Ooit gehoord van fotoboek?quote:
Jahquote:
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeftquote:
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeft
Nu jouw hyves!
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!quote:
Ik zal me best doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...Ik kan ook spelletjes spellen
Paars shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali, wat heb je aan?
Ik een bruingeblokte blouse, geen flauw idee overigens of we naar Dollars gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!quote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!
Omdat ik heel wat te verbergen heb!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Spannendwaaron is jou profiel niet openbaar
Wat voor een iets (opleiding) doe je
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ik heel wat te verbergen heb!![]()
Ik doe eik niet veel, af en toe stappen, keertje aan mn reet krappen, wat eten hier en daar en de loze uurtjes vul ik op met slapen.
Daar zeg je me wat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef Lakai het volgende:
Zo ik heb is ff gebeld, en de superdeboer op de molenstraat is tot 22u open!
time for groceries
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef J-heronimus het volgende:
Als het vanavond maar niet weer rellen wordt, want dat gebeurde vroeger weleens op vrijdag. Zag het zwart van de Molukkers in de stad opeens.
Goed topic, morgen maar eens lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
Mooi leesvoer![]()
Alles wat je moet weten over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |