clip proberen open te maken. Het is geen drukknopje dat je 10 min ingedrukt houdt...
En als je naar een iets minder ontwikkeld land gaat, waar de verschillen tussen rijk en arm groot zijn (voorbeeld: Brazilië), kun je in het hotel mooi al je onderbroeken opnieuw opvouwen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:39 schreef jovak het volgende:
veel plezier op vakantie.![]()
schrijf de code even op de koffer, dan vergeet je hem niet
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |