Ik heb geen zonnebril en ik drink geen alcohol en welke zomer?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:45 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Zet je zonnebril op, pak er een koud biertje bij en wandel de mooie zomerfeesten van Nijmegen binnen op de een na laatste avond!
Normale bril, malt bier en.....quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen zonnebril en ik drink geen alcohol en welke zomer?![]()
![]()
Maar bedankt voor de poging!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:41 schreef LaGrive het volgende:
Ik probeer een blikje baco te drinken om in de stemming te komen, maar ik vind hem te veel naar bacardi proeven
Ik ga elke dag om ongeveer 8 uur 's ochtends naar me bedje en ik sta om 13.00 weer op en tussenin ben ik bezig met verhuizen etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef LastRequest het volgende:
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om telkens zo brak te zijn zonder alcohol? Dan zal het mét nog wel veel erger zijn
En LG ik heb op zich nog wel wijn die mee kan maar geen flesjes.. fleur*rose had laatst d'r spaflesje hier laten staan maar die heeftvanmorgen meegenomen haha.
Serieus, wáárom is dat mens in den beginne al uitgenodigd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef LastRequest het volgende:
Ohw en MJ smst dat ze jaloers is nu we zonder dinges kunnen gaan stappen
Is dinges die doos die je er niet bij wou hebben? En MJ is natuurlijk Michael Jackson?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef LastRequest het volgende:
Ohw en MJ smst dat ze jaloers is nu we zonder dinges kunnen gaan stappen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus, wáárom is dat mens in den beginne al uitgenodigd?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dinges die doos die je er niet bij wou hebben? En MJ is natuurlijk Michael Jackson?
Ik snap de hint al!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:56 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Uitgenodigd. Zo werkt dat niet. Dat is het zelfde als hier een meeting plannen, dan zijn er toch ook altijd wel mensen die minder welkom zijn, maar kun je ook moeilijk zeggen dat ze moeten oprotten...
Nee, want ik word nerveus van meetings!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:05 schreef LaGrive het volgende:
Die lust ik niet. Maar je wou ook op onze meeting komen
Bekend probleem, ik kijk ook op tegen vanavond om LR te zien!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want ik word nerveus van meetings!![]()
En ik maar denken dat jullie een grote bende inteelt waren!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Bekend probleem, ik kijk ook op tegen vanavond om LR te zien!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef LastRequest het volgende:
En CP regelde ie maar eens iets gratisWil niet eens stempels regelen.. puh..
Ik zat ineens te denken aan een trio......quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:19 schreef LastRequest het volgende:
Ja het blijft spannend hoor LG
Maare, vissticks zijn vies.
+5 kudos hier!quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:24 schreef LaGrive het volgende:
Tuurlijk Kardinaal, over 3 min bij matrixx @ the park. Wij zien jou wel!
zo... Ik las het inderdaad andersquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou over swarma he
Een ongewassen piemel is net als een vliegenzwam. Witte spikkeltjes op de rood roze hoed, sporen onder de rand en je ruikt hem van 3 meter afstand!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou sinds iemand een visstick vergeleek met een (onderdeel van) man die zich niet goed wast.. lust ik het niet meer
* Cocktailprikker piemel schrobtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een ongewassen piemel is net als een vliegenzwam. Witte spikkeltjes op de rood roze hoed, sporen onder de rand en je ruikt hem van 3 meter afstand!
Zo nu eet je ook geen vliegenzwammen meer!
Salsa met een paraplu... moet het nog even uit gaan vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:48 schreef LaGrive het volgende:
Droog staan was ook super!
Thanx to Ella Vogelaar!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:48 schreef LaGrive het volgende:
Droog staan was ook super!
Thanx to Jezus Christ Superstar!
rot toch eens op man ik schiet de hele tijd in de lach door jou en ik zit te etenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:01 schreef LaGrive het volgende:
jongens ff een vraagje, wat vinden jullie van het kaboemforum?
Zonet nog bij de wedren wat lopers uitgezwaaidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:08 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga slapen. Kut dat die lopers al een uurtje bezig zijn!
Slaap lekker!
Ik ga trouwens ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:08 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga slapen. Kut dat die lopers al een uurtje bezig zijn!
Slaap lekker!
Ik zat net die posts terug te lezen en dacht van 'ja maar, ja maar, ja maar... was LG er niet?'quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:58 schreef LaGrive het volgende:
ja mikkie, LR wou je aan mij ook nog aanwijzen maar toen was je alweer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |