Die ligt hier vastgebonden op mijn bed, tussen de lege flessen wijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef J-heronimus het volgende:
Waar is Yasha eigenlijk?
Ik ben namelijk een week niet op dit forum geweest, dus heb het een beetje gemist allemaal.
Seriously, die had je ook jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Yes, een echte fipo. Had ik ook een lapo, of bestaat dat niet?
Ja, ze vond mij niet lief op de meetingquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit, het was natuurlijk leuker geweest als ik gezegd had dat Yasha ons verlaten had vanwege een rel of niet?
dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Ja, ze vond mij niet lief op de meeting
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet diequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die is er ook nog, maar meestal doet Piet die
Trots op jou, teleurgesteld in Pietjequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Dus nu ben je wel een beetje teleurgesteld in mij? Of hoe moet ik het nou zien
Is hier meestal andersomquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
En ik ben weer wakkerIk wilde tot 20:00 slapen maar ik was om 18:00 alweer klaarwakker..
En nu moet nog wel even...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Trots op jou, teleurgesteld in Pietje
Nieuwsgierig?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hoe waren mijn gespotte foto's?
Ik ook, maar er staat maar één foto op, en die is van bijna 15 jaar geledenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja CP heeft dr hyves wel te pakken gekregen
Volgens mij is CP hier de hyves koning.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef LastRequest het volgende:
Ja CP heeft dr hyves wel te pakken gekregen
CP en swarma krijgen daarbij soms hulp van mij moet ik toch even melden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is CP hier de hyves koning.
Oke, dan ben jij dus de FOK! hyves Queen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
CP en swarma krijgen daarbij soms hulp van mij moet ik toch even melden hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is CP hier de msn koning.
Doet me eraan denken, iemand heeft mij gisteren op msn toegevoegd die ik niet kende.. dus ik heb z'n hyves opgezocht.. maar tis niet echt openbaar dus ik weet niet wie het is, ik zag wel wat Nijmeegse dingen staan. Vraag is dus: heeft iemand van hier mij gister op msn toegevoegd? Dan weet ik iig wie het isquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oke, dan ben jij dus de FOK! hyves Queen ofzo.
Allenig, Daniel Lohues!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:21 schreef LastRequest het volgende:
Gelukkig is Cali er weer, ik voelde me al allenig ineens!
Ik vrees dat je nu een trend zet, de lapo-fipo-hunt is geopendquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:48 schreef LaGrive het volgende:
Ik moest heulegaar vanuit Alphen aan de fucking Rijn hierheen treinen om vanaaf los te gaan op de reggaequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trots op jou, teleurgesteld in Pietje
Post jij nog even door? Dan probeer ik voor de lapo-fipo te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nu een trend zet, de lapo-fipo-hunt is geopend.
Stelletje mietjes hier, allemaal slapenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef Californium het volgende:ik ga alleen zo even slapen denk ik
Ik heb ze paar weken geleden op concert@sea gezien, zo gaafquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef LaGrive het volgende:
Beef was zaterdag ook al op scheldepop
Vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
Ik ga welalleen eerst even slapen....twijfel wel of ik dat ga doen want moet nog douchen en omkleden en shit en tis al half 8.....
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ze paar weken geleden op concert@sea gezien, zo gaaf!
Doe m'n best, opeens druk hier uit 't nietsquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef LaGrive het volgende:
Post jij nog even door? Dan probeer ik voor de lapo-fipo te gaan
Was vast die ene met zo'n wit petje opquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:33 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje was ook op concert@ sea
quote:
weet ik veulquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was vast die ene met zo'n wit petje op.
Was mijn 2e jaar, is erg leuk om heen te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef LaGrive het volgende:
CaS op de brouwersdam! Eigenlijk moest ik ook gaan...
Iedereen (nou ja als je vroeg was) kreeg bij binnenkomst zo'n petjequote:
owwww vandaar... Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen (nou ja als je vroeg was) kreeg bij binnenkomst zo'n petje.
Ahaquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali neeIk was er gister zelf niet! Ben met LG en onze lovers op Plein 44 geweest en daarna naar huis gegaan..
Beef treedt ook vaak op met 5 mei
Wat ben je ook een schatjequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ben je als man nog een beetje aan het schoonmaken, gaan de vrouwen hier topics volposten
Dat hoort andersom te zijn
Morgen ben je brak, maar gelukkig, volgende week is er een nieuwe weekquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:40 schreef LaGrive het volgende:
Haha idd, ik wou ook gaan opruimen, maar dat doe ik nou mooi morgen wel!
Nu alquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef LaGrive het volgende:
Jezus, waarom posten jullie niet even tussen mij door, nu kom ik triest over
Dan ga ik hoogstwaarschijnlijk niet naar Nijmegen, dus ik heb morgen/zaterdag nog. Als het echt erg is ga ik zondag wel naar huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen ben je brak, maar gelukkig, volgende week is er een nieuwe week.
Ja, ik dacht.. lekker.. Eigenlijk drink ik nooit 'als eerste' baco dus wist niet of ik het lekker vond, maar het is toch pas mijn ding als er wat meer alcohol in mijn bloed zit(en ik vergeet dat je daar 6 euro voor betaaldquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu al
En die baco heeft mr. laten staan toch?
Zet je zonnebril op, pak er een koud biertje bij en wandel de mooie zomerfeesten van Nijmegen binnen op de een na laatste avond!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben brak zeg! Ik zoek het maar half! Haal mij eens over!
Ik heb geen zonnebril en ik drink geen alcohol en welke zomer?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Zet je zonnebril op, pak er een koud biertje bij en wandel de mooie zomerfeesten van Nijmegen binnen op de een na laatste avond!
Normale bril, malt bier en.....quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebril en ik drink geen alcohol en welke zomer?![]()
![]()
Maar bedankt voor de poging!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef LaGrive het volgende:
Ik probeer een blikje baco te drinken om in de stemming te komen, maar ik vind hem te veel naar bacardi proeven
Ik ga elke dag om ongeveer 8 uur 's ochtends naar me bedje en ik sta om 13.00 weer op en tussenin ben ik bezig met verhuizen etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef LastRequest het volgende:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om telkens zo brak te zijn zonder alcohol? Dan zal het mét nog wel veel erger zijn
En LG ik heb op zich nog wel wijn die mee kan maar geen flesjes.. fleur*rose had laatst d'r spaflesje hier laten staan maar die heeftvanmorgen meegenomen haha.
Serieus, wáárom is dat mens in den beginne al uitgenodigd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef LastRequest het volgende:
Ohw en MJ smst dat ze jaloers is nu we zonder dinges kunnen gaan stappen
Is dinges die doos die je er niet bij wou hebben? En MJ is natuurlijk Michael Jackson?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef LastRequest het volgende:
Ohw en MJ smst dat ze jaloers is nu we zonder dinges kunnen gaan stappen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, wáárom is dat mens in den beginne al uitgenodigd?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dinges die doos die je er niet bij wou hebben? En MJ is natuurlijk Michael Jackson?
Ik snap de hint al!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Uitgenodigd. Zo werkt dat niet. Dat is het zelfde als hier een meeting plannen, dan zijn er toch ook altijd wel mensen die minder welkom zijn, maar kun je ook moeilijk zeggen dat ze moeten oprotten...
Nee, want ik word nerveus van meetings!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef LaGrive het volgende:
Die lust ik niet. Maar je wou ook op onze meeting komen
Bekend probleem, ik kijk ook op tegen vanavond om LR te zien!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want ik word nerveus van meetings!![]()
En ik maar denken dat jullie een grote bende inteelt waren!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Bekend probleem, ik kijk ook op tegen vanavond om LR te zien!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef LastRequest het volgende:
En CP regelde ie maar eens iets gratisWil niet eens stempels regelen.. puh..
Ik zat ineens te denken aan een trio......quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef LastRequest het volgende:
Ja het blijft spannend hoor LG
Maare, vissticks zijn vies.
+5 kudos hier!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:24 schreef LaGrive het volgende:
Tuurlijk Kardinaal, over 3 min bij matrixx @ the park. Wij zien jou wel!
zo... Ik las het inderdaad andersquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou over swarma he
Een ongewassen piemel is net als een vliegenzwam. Witte spikkeltjes op de rood roze hoed, sporen onder de rand en je ruikt hem van 3 meter afstand!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou sinds iemand een visstick vergeleek met een (onderdeel van) man die zich niet goed wast.. lust ik het niet meer
* Cocktailprikker piemel schrobtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een ongewassen piemel is net als een vliegenzwam. Witte spikkeltjes op de rood roze hoed, sporen onder de rand en je ruikt hem van 3 meter afstand!
Zo nu eet je ook geen vliegenzwammen meer!
Salsa met een paraplu... moet het nog even uit gaan vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:48 schreef LaGrive het volgende:
Droog staan was ook super!
Thanx to Ella Vogelaar!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:48 schreef LaGrive het volgende:
Droog staan was ook super!
Thanx to Jezus Christ Superstar!
rot toch eens op man ik schiet de hele tijd in de lach door jou en ik zit te etenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:01 schreef LaGrive het volgende:
jongens ff een vraagje, wat vinden jullie van het kaboemforum?
Zonet nog bij de wedren wat lopers uitgezwaaidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:08 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga slapen. Kut dat die lopers al een uurtje bezig zijn!
Slaap lekker!
Ik ga trouwens ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:08 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga slapen. Kut dat die lopers al een uurtje bezig zijn!
Slaap lekker!
Ik zat net die posts terug te lezen en dacht van 'ja maar, ja maar, ja maar... was LG er niet?'quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:58 schreef LaGrive het volgende:
ja mikkie, LR wou je aan mij ook nog aanwijzen maar toen was je alweer weg
Me Tarzan, you Jane?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:12 schreef LastRequest het volgende:
in een boom
Is dat weer een nieuwe manier van vrouwen versieren? Want ik heb geen bandje om mijn arm gezien...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:39 schreef Swine het volgende:
lr is dronken johen ik heb vipbandjes voor dr geregeld bij de xx dus de post van hierboven nam ze tyerug
groeten swarma
Dat heb ik ook gedaan, maar je niet gespotquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:09 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet nog bij de wedren wat lopers uitgezwaaidIk ga ook maar eens ff douchen en slapen
Maar eerst worstenbroodjes
Dat was vroeger ook mijn supermarkt! Oostquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:13 schreef LastRequest het volgende:
Oh en nog even voor de tip.. mijn supermarkt (AH Daalseweg) is morgen maar tot 13:00 open! weet niet hoe het bij de andere zit.. maar mssn wel handig om te weten enzzz.. slaap ze
Ik dacht dat je hem je bed had aangebodenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens echt te nobel voor deze wereld.Hier in de straat staat één of andere Fransoos al een paar dagen geparkeerd. Net zag ik 'm zitten, praatje gaan maken wat die auto daar zo doet. Wat blijkt: hij had geen hotel of slaapplaats kunnen vinden, dus hij slaapt achter in zijn Ford Courier bestelwagentje, zodat hij toch de vierdaagse kon lopen. Toffe vent, dik 70+. Na het praatje naar binnen gelopen, flinke bak Senseo gezet en af gaan geven. Dik grote ogen, de man was enorm blij
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens echt te nobel voor deze wereld.Hier in de straat staat één of andere Fransoos al een paar dagen geparkeerd. Net zag ik 'm zitten, praatje gaan maken wat die auto daar zo doet. Wat blijkt: hij had geen hotel of slaapplaats kunnen vinden, dus hij slaapt achter in zijn Ford Courier bestelwagentje, zodat hij toch de vierdaagse kon lopen. Toffe vent, dik 70+. Na het praatje naar binnen gelopen, flinke bak Senseo gezet en af gaan geven. Dik grote ogen, de man was enorm blij
Ik was er idd niet, hebben Beef gekeken onder de paraplu van allemaal vreemde mensen (gewoon erbij gaan staanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Dollars was leuk maar weer was Pietje er niet, ofja heb m niet gezien![]()
![]()
Ik had het een beetje koud dus ben direct naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was er idd niet, hebben Beef gekeken onder de paraplu van allemaal vreemde mensen (gewoon erbij gaan staan). Daarna om kwart voor 1 of zo terug gelopen (oa langs dollars) maar was weer erg druk, heb je buiten ook niet gespot
.
Wat hij zegt...quote:
Wtf... ik denk dat ik gewoon de Aldi hier abuse...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:13 schreef LastRequest het volgende:
Oh en nog even voor de tip.. mijn supermarkt (AH Daalseweg) is morgen maar tot 13:00 open! weet niet hoe het bij de andere zit.. maar mssn wel handig om te weten enzzz.. slaap ze
Geel met wit gestreept, maar van een afstand of met veel (bier)fantasie zou 't best oranje kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
Pietje, had je een oranje-wit gestreept shirt aan? Dan heb ik je misschien gespot...
Ja licht oranje... met een donkere (blauwe/grijze/zwarte) windjack? Dan heb ik je bij Beef gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geel met wit gestreept, maar van een afstand of met veel (bier)fantasie zou 't best oranje kunnen zijn.
Zeg, hou je het wel even leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem je bed had aangeboden
Klopt als een busquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Doodkapje het volgende:
Ja licht oranje... met een donkere (blauwe/grijze/zwarte) windjack? Dan heb ik je bij Beef gezien
Ja idd... daar stonden wij ook! Whehehehe... maar ik wist het niet zeker, omdat ik je alleen heb gezien met visserspetjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, stonden rechts van 't podium bij de biertent
.
edit - oh, de jas is blauw
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
Ja idd... daar stonden wij ook! Whehehehe... maar ik wist het niet zeker, omdat ik je alleen heb gezien met visserspetje
Was meer aan het dansen met ons groepje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], vergeet voor 't gemak Duppies feest ff
. Heb je vast die 2 dames ook wel gezien die een vierkante kilometer nodig hadden om te dansen, gingen wel uit hun plaat met z'n 2en, als enige
.
Buiten die tekst was het daar ook gewoon super tof!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
LG en ik waren trouwens ook nog op het Joris Ivens plein ofzoiets.. mooie tekst staat daar op dat beeld/monument!
Dikwijls ver weg, blijft Nijmegen mijn jeugd altijd dichtbijquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:48 schreef LastRequest het volgende:
LG en ik waren trouwens ook nog op het Joris Ivens plein ofzoiets.. mooie tekst staat daar op dat beeld/monument!
quote:"Dikwijls, ver weg bleef Nijmegen, mijn jeugd, toch altijd dicht bij mij"
Joris Ivens plein is toch meestal Nederlandstalige muziek in de richting van Jannes, Frans Bauers etc. ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:22 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Buiten die tekst was het daar ook gewoon super tof!
Hoi daar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:23 schreef LastRequest het volgende:
Ja ongelofelijk tof.... nee op zich was het gratis drinken dan wel weer fijn haha.
En hoi D_K!
Veeeeeel plezier! En doe de groeten aan Bram van mequote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:56 schreef Dupje het volgende:
Zow ik heb de nacht werken overleefd, wat een gedoe zeg..
En straks naar Paris Paris! Alleen het zal wel druk zijn op Nijmegen Centraal, dus maar wat eerder weg dan...
Ik denk dat de mensen die nu binnenkomen in de stortregen daar niet echt een boodschap aan hebbenquote:
Even slikken en weer doorgaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:37 schreef J-heronimus het volgende:
Wat een vreselijk kutweer, hopelijk is het vanavond beter.
Wel sneu voor die wandelaars nu.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef Nad-ja het volgende:
Wat een erge dingen komen hier voorbij!![]()
Nou, ik heb eens een maand gewerkt als callcentermederwerker bij de DSB Bank:
- Of je nu een lening afsluit bij Frisia financieringen, Becam financieringen, Lenen.nl, Postkrediet etc, je krijgt overal hetzelfde (dit wist ik niet toen ik er solliciteerde). Wij mogen dit de klant niet vertellen tenzij hij/zij er expliciet naar vraagt.
- Bij de DSB Bank is iets niet goedkoop maar voordelig. Ook zijn producten niet gratis, maar kosteloos. Verder 'regelen' wij niets, maar maken wij iets in orde. Ook sluit je geen lening af, maar een financiering. Daarnaast mag het woord maar niet in de mond genomen worden.
- Een gesprek mag je niet openen door je volledige naam te geven. Het moet als volgt: 'Goedemiddag, u spreekt met Mevrouw + achternaam' of voor de mannen 'Goedemiddag, u spreek met achternaam'.
- Er morgen geen verkleinwoorden worden gebruikt.
- We moeten minimaal 3x iemands naam noemen in het gesprek.
- Aan het einde van het gesprek mogen we niet tot ziens zeggen, aangezien we die persoon niet zullen zien.
- Als je in de wacht wordt gezet en je hoort geen muziekje, kan de medewerker je nog gewoon horen.
- Zo nu en dan zijn er bonussen te verdienen als je zorgt dat de klant binnen 3 dagen op afspraak komt.
Juist ja... Knoflook weet etquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Trafasi zit graag bij de overkant... soms ook merlijn
neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef Lakai het volgende:
Weet iemand nog een supermarkt die open is in nijmegen met die verdomde 4daagse-uitloop?
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-roosterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
neezelfde probleem hier... Ik moet ontbijt hebben voor morgen
Grote kansquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je weer naar Dollars?
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-rooster
superdebee
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kansJij moet ervoor zorgen dat je er optijd bent
.... dan hebben we een mini-meet
![]()
Vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ben je serieus, zo jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ja de site van AH geeft echt wat het deze week is...en daar staat bij alle winkels in Nijmegen dat het om 13.00 dicht is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USCquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USC![]()
![]()
Coop was tot 19:00 open... maar ff wat bolletjes, kaas en tomaat voor morgenochtend ingeslagen...Zometeen wat La Chouffe en wodka Red Bull prepareren en dan zum stadt
Laatste dagje mensen... maak er wat moois van en zorg dat er niemand zwanger raakt
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsIk blijf wel bij de Dollars buiten
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit wat voor betaald te hebben...![]()
Maar als je buiten bij de dollars staat kom ik je wel even spotten!
Kom maar met de hyves van je!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensen![]()
jij eerstquote:
Ooit gehoord van fotoboek?quote:
Jahquote:
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeftquote:
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeft
Nu jouw hyves!
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!quote:
Ik zal me best doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...Ik kan ook spelletjes spellen
Paars shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali, wat heb je aan?
Ik een bruingeblokte blouse, geen flauw idee overigens of we naar Dollars gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!quote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!
Omdat ik heel wat te verbergen heb!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Spannendwaaron is jou profiel niet openbaar
Wat voor een iets (opleiding) doe je
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ik heel wat te verbergen heb!![]()
Ik doe eik niet veel, af en toe stappen, keertje aan mn reet krappen, wat eten hier en daar en de loze uurtjes vul ik op met slapen.
Daar zeg je me wat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef Lakai het volgende:
Zo ik heb is ff gebeld, en de superdeboer op de molenstraat is tot 22u open!
time for groceries
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef J-heronimus het volgende:
Als het vanavond maar niet weer rellen wordt, want dat gebeurde vroeger weleens op vrijdag. Zag het zwart van de Molukkers in de stad opeens.
Goed topic, morgen maar eens lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
Mooi leesvoer![]()
Alles wat je moet weten over..
Sterkte met je hand en je elleboog, maar goed dat je zo zat was als mn oudoom op een familiefeest dus voel je het waarschijnlijk niet zo ergquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Goed nieuws: ik heb Cali gespot.
Slecht nieuws: ik ben op de terugweg met m'n zatte harses snoeihard op m'n plaat gegaan met de fiets. Linkerhand openliggen (net pleisters op gedaan) en linker ellebood ook openliggen. Dom dom, ja lach maar
.
Ben op plein '44 geweest, coverband van U2 was echt fan-tas-tiscg gewoon, puur genieten zo goed
, blues brothers cover was wel grappig
. Daarna naar Dollars en daar Cali, Hosti & Stranger (die herkende ik
) gespot
, 1 biertje gedronken en toen naar huis gegaan met alle gevolgen van dien
(volledig eigen schuld, een vluchtheuvel van een steen hoog moet je ook niet over 't hoofd zien
).
Truste
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:30 schreef Doodkapje het volgende:
Volgens mij heb ik prinsrob gespot (roze shirt met daaroverheen een zwart colbertje) in het Valkhof rond 0:00
Net terug uit Billabong
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-quote:
wat stond ik aan de bar te doen danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-
Drinken halen en te lullen met een en of andere bakvis!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:50 schreef Californium het volgende:
[..]
wat stond ik aan de bar te doen dan
Soms merk ik echt dat ik op m'n vader lijk met m'n idiote kromme zinnenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
[verbitterde man modus] Als je er wijven bij hebt heb je altijd gezeik!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
Ik ben ook weer thuis.. pff.. ik vond het met LG stukken gezelliger, alleen maar gezeik weer met mijn vrienden&vriendinnen.
Ik zeg het je wijven!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:57 schreef LastRequest het volgende:
Nou het waren tot 1u vooral de mannen, daarna waren de vrouwen al chagrijnig.. of iig moeilijk aan het doen. En dan hier logeren en morgen vroeg op willen enz.. ik zei net leen m'n fiets maar en zet maar op het station neer.. maar ze wil nog dat ik opsta ook
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:02 schreef LastRequest het volgende:
Mja ze wilde eerst dat ik zelfs mee ging reizen (moet morgen ook die kant op).. maar heb dr al gezegd dat ik dat sowieso niet doe, ze wil om 12u thuis zijn.. dus dan half 11 hier weg ofzo..
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?
Dat is wel een prestige baantje!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...
...en oh ja... in het Valkhof vroeg één van mijn beste vrienden of ik getuige wil zijn op zijn bruiloft![]()
naar Wageningenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen want ze maakt me vroeg wakker
Leuk dat er nog iemand online was haha.. slaap lekker!
Is het wel een bietje de tijd voor hè?quote:
Gaat hij ook daadwerkelijk trouwen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...
...en oh ja... in het Valkhof vroeg één van mijn beste vrienden of ik getuige wil zijn op zijn bruiloft![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:04 schreef swarmahoer het volgende:
ja ook leuk om je gezien te hebben lr
en coctail ook nog tegengekomen
Arnhem.quote:
Alleen de stad is dan iets minderquote:
House of Jeweetjardsquote:
Dus nu moet ik alleen spammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |