Sterkte met je hand en je elleboog, maar goed dat je zo zat was als mn oudoom op een familiefeest dus voel je het waarschijnlijk niet zo ergquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Goed nieuws: ik heb Cali gespot.
Slecht nieuws: ik ben op de terugweg met m'n zatte harses snoeihard op m'n plaat gegaan met de fiets. Linkerhand openliggen (net pleisters op gedaan) en linker ellebood ook openliggen. Dom dom, ja lach maar
.
Ben op plein '44 geweest, coverband van U2 was echt fan-tas-tiscg gewoon, puur genieten zo goed
, blues brothers cover was wel grappig
. Daarna naar Dollars en daar Cali, Hosti & Stranger (die herkende ik
) gespot
, 1 biertje gedronken en toen naar huis gegaan met alle gevolgen van dien
(volledig eigen schuld, een vluchtheuvel van een steen hoog moet je ook niet over 't hoofd zien
).
Truste
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:30 schreef Doodkapje het volgende:
Volgens mij heb ik prinsrob gespot (roze shirt met daaroverheen een zwart colbertje) in het Valkhof rond 0:00
Net terug uit Billabong
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-quote:
wat stond ik aan de bar te doen danquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had eik gehoopt dat je me zou herkennen van mn hyves, maar nee hoor! Met je blik op -wat moet je van me donder op mafkees- en je houding van -als je ook maar iets doet sla ik je tanden uit je smoel-
Drinken halen en te lullen met een en of andere bakvis!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:50 schreef Californium het volgende:
[..]
wat stond ik aan de bar te doen dan
Soms merk ik echt dat ik op m'n vader lijk met m'n idiote kromme zinnenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
[verbitterde man modus] Als je er wijven bij hebt heb je altijd gezeik!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:52 schreef LastRequest het volgende:
Cali dat klinkt als LG en mijn avond van gisteren
Ik ben ook weer thuis.. pff.. ik vond het met LG stukken gezelliger, alleen maar gezeik weer met mijn vrienden&vriendinnen.
Ik zeg het je wijven!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:57 schreef LastRequest het volgende:
Nou het waren tot 1u vooral de mannen, daarna waren de vrouwen al chagrijnig.. of iig moeilijk aan het doen. En dan hier logeren en morgen vroeg op willen enz.. ik zei net leen m'n fiets maar en zet maar op het station neer.. maar ze wil nog dat ik opsta ook
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:02 schreef LastRequest het volgende:
Mja ze wilde eerst dat ik zelfs mee ging reizen (moet morgen ook die kant op).. maar heb dr al gezegd dat ik dat sowieso niet doe, ze wil om 12u thuis zijn.. dus dan half 11 hier weg ofzo..
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En was het daar een beetje gezellig geweest? Of was het knetterdetter druk?
Dat is wel een prestige baantje!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja was gezellig... de portiers hielden goed in de gaten hoeveel mensen er op de dansvloer konden...
...en oh ja... in het Valkhof vroeg één van mijn beste vrienden of ik getuige wil zijn op zijn bruiloft![]()
naar Wageningenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
DIE kant op? Waar heen mag dat wel niet zijn? Dus je hebt daar nu nog iemand rondslingeren?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:06 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen want ze maakt me vroeg wakker
Leuk dat er nog iemand online was haha.. slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |