quote:Op zondag 29 juni 2008 20:03 schreef Beschouw het volgende:
''Hier Majesteit, een chocolaatje'
"Dank je, Marco.'
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef Rumille het volgende:
Bea: '5 euro dat jij het hoofd van dat kind niet kan raken.'
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beatrix: "Houdt die bal goed vast, Johan, er komt een klein negertje aan."
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Cruijff: 'Hier Bea, een bal om je nieuwe trix te oefenen!'
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Cruijff: "Alstublieft Majesteit, ik zie dat ze van de vorige bal die u heeft gekregen ook al een hoedje hebben gemaakt"
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:02 schreef Joesse het volgende:
Trix und Flix ontmaskerd.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:07 schreef ZoneKill het volgende:
"Meneer Cruijff, ik zie het al, we hebben stront aan de knikker"
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:28 schreef Pheno het volgende:
Uw nieuwe hoed majesteit
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:45 schreef OA het volgende:
Johan: "U mag hem wel even vasthouden hoor! Toe maar."
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:47 schreef DaMart het volgende:
Beatrix:"En met de overdracht van deze bal, benoem ik jou, beste Johan, tot ballenjongen in de orde van Oranje Nassau."
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:51 schreef kleinzusje het volgende:
"Het nadeel is dat het vasthouden van mijn bal geen voordeel heeft "
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:45 schreef SCH het volgende:
"Als u hem zo houdt, is het Oranje boven"
Ze kunnen best op je bot kauwen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef SCH het volgende:
TT![]()
Als ik weer een kuttenlikkertje krijg, istie voor jou zusje.
Ach, of het er nou 14 zijn of 4, de leukste is van mijquote:Op maandag 30 juni 2008 13:16 schreef Breach het volgende:
Beroepsmatige TVP
Ennuh, 14 onderschriften nu al.. Het gaat weer de goede kant op
Jup.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vandaag de laatste dag toch?
Laatste dag waarvan?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vandaag de laatste dag toch?
Homotolerantie.quote:
Ja. Vanaf morgen moeten alle homo's die een poedel krijgen, deze anaal inbrengen.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Stoppen we eindelijk met het bevoordelen van die vieze nichten hier?
quote:-kleinzusje-
-"Het nadeel is dat het vasthouden van mijn bal geen voordeel heeft "-
quote:-Gordon_Shumway-
-Cruijff: 'Hier Bea, een bal om je nieuwe trix te oefenen!'-
quote:-Beschouw-
-''Hier Majesteit, een chocolaatje'
"Dank je, Marco.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Vier handen op één bal wordt doorgaans een org(ie) genoemd-
Ik ook van jou SCH, ik ook van jouquote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef SCH het volgende:
Huh, Raymania niet in de top 3? Dat was voor mij de vanzelfsprekende winnaar met sch op nummer 2 natuurlijk
Zijn dat geen neushoornsquote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Beschouw en vrolijke-frits keren voldaan huiswaarts.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Beschouw en vrolijke-frits keren voldaan huiswaarts.
dat maakt nou het verschil tussen een podiumplek of een poedelquote:
Details SCH... Details, daar gaat het om in dit ijzersterke deelnemersveldquote:
Ja, dit was de laatste ronde. Vanaf morgen 1 juli beginnen we vanaf 0.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury. Dit was toch de laatste ronde?
Ow kut, nu je het zegt...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
De jury is vergeten om mij punten te geven.
Houd je van honden?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef Waaghals het volgende:
zo nieuwe ronde, ga ik ook weer eens meedoen
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben wel benieuwd naar de einduitslag, top tien moet er toch inzitten
De gemiddeldes van een stuk of 25 users.quote:1e plek : EnGCatjuh 307 / 177 = 1,74
2e plek: Beschouw 304 / 169 = 1,80
3e plek: TheVulture 297 / 161= 1,85
Gordon_Shumway 291 / 167 = 1,74
vrolijke-frits 290 / 164 = 1,77
SCH 288 / 167 = 1,73
ruud_fr 250 / 157 = 1,59
Rumille 240 / 171 = 1,40
Isiolo 176 / 120 = 1,47
Zonekill 145 / 101 = 1,44
Kleinzusje/kleineschwester 145 / 107 = 1,36
Blawh 145 / 122 = 1,19
gebruikersnaam 127 / 74 = 1,72
Breach 126 / 67 = 1,89
Bayswater 91 / 46 = 1,98
DivineJester 85 / 69 = 1,23
DaMart 72 / 31 = 2,32
Waaghals 65 / 35 = 1,86
OA 48 / 26 = 1,85
Thelonious 43 / 19 = 2,26
Joesse 38 / 25 = 1,52
Pinow 37 / 21 = 1,76
Raymania 33 / 23 = 1,44
CSI-Miami 31 / 34 = 0,91
Mwanatabu 24 / 15 = 1,6
Van de topusers heeft Gier wederom het hoogste gemiddelde. Dat is ook niet voor het eerstquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De gemiddeldes van een stuk of 25 users.
Klopt. En wat dacht je van DaMart en Thelonious?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van de topusers heeft Gier wederom het hoogste gemiddelde. Dat is ook niet voor het eerst
Ik heb het hoogste gemiddeldequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt. En wat dacht je van DaMart en Thelonious?
Maar misschien doen die alleen de foto's mee waar ze verwachten punten te scoren
Volgens mij stond ik zonder die poedels op plaats 2 hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Leren ze jou geen tellen op de gay-academy? je komt zonderm ijn poedels nog steeds 15 punten tekort
Ik ben pas genaaid... als ik meer had meegedaan had ik gewonnen
31 en 19 deelnames tegenover 150+, dat is niet te vergelijken. Niet slecht though, maar geen eerlijke vergelijking.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt. En wat dacht je van DaMart en Thelonious?
Maar misschien doen die alleen de foto's mee waar ze verwachten punten te scoren
Twee keer tweede en een keer derde meen ik. Het is in ieder geval steeds weer net niet goed genoeg. Maar nu ga ik voor de winst. Ben vandaag jury, dus zal directe concurent alvast met een poedel verblijdenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw ben je nu 4 keer op rij tweede geworden?
Nicequote:
Zo een wil ik ook hebben in januariquote:
Ik zat er al op te wachtenquote:
Hoho, cadeautjes worden hier niet uitgedeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachtenNee, die schitterende Amsterdamse vlag natuurlijk. Ik denk dat KZ die met alle plezier in elkaar knutselt. Dus graag jullie medewerking
met 4 strafpunten erbij zou je gewoon 4e zijn gewordenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik zonder die poedels op plaats 2 hoor.
bedankt voor het tellen en ik ben enorm blij met de groten der aarde in een competitie verwikkeld te zijn dus mij hoor je verder neit meer![]()
Sorry Gier, ik pasquote:
quote:
Gezopen dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Eerste uitslag van nieuwe reeks komt er aan. Sorry dat ik een beetje laat ebn, maar het was zo lekker in de tuin.
quote:-Joesse-
- Angela Merkel belandt per ongeluk in fanzone Spanjaarden-
quote:-SCH-
- Real-fans nemen Wesley een dagje mee uit-
quote:- Breach -
-"Spanjaarden vinden bodybag Rudi Carell"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
- Foto's van nieuwe fitna van Geert Wilders. Hier ziet u vermomde moslims een blonde duitser in elkaar schoppen.-
Hikquote:
Zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Joesse kan beginnen met tellen. Tof dat hij zich beschikbaar stelt.
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er nog meer de wiki aan het bijwerken?
EnGCatjuh stond er opeens bij
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoho, cadeautjes worden hier niet uitgedeeld..
't Zal het bier wel zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
-Nr. 10: "Lonaldino vlaagt of wij bloeltjes zijn van Sneijdel. Wie is Sneijdel?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Ronaldinho geeft clinic in de Amsterdam ArenA-
quote:-TheVulture-
-Middelste kindje: "MAMMMAAA, die mijnheer heeft mijn voortanden afgepakt"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits -
-Ronaldinho ontmoet zijn Foster Parents kindjes in real life-
Ik zat zelf ook aan die vergelijking te denken, maar kon ook geen leuke formulering bedenken. Nu heb ik de 2e plekquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n grap was leuk, maar niet leuk opgeschreven. Vond ik zelf dan
Ik kan niet. Moet werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Lukt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Gefeliciteerd daarmee, Rumillequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:51 schreef Breach het volgende:
Mag je vandaag eindelijk je eerste biertje drinken
Dat zou ik kleinzusje laten doen als ik jou wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dan moet ik Rumille vanavond zeker een verjaardagskadootje geven?
Hoe jong is KZ? anders krijgen we natuurlijk weer claims aan ons broek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zou ik kleinzusje laten doen als ik jou was
Als KZ 10 is.. Mwuah... Dan zullen haar ouders niet zo blij zijn met je/onsquote:
Dat weet ik niet, dat moeten pics uitwijzenquote:
Alsof iedereen van 20quote:
quote:Joesse
Russische spelers moeten het nog even doen zonder bidons.
quote:TheVulture
Arshavin: "heeft er iemand een tissue? Ik ben één keer te vaak door de verdediging gepenetreerd"
quote:Gordon_Shumway
Of Arsjavin nou scoort of zeurt om een transfer: in beide gevallen wil hij zoveel mogelijk vangen.
De opmaak is hier te vinden.quote:indahnesia.com
Pis dan in mijn handjes
Ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd.
Och, dan ben je dit al láng weer vergeten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgend jaar zal ik je niet weer nomineren voor de Polak-award.
Jij was gewoon nummer 4. Net als al die anderen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon nummer 4 was dan?
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
De Sneijder grappen kent ie wel maar penetreren vindt ie nog steeds grappig
Homo's onder elkaar Lr
Er waren echt hele leuke onderschriften, van de top 3 snap ik oprecht niks.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik ga 2 weken in trainingskamp. Krijg ik nog vakantiecompensatiepunten?
Hmm, toch bedanktquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oja, vergeten
Taart en een klein zusje voor jou.
Dat zeg jij ook alleen maar om die ouwe + aanhang tevreden te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er waren echt hele leuke onderschriften, van de top 3 snap ik oprecht niks.
Ik vond OA's onderschrift erg leuk bv. Die ouwe en ik hebben al maanden ruziequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook alleen maar om die ouwe + aanhang tevreden te houden.
[ afbeelding ]
Villa snapt niks van nieuwe goocheltruc Reina Verdwijna.
Dank slurfquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
Thuis van een dag hard werken en wat zien ik? Een waardeloze jury. Ben het helemaal met SCH eens.
Enne o ja, gefeliciteerd Rumille.
Straks zeven weken vakantie. Rutte zal dan wel zwijgen over mij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef SCH het volgende:
Beschouw is die Hardwerkende Nederland waar Mark Rutte het altijd over heeft
Moppersmurf is ook weer thuisquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
Thuis van een dag hard werken en wat zien ik? Een waardeloze jury. Ben het helemaal met SCH eens.
Enne o ja, gefeliciteerd Rumille.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moppersmurf is ook weer thuisMoet je niet overwerken?
dag slurfje van mequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:18 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Bjoor
ja best...dit weekend vieren we haar 3e verjaardag, dus gaat hard !quote:
Mooi. Alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja best...dit weekend vieren we haar 3e verjaardag, dus gaat hard !
maar nu ga ik slapen !
Bij een goede jury vergeet ik dat niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd en ik neem aan dat Joesse mijn jurypuntje niet vergeet
Was het maar waarquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
Kale homo's met een buikje nog altijd geliefd onder sportieve jonge mannen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.
Nog gefeliciteerd Rumillequote:
Mensen met verstand.. ze bestaan nog!!quote:
quote:Bjoro met:
Kale homo's met een buikje nog altijd geliefd onder sportieve jonge mannen'
quote:EnGCatjuh met: 'Villa snapt niks van nieuwe goocheltruc Reina Verdwijna.'
quote:Breach met: '"Reina heeft zijn buik vol van transfergeruchten"'
De opmaak is hier te vinden.quote:Maikalo met: '"Vliegende Spanjaard" nieuwe vorm van opwinding'
Maar blijkbaar goed genoeg gezochtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 vond ik nogal ver gezocht eigenlijk
nummer 3 was ook veel grappiger eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 vond ik nogal ver gezocht eigenlijk
-Verrassende rentree Pi-Air-
quote:-DaMart-
-Heliumballonnen moeten gevallen topclub weer naar ongekende hoogte brengen-
quote:-Rumille-
-Ten Napel: 'Het lijkt wel alsof hij de bal aan een touwtje heeft!'-
Beetje weinig onderschriften vandaag, dus dan ligt het zoals vanzelfsprekend wat dichter bij elkaar. Rumille gefeliciteerd en sorry voor Pheno, ik moest er eentje kiezen.quote:-Pheno-
-Heropening Land van Ooit geen succes -
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Snif. Dacht orgineel te zijn. Moet ik in F&F een topic openen hoe die hond verzuipt in een sloot?
Veel kans op een podiumplaats dusquote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig onderschriften vandaag.
quote:EnGCatjuh
Edgar Davids traint gewoon door tijdens de vakantie.
quote:Gordon_Shumway
Mascotte Honduras staat niet met beide benen op de grond.
quote:TheVulture
Pitbull: "Nu ik die tegenstander met een tekkel heb uitgeschakeld is die bal mooi voor mij"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Baasje: 'Pak hem! Die fotograaf is voor Feyenoord.''
Had hem dan maar aan DaMart gegeven.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef Rumille het volgende:
Sorry Beschouw, moest een poedel kiezen. Was jij of DaMart.
Hij had gister wel een opstapje kunnen gebruikenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou vooruit, je krijgt nog één keer een opstapje, maar als je de bal nóg een keer op het dak schiet zoek je het zelf maar uit!"
Alleen een jurypunt, want hij/zij heeft immers niet deelgenomen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Joesse het volgende:
even een vraagje nog m.b.t. puntentelling, als iemand Jury doet omdat hij/zij gewonnen heeft, krijgt hij/zij dan alleen een jurypunt of ook een deelnamepunt?
okee dan heb ik het tot nu toe goed gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen een jurypunt, want hij/zij heeft immers niet deelgenomen.
quote:Joesse
"Nou vooruit, je krijgt nog één keer een opstapje, maar als je de bal nóg een keer op het dak schiet zoek je het zelf maar uit!"
quote:Breach
"Ploeggenoot heeft backhand van Nadal nog niet onder de knie"
quote:EngCatjuh
"Hoe kan ik nou je veter strikken als je je veter als haarband gebruikt?"
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Knieval voor nieuwe ballen jongens Nadal
En de nummer 1?quote:
Die was geweldig, maar dat zeg ik alleen omdat je morgen jureert :pquote:
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevondenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die borduurde voort op die van mij![]()
Onbegrijpelijk derhalve...
Dat kloptquote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevonden
Er waren wel briljantere onderschriften.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevonden
Ik snap hem nietquote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Maikalo het volgende:
Let op de vieze gezichten van hofland en greene
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |