Mja ik heb blijkbaar een hoop slaap in te halen, aldus m'n lichaamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jouw ritme is een beetje erg in de war he
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef swarmahoer het volgende:
wie doet er mee aan de fok stok meet? houniet en ik iig
Dat is echt lang geleden dat ik daar ben geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
Wat doe jij in bld dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wanneer? Verstop ik hem in Bloemendaal in de duinen?
chickies hosselen jwtsquote:
HOER!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
ZOMERVAKANTIE INTRODUCEER JEZELF EENS IPV MEE TE POSTEN!!!!!!!
- leeftijd
-opleiding
-hobbies
-woonsituatie
ofzo ?
Ik ga een paal monteren op +- 34 m hoogtequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
chickies hosselen jwts![]()
en hij moet aan n paal dus verstoppen in de duinen gaat niet door
Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
wij hebben net lekker gegeten bij de heksendansen daarvoor ff n rondje gereden in de cabrio
bij berg en dal tegenover tivoliquote:
In Berg en Dal. Nog nooit geweest, maar net even de menukaart doorgespit en ik denk dat ik binnenkort toch maar eens een boerenpannenkoek moet gaan eten daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |