Beter dat dan je provider die onaangekondigd 2 dagen onderhoud aan het plegen is, terwijl je mailtjes voor je sollicitaties verwachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
Hoe irritant, Internet dat de hele dag al traag is en dan wegvalt en gewoon een half uur weg blijft. Ga je kijken, heeft er kennelijk iemand tegen de router aan geschopt en toen is de stroomkabel eruit geknald. Leve m'n nieuwe irritante huisgenoot en z'n kansloze kutvrienden.
welterustenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
omg en weer.... tis te ernstig, ik moet naar bed
Dat is ook wel een beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Beter dat dan je provider die onaangekondigd 2 dagen onderhoud aan het plegen is, terwijl je mailtjes voor je sollicitaties verwacht
Huh, sinds wanneer ben ik vegetariër? Ik denk dat je in de war bent met het feit dat ik geen alcohol drink...is toch wat anders hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Morgane.
En dan houdt men kennis op hoor
Ook geen alcohol en wel vlees hier!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer ben ik vegetariër? Ik denk dat je in de war bent met het feit dat ik geen alcohol drink...is toch wat anders he
Ik moet je volgend jaar missenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef morgane het volgende:
Kardinalen moeten toch wijn drinken met de eucharistieviering?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Ik moet je volgend jaar missen
Een slokje! Niet de hele kelk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:11 schreef morgane het volgende:
Kardinalen moeten toch wijn drinken met de eucharistieviering?
WTF? Je gaat wel eens naar de kerk?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:19 schreef morgane het volgende:
I knowben allang blij dat we met de eucharistie alleen de hosties krijgen en niet ook de wijn, mijn tienerkoor + wijn =
Het koor waarin ik zing repeteert en zuipt niet alleen he, we moeten ook missen zingenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WTF? Je gaat wel eens naar de kerk?
Ik ga nooit naar de kerk eigenlijk! Bietje naar zo'n vent in een jurk luisterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:22 schreef morgane het volgende:
[..]
Het koor waarin ik zing repeteert en zuipt niet alleen he, we moeten ook missen zingen
wat studeerde je ook al weer theologie toch ? is dat dan voor meerdere geloven of ....quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kerk eigenlijk! Bietje naar zo'n vent in een jurk luisteren
Ja aan theologie bent ik begonnen naast Geschiedenis (wat het hoofddoel blijft)quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat studeerde je ook al weer theologie toch ? is dat dan voor meerdere geloven of ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |