![]()
![]()
quote:
Joesse
Russische spelers moeten het nog even doen zonder bidons.
![]()
quote:
TheVulture
Arshavin: "heeft er iemand een tissue? Ik ben één keer te vaak door de verdediging gepenetreerd"
![]()
quote:
Gordon_Shumway
Of Arsjavin nou scoort of zeurt om een transfer: in beide gevallen wil hij zoveel mogelijk vangen.
![]()
quote:
indahnesia.com
Pis dan in mijn handjes
De opmaak is hier te vinden.Nou, daar is hij dan, het rapport van de vervangend juryvoorzitter. De ronde was over het algemeen redelijk, maar veel van hetzelfde. Sneijdergrappen ken ik nou wel, of ze moeten héél grappig zijn. Misschien dat SCH mazzel heeft dat ik jury ben, want bij mij krijgt hij deze keer geen poedel. Die twijfelachtige eer gaat naar indahnesia.com, dus hopen dat het hondje het vliegtuig in mag. Beweegredenen daarvoor: niet grappig imo.Joesse krijgt punten omdat het een redelijk origineel - en in mijn ogen ook leuk - onderschrift is. TheVulture scoort punten met een ordinaire sexgrap die bij uitzondering wel geslaagd was. De winnaar is echter Shumway, die was in mijn ogen het best in vorm bij deze foto.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd en ik neem aan dat Joesse mijn jurypuntje niet vergeet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg