Yoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:16 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Yo
Ik doelde op 't lijstje in de OPquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef LastRequest het volgende:
Maare, ik heb voorlopig nog niks te doen vanavond, dus ik kom het topic waarschijnlijk weer verblijden met mijn nuttige posts
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yo, Nijmegenaar of en ultiem verveelmomentje
?
Wat is de sneak preview?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef Californium het volgende:
eindelijk de deal rond: Morgen half 7 naar Du commerce en om 22.00 naar de Sneak preview
Zin in
quote:
Vond het in het begin minder maar heb 1 keer lakehouse gezien en 1 keer american gangster dus mag behoorlijk tevreden zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat durf ik dus niet he haha, ik ben veel te bang dat het een enge of echte actiefilm is
dat dacht ik ook toen ik 8 wasquote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag dat altijd als titel en ik maar denken dat het één film is
omfg epic fail in 't dubbele kwadraatquote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
Haha, ik kan het wel! Maar vind het niet erg mooi nu die lijst zoveel langer wordt telkens..quote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik ook niet, heeft Yashi gedaan.
Hoe staat 't ermee Houniet?
Aha okquote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ze draaien een film die pas over 2 of 3 weken in de bios gaat draaien. Tis alleen afwachten wat je te zien krijgt..daarom is het wel goedkoper
Nee ik woon in Nijmegenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef J-heronimus het volgende:
Enige verbintenis met Nijmegen of gewoon voor de lol hier?
ik had ook geen picquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh noes, ik ben ook een keer 5 minuten later thuis en ik moet meteen 1.5 topic terug lezen
opmerkingen die ik nog moet maken:
- 4daagseprijzen bij mac is kloten
- beuningen centrum > AH Jacobslaan is te doen in 9 minuten
- kutregen van vandaag in Maastricht![]()
- geen South Park pic voor CP![]()
Ik heb 1 boete gehad in mijn hele leven, en dat was voor het 3 keer door rood fietsen onderaan de tunnelwegquote:Op maandag 21 juli 2008 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had ook geen pichoeveel boetes hou je aan je raceparty over
de regen was ook in veenendaal en mac is zoiso kut en zoiso is fout gespeld
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
Het reizen breekt je toch op, dus?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Hé lieverds, weet 1 van jullie nog een kamer in Nijmegen?
Minimaal 24m2, maximaal 400 euro.
Neh, een vriendin van me zoekt een woning... En dan kan ik daar inderdaad mooi maffen door de weekquote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het reizen breekt je toch op, dus?
Ga je doordeweeks hier zitten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |