Al die users gaan weg, alle topics ook. Heb je niets aan en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ik kan het wel! Maar vind het niet erg mooi nu die lijst zoveel langer wordt telkens..
Ja maar, zo zie ik er niet uihuitquote:Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
Dat vind ik echt stoer Houniet
En ik hoop voor je dat die kerel toch nog wel wil verkopen, zou nice zijn! Desnoods gewoon voor de normale prijs... Ik wil volgend jaar ook
En @ Hosti ja, nu heb ik meteen een goed beeld van hoe je eruit zietZeker omdat het meteen geraden werd idd hahaha.
ben ietsjes langer, dat maakt het allemaal wat aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Mikkie het volgende:
Het is inderdaad net geen 1:1 kopie, maar het scheelt weinig, toch?
Ik ben er nog steeds!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:55 schreef J-heronimus het volgende:
Stil hier, de afgelopen nachten was het hier een stuk drukker![]()
Sommige mensen moeten vroeg opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs wat gaat iedereen hier vroeg pitten zeg!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[x] check
eeuuuhhh jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou twee topics geleden uitgemaakt voor cartman in zijn bounteyhunter uniform??
Late reactie ik weet het maar mijn god, dat Pietje het ook meteen beaamt![]()
Eentje die makkelijk te copy/paste'en is vanuit de Wiki... de huidige heeft daar best wat kuren meequote:Op maandag 21 juli 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
Zijn er nog wensen voor de OP? Of suggesties? Kleuren, foto's etc etc.
Mja dat scheelt wel een beetje, maar je moet niet teveel willen hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ben ietsjes langer, dat maakt het allemaal wat aantrekkelijker
Gewoon op bewerken klikken en dan werkt 'tquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Doodkapje het volgende:
Eentje die makkelijk te copy/paste'en is vanuit de Wiki... de huidige heeft daar best wat kuren mee
Beetje water in je haren doen en je kunt zo die scène uit The Ring naspelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer! Zo ff naar de kapper, mn pony is nu zo lang dat ik niks meer zie met 1 oog
Je hoeft alleen maar je oog naar beneden te richten en je ooglid omhoog te trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef morgane het volgende:
Moah, ben ik niet angstaanjagend genoeg voor
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja dat scheelt wel een beetje, maar je moet niet teveel willen hè.
Doet ze dat vrijwillig dan? Ik dacht dat je haar maandelijkse betaalde?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet het, moet je voorstellen wat voor een spetterende persoonlijkheid ik heb als Cali het al zo lang bij mij uithoudt
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doet ze dat vrijwillig dan? Ik dacht dat je haar maandelijkse betaalde?
ik denk dat mikkie van wel vindtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef morgane het volgende:
Moah, ben ik niet angstaanjagend genoeg voor
noes.....quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Al die users gaan weg, alle topics ook. Heb je niets aan en dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
Alleen de UI's.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |