neequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:52 schreef Lakai het volgende:
Weet iemand nog een supermarkt die open is in nijmegen met die verdomde 4daagse-uitloop?
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-roosterquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
neezelfde probleem hier... Ik moet ontbijt hebben voor morgen
Grote kansquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je weer naar Dollars?
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
de superdeboer zegt dat ie open is...maar misschien is dat wel gewoon het standaard openingstijden-rooster
superdebee
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Grote kansJij moet ervoor zorgen dat je er optijd bent
.... dan hebben we een mini-meet
![]()
Vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ben je serieus, zo jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Yashi is? Heb er al een paar topics niet meer gezienEn daarvoor was ze nog zo'n swarma spamhoer
Ja de site van AH geeft echt wat het deze week is...en daar staat bij alle winkels in Nijmegen dat het om 13.00 dicht is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dollars? Als die vol zit ga ik wel de buren zitten.
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USCquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het....Alle supermarkten en winkels geven dat... maar volgens mij is het een verplichte vrije middagOp het Radboud iig wel...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Stond ik daar mooi met mijn gevulde sporttas voor het USC![]()
![]()
Coop was tot 19:00 open... maar ff wat bolletjes, kaas en tomaat voor morgenochtend ingeslagen...Zometeen wat La Chouffe en wodka Red Bull prepareren en dan zum stadt
Laatste dagje mensen... maak er wat moois van en zorg dat er niemand zwanger raakt
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
En 5 euro betalen voor popmuziek en irritante kerelsIk blijf wel bij de Dollars buiten
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit wat voor betaald te hebben...![]()
Maar als je buiten bij de dollars staat kom ik je wel even spotten!
Kom maar met de hyves van je!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja ik ben die ene tussen die andere 30 mensen![]()
jij eerstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |