Swine...die zag ik vanmiddag nog in de stadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust zeg... ik ga ff rondrijden met dit mooie weeren vanavond pannekoeken eten met swine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Juist nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Misschien heeft iedereen het druk ofzo?Ik ga ook maar weer eens achterstallige boodschappen doen
Komt welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Wel even oppassen, anders hebben we straks een nieuwe pagina vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef LastRequest het volgende:
Gister werden wij trouwens bijna aangefietst door de ouwe Milan van GTST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar
![]()
Woon je in amsterdam?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Amsterdam!
En ik heb net besloten dat ik vanavond ga stappen in ons mooie stadje!
Nu hopen dat mams zin heeft om deels te financieren ofzo
Nee Nijmegenquote:
Jouw ritme is een beetje erg in de war hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Net weer in slaap gedonderd op de bank. Nu moet ik dus nog gaan koken.
Mja ik heb blijkbaar een hoop slaap in te halen, aldus m'n lichaamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jouw ritme is een beetje erg in de war he
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie doet er mee aan de fok stok meet? houniet en ik iig
Dat is echt lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
Wat doe jij in bld dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?
chickies hosselen jwtsquote:
HOER!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
ZOMERVAKANTIE INTRODUCEER JEZELF EENS IPV MEE TE POSTEN!!!!!!!
- leeftijd
-opleiding
-hobbies
-woonsituatie
ofzo ?
Ik ga een paal monteren op +- 34 m hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
bij berg en dal tegenover tivoliquote:
In Berg en Dal. Nog nooit geweest, maar net even de menukaart doorgespit en ik denk dat ik binnenkort toch maar eens een boerenpannenkoek moet gaan eten daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |