Swine...die zag ik vanmiddag nog in de stadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat een rust zeg... ik ga ff rondrijden met dit mooie weeren vanavond pannekoeken eten met swine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Juist nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Mikkie het volgende:
Misschien heeft iedereen het druk ofzo?Ik ga ook maar weer eens achterstallige boodschappen doen
Komt welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Wel even oppassen, anders hebben we straks een nieuwe pagina vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef LastRequest het volgende:
Gister werden wij trouwens bijna aangefietst door de ouwe Milan van GTST![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar
![]()
Woon je in amsterdam?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Amsterdam!
En ik heb net besloten dat ik vanavond ga stappen in ons mooie stadje!
Nu hopen dat mams zin heeft om deels te financieren ofzo
Nee Nijmegenquote:
Jouw ritme is een beetje erg in de war hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Net weer in slaap gedonderd op de bank. Nu moet ik dus nog gaan koken.
Mja ik heb blijkbaar een hoop slaap in te halen, aldus m'n lichaamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jouw ritme is een beetje erg in de war he
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie doet er mee aan de fok stok meet? houniet en ik iig
Dat is echt lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
Wat doe jij in bld dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?
chickies hosselen jwtsquote:
HOER!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
ZOMERVAKANTIE INTRODUCEER JEZELF EENS IPV MEE TE POSTEN!!!!!!!
- leeftijd
-opleiding
-hobbies
-woonsituatie
ofzo ?
Ik ga een paal monteren op +- 34 m hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
bij berg en dal tegenover tivoliquote:
In Berg en Dal. Nog nooit geweest, maar net even de menukaart doorgespit en ik denk dat ik binnenkort toch maar eens een boerenpannenkoek moet gaan eten daarquote:
Moet er even bij zeggen dat hij een kooi in huis heeft, en eigenlijk altijd los loopt, zindelijk isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, hoe kun je dat nou zeggen man, botte teringlijer!
stiekem dacht ik precies hetzelfde
CP, maak er voor het beestje dan een leuke avond van. Laat 'm in huis en vertroetel 'm nog lekker.
Morgane.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn de groene rakkers hier dan?
Eerste info over mij: ik ook nietquote:
je zag mn lijstje hequote:
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij berg en dal tegenover tivolials je 3 kopollen de berg af maakt zit je in duitsland
Ik lees verdacht weinig terug, hoever moet ik scrollen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je zag mn lijstje heoverige info is ook welkom
je quote hem nogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees verdacht weinig terug, hoever moet ik scrollen?
das een erg beperkte keus of woon je in t centrumquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstand
Vergeet 'm niet te posten hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inspiratiegebrek als je een column van een pagina moet schrijven is niet handig
Gooi het in de groepquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inspiratiegebrek als je een column van een pagina moet schrijven is niet handig
Meeloperquote:
- Ouwequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je quote hem nog
leeftijd, studie, woonsituatie, hobbies ?
Swarma rijdt welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet heen. Ga alleen naar restaurants op loopafstand
werk je nu dan en wat voor studie heb je gedaan... duik je bij n vereniging of los? en hoe oud preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
- Ouwe
- ooit gedaan in arnhem
- zo een met een dak, zelf gekocht
- te veel en te duur: duiken, laptopperen, puzzelen, koken, reizen, seks, uh
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das een erg beperkte keus of woon je in t centrum
Nee, maar ik moet wel zelf een onderwerp verzinnen. En de tendens is, dat ik pedagogiekstudenten afzeik. Dus daar moet ik nu weer m'n best voor doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet 'm niet te posten he. Ben je aan een onderwerp gebonden?
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit iets over auto's geschreven. Wel over zelfstandigheid, die column heb ik hier nog gepostquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
je had laatst nog een column geschreven over iets met autos toch ?
Ik werk al jaren, ik schijn al senior te zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werk je nu dan en wat voor studie heb je gedaan... duik je bij n vereniging of los? en hoe oud precies
Edit 'm gewoon weer na een half uur, hebben wij ook weer ff lolquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:21 schreef Mikkie het volgende:
Posten komt overigens over een tijd pas, aangezien ik 'm moeilijk hier al kan publiceren als het blad nog niet in de winkels ligt.
Dat was dan geen columnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
andermans autos enzo.. je had er een topic aan gewijd
Tas inpakken? Oh, je slaapt bij mij vannacht! Ik snap 't alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga tas inpakken en dan richting Nijmegen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tas inpakken? Oh, je slaapt bij mij vannacht! Ik snap 't al.
Mikkie is een playerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan heb je een eenzame nacht op je bank
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan heb je een eenzame nacht op je bank
stel je eerst s voor voordat je mee probeert te lullenquote:
Ik moet nog bedenken of en wanneer ik vakantie neemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik toch eens vakantie op ga nemen, sinds eind februari precies 2 dagen vrij gehad en 3 dagen ziekgemeld ...![]()
Breekt me stiekem best op,
heb je niet genoeg geld om gewoon lekker lang vakantie te nemen nu danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik toch eens vakantie op ga nemen, sinds eind februari precies 2 dagen vrij gehad en 3 dagen ziekgemeld ...![]()
Breekt me stiekem best op,
hij is door mikkie in zn sterretje gepakt en stalkt m nuquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je kent Mikkie? Of wat praat je stoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |