Vrouwen poepen nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef Californium het volgende:
Ik ga welalleen eerst even slapen....twijfel wel of ik dat ga doen want moet nog douchen en omkleden en shit en tis al half 8.....
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ze paar weken geleden op concert@sea gezien, zo gaaf!
Doe m'n best, opeens druk hier uit 't nietsquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:30 schreef LaGrive het volgende:
Post jij nog even door? Dan probeer ik voor de lapo-fipo te gaan
Was vast die ene met zo'n wit petje opquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:33 schreef Californium het volgende:
me huisgenootje was ook op concert@ sea
quote:
weet ik veulquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was vast die ene met zo'n wit petje op.
Was mijn 2e jaar, is erg leuk om heen te gaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef LaGrive het volgende:
CaS op de brouwersdam! Eigenlijk moest ik ook gaan...
Iedereen (nou ja als je vroeg was) kreeg bij binnenkomst zo'n petjequote:
owwww vandaar... Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen (nou ja als je vroeg was) kreeg bij binnenkomst zo'n petje.
Ahaquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
@ Cali neeIk was er gister zelf niet! Ben met LG en onze lovers op Plein 44 geweest en daarna naar huis gegaan..
Beef treedt ook vaak op met 5 mei
Wat ben je ook een schatjequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ben je als man nog een beetje aan het schoonmaken, gaan de vrouwen hier topics volposten
Dat hoort andersom te zijn
Morgen ben je brak, maar gelukkig, volgende week is er een nieuwe weekquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:40 schreef LaGrive het volgende:
Haha idd, ik wou ook gaan opruimen, maar dat doe ik nou mooi morgen wel!
Nu alquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef LaGrive het volgende:
Jezus, waarom posten jullie niet even tussen mij door, nu kom ik triest over
Dan ga ik hoogstwaarschijnlijk niet naar Nijmegen, dus ik heb morgen/zaterdag nog. Als het echt erg is ga ik zondag wel naar huisquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Morgen ben je brak, maar gelukkig, volgende week is er een nieuwe week.
Ja, ik dacht.. lekker.. Eigenlijk drink ik nooit 'als eerste' baco dus wist niet of ik het lekker vond, maar het is toch pas mijn ding als er wat meer alcohol in mijn bloed zit(en ik vergeet dat je daar 6 euro voor betaaldquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu al
En die baco heeft mr. laten staan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |