Veel kans op een podiumplaats dusquote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig onderschriften vandaag.
quote:EnGCatjuh
Edgar Davids traint gewoon door tijdens de vakantie.
quote:Gordon_Shumway
Mascotte Honduras staat niet met beide benen op de grond.
quote:TheVulture
Pitbull: "Nu ik die tegenstander met een tekkel heb uitgeschakeld is die bal mooi voor mij"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Baasje: 'Pak hem! Die fotograaf is voor Feyenoord.''
Had hem dan maar aan DaMart gegeven.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:44 schreef Rumille het volgende:
Sorry Beschouw, moest een poedel kiezen. Was jij of DaMart.
Hij had gister wel een opstapje kunnen gebruikenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou vooruit, je krijgt nog één keer een opstapje, maar als je de bal nóg een keer op het dak schiet zoek je het zelf maar uit!"
Alleen een jurypunt, want hij/zij heeft immers niet deelgenomen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Joesse het volgende:
even een vraagje nog m.b.t. puntentelling, als iemand Jury doet omdat hij/zij gewonnen heeft, krijgt hij/zij dan alleen een jurypunt of ook een deelnamepunt?
okee dan heb ik het tot nu toe goed gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen een jurypunt, want hij/zij heeft immers niet deelgenomen.
quote:Joesse
"Nou vooruit, je krijgt nog één keer een opstapje, maar als je de bal nóg een keer op het dak schiet zoek je het zelf maar uit!"
quote:Breach
"Ploeggenoot heeft backhand van Nadal nog niet onder de knie"
quote:EngCatjuh
"Hoe kan ik nou je veter strikken als je je veter als haarband gebruikt?"
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Knieval voor nieuwe ballen jongens Nadal
En de nummer 1?quote:
Die was geweldig, maar dat zeg ik alleen omdat je morgen jureert :pquote:
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevondenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die borduurde voort op die van mij![]()
Onbegrijpelijk derhalve...
Dat kloptquote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevonden
Er waren wel briljantere onderschriften.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die kwinkslag met die haarband tamelijk briljant gevonden
Ik snap hem nietquote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Maikalo het volgende:
Let op de vieze gezichten van hofland en greene
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |