Ik zat net die posts terug te lezen en dacht van 'ja maar, ja maar, ja maar... was LG er niet?'quote:Op vrijdag 18 juli 2008 04:58 schreef LaGrive het volgende:
ja mikkie, LR wou je aan mij ook nog aanwijzen maar toen was je alweer weg
Me Tarzan, you Jane?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:12 schreef LastRequest het volgende:
in een boom
Is dat weer een nieuwe manier van vrouwen versieren? Want ik heb geen bandje om mijn arm gezien...?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 02:39 schreef Swine het volgende:
lr is dronken johen ik heb vipbandjes voor dr geregeld bij de xx dus de post van hierboven nam ze tyerug
groeten swarma
Dat heb ik ook gedaan, maar je niet gespotquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:09 schreef Doodkapje het volgende:
Zonet nog bij de wedren wat lopers uitgezwaaidIk ga ook maar eens ff douchen en slapen
Maar eerst worstenbroodjes
Dat was vroeger ook mijn supermarkt! Oostquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:13 schreef LastRequest het volgende:
Oh en nog even voor de tip.. mijn supermarkt (AH Daalseweg) is morgen maar tot 13:00 open! weet niet hoe het bij de andere zit.. maar mssn wel handig om te weten enzzz.. slaap ze
Ik dacht dat je hem je bed had aangebodenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens echt te nobel voor deze wereld.Hier in de straat staat één of andere Fransoos al een paar dagen geparkeerd. Net zag ik 'm zitten, praatje gaan maken wat die auto daar zo doet. Wat blijkt: hij had geen hotel of slaapplaats kunnen vinden, dus hij slaapt achter in zijn Ford Courier bestelwagentje, zodat hij toch de vierdaagse kon lopen. Toffe vent, dik 70+. Na het praatje naar binnen gelopen, flinke bak Senseo gezet en af gaan geven. Dik grote ogen, de man was enorm blij
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben trouwens echt te nobel voor deze wereld.Hier in de straat staat één of andere Fransoos al een paar dagen geparkeerd. Net zag ik 'm zitten, praatje gaan maken wat die auto daar zo doet. Wat blijkt: hij had geen hotel of slaapplaats kunnen vinden, dus hij slaapt achter in zijn Ford Courier bestelwagentje, zodat hij toch de vierdaagse kon lopen. Toffe vent, dik 70+. Na het praatje naar binnen gelopen, flinke bak Senseo gezet en af gaan geven. Dik grote ogen, de man was enorm blij
Ik was er idd niet, hebben Beef gekeken onder de paraplu van allemaal vreemde mensen (gewoon erbij gaan staanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:59 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Dollars was leuk maar weer was Pietje er niet, ofja heb m niet gezien![]()
![]()
Ik had het een beetje koud dus ben direct naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik was er idd niet, hebben Beef gekeken onder de paraplu van allemaal vreemde mensen (gewoon erbij gaan staan). Daarna om kwart voor 1 of zo terug gelopen (oa langs dollars) maar was weer erg druk, heb je buiten ook niet gespot
.
Wat hij zegt...quote:
Wtf... ik denk dat ik gewoon de Aldi hier abuse...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 05:13 schreef LastRequest het volgende:
Oh en nog even voor de tip.. mijn supermarkt (AH Daalseweg) is morgen maar tot 13:00 open! weet niet hoe het bij de andere zit.. maar mssn wel handig om te weten enzzz.. slaap ze
Geel met wit gestreept, maar van een afstand of met veel (bier)fantasie zou 't best oranje kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
Pietje, had je een oranje-wit gestreept shirt aan? Dan heb ik je misschien gespot...
Ja licht oranje... met een donkere (blauwe/grijze/zwarte) windjack? Dan heb ik je bij Beef gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geel met wit gestreept, maar van een afstand of met veel (bier)fantasie zou 't best oranje kunnen zijn.
Zeg, hou je het wel even leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem je bed had aangeboden
Klopt als een busquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Doodkapje het volgende:
Ja licht oranje... met een donkere (blauwe/grijze/zwarte) windjack? Dan heb ik je bij Beef gezien
Ja idd... daar stonden wij ook! Whehehehe... maar ik wist het niet zeker, omdat ik je alleen heb gezien met visserspetjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt als een bus, stonden rechts van 't podium bij de biertent
.
edit - oh, de jas is blauw
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
Ja idd... daar stonden wij ook! Whehehehe... maar ik wist het niet zeker, omdat ik je alleen heb gezien met visserspetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |