neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef Lakai het volgende:
Weet iemand nog een supermarkt die open is in nijmegen met die verdomde 4daagse-uitloop?
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-roosterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
neezelfde probleem hier... Ik moet ontbijt hebben voor morgen
Grote kansquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je weer naar Dollars?
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-rooster
superdebee
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kansJij moet ervoor zorgen dat je er optijd bent
.... dan hebben we een mini-meet
![]()
Vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ben je serieus, zo jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ja de site van AH geeft echt wat het deze week is...en daar staat bij alle winkels in Nijmegen dat het om 13.00 dicht is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USCquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USC![]()
![]()
Coop was tot 19:00 open... maar ff wat bolletjes, kaas en tomaat voor morgenochtend ingeslagen...Zometeen wat La Chouffe en wodka Red Bull prepareren en dan zum stadt
Laatste dagje mensen... maak er wat moois van en zorg dat er niemand zwanger raakt
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsIk blijf wel bij de Dollars buiten
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit wat voor betaald te hebben...![]()
Maar als je buiten bij de dollars staat kom ik je wel even spotten!
Kom maar met de hyves van je!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensen![]()
jij eerstquote:
Ooit gehoord van fotoboek?quote:
Jahquote:
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeftquote:
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk jij? Vraag het maar eens na aan uhhh... die ander die wel mijn hyves heeft
Nu jouw hyves!
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!quote:
Ik zal me best doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... zorg dat conceptie gecompromitteerd wordt!
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Die ander? Mijn hyves heeft ongeveer iedereen hier...Ik kan ook spelletjes spellen
Paars shirtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali, wat heb je aan?
Ik een bruingeblokte blouse, geen flauw idee overigens of we naar Dollars gaan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik speel alleen spelletjes met vrouwen waar blinddoeken en touwen aan te pas komen! Je hebt mn hyves per PM.
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!quote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo kan je me ex gelijk ook spotten!
Omdat ik heel wat te verbergen heb!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Spannendwaaron is jou profiel niet openbaar
Wat voor een iets (opleiding) doe je
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ik heel wat te verbergen heb!![]()
Ik doe eik niet veel, af en toe stappen, keertje aan mn reet krappen, wat eten hier en daar en de loze uurtjes vul ik op met slapen.
Daar zeg je me wat!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:38 schreef Lakai het volgende:
Zo ik heb is ff gebeld, en de superdeboer op de molenstraat is tot 22u open!
time for groceries
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:10 schreef J-heronimus het volgende:
Als het vanavond maar niet weer rellen wordt, want dat gebeurde vroeger weleens op vrijdag. Zag het zwart van de Molukkers in de stad opeens.
Goed topic, morgen maar eens lezenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]!
Mooi leesvoer![]()
Alles wat je moet weten over..
Sterkte met je hand en je elleboog, maar goed dat je zo zat was als mn oudoom op een familiefeest dus voel je het waarschijnlijk niet zo ergquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Goed nieuws: ik heb Cali gespot.
Slecht nieuws: ik ben op de terugweg met m'n zatte harses snoeihard op m'n plaat gegaan met de fiets. Linkerhand openliggen (net pleisters op gedaan) en linker ellebood ook openliggen. Dom dom, ja lach maar
.
Ben op plein '44 geweest, coverband van U2 was echt fan-tas-tiscg gewoon, puur genieten zo goed
, blues brothers cover was wel grappig
. Daarna naar Dollars en daar Cali, Hosti & Stranger (die herkende ik
) gespot
, 1 biertje gedronken en toen naar huis gegaan met alle gevolgen van dien
(volledig eigen schuld, een vluchtheuvel van een steen hoog moet je ook niet over 't hoofd zien
).
Truste
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:30 schreef Doodkapje het volgende:
Volgens mij heb ik prinsrob gespot (roze shirt met daaroverheen een zwart colbertje) in het Valkhof rond 0:00
Net terug uit Billabong
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-quote:
wat stond ik aan de bar te doen danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-
Drinken halen en te lullen met een en of andere bakvis!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:50 schreef Californium het volgende:
[..]
wat stond ik aan de bar te doen dan
Soms merk ik echt dat ik op m'n vader lijk met m'n idiote kromme zinnenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
[verbitterde man modus] Als je er wijven bij hebt heb je altijd gezeik!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
Ik ben ook weer thuis.. pff.. ik vond het met LG stukken gezelliger, alleen maar gezeik weer met mijn vrienden&vriendinnen.
Ik zeg het je wijven!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:57 schreef LastRequest het volgende:
Nou het waren tot 1u vooral de mannen, daarna waren de vrouwen al chagrijnig.. of iig moeilijk aan het doen. En dan hier logeren en morgen vroeg op willen enz.. ik zei net leen m'n fiets maar en zet maar op het station neer.. maar ze wil nog dat ik opsta ook
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:02 schreef LastRequest het volgende:
Mja ze wilde eerst dat ik zelfs mee ging reizen (moet morgen ook die kant op).. maar heb dr al gezegd dat ik dat sowieso niet doe, ze wil om 12u thuis zijn.. dus dan half 11 hier weg ofzo..
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?
Dat is wel een prestige baantje!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...
...en oh ja... in het Valkhof vroeg één van mijn beste vrienden of ik getuige wil zijn op zijn bruiloft![]()
naar Wageningenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen want ze maakt me vroeg wakker
Leuk dat er nog iemand online was haha.. slaap lekker!
Is het wel een bietje de tijd voor hè?quote:
Gaat hij ook daadwerkelijk trouwen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...
...en oh ja... in het Valkhof vroeg één van mijn beste vrienden of ik getuige wil zijn op zijn bruiloft![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:04 schreef swarmahoer het volgende:
ja ook leuk om je gezien te hebben lr
en coctail ook nog tegengekomen
Arnhem.quote:
Alleen de stad is dan iets minderquote:
House of Jeweetjardsquote:
Dus nu moet ik alleen spammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |