Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er nog meer de wiki aan het bijwerken?
EnGCatjuh stond er opeens bij
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoho, cadeautjes worden hier niet uitgedeeld..
't Zal het bier wel zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
quote:-Beschouw-
-Nr. 10: "Lonaldino vlaagt of wij bloeltjes zijn van Sneijdel. Wie is Sneijdel?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Ronaldinho geeft clinic in de Amsterdam ArenA-
quote:-TheVulture-
-Middelste kindje: "MAMMMAAA, die mijnheer heeft mijn voortanden afgepakt"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits -
-Ronaldinho ontmoet zijn Foster Parents kindjes in real life-
Ik zat zelf ook aan die vergelijking te denken, maar kon ook geen leuke formulering bedenken. Nu heb ik de 2e plekquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n grap was leuk, maar niet leuk opgeschreven. Vond ik zelf dan
Ik kan niet. Moet werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Lukt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Gefeliciteerd daarmee, Rumillequote:Op donderdag 3 juli 2008 10:51 schreef Breach het volgende:
Mag je vandaag eindelijk je eerste biertje drinken
Dat zou ik kleinzusje laten doen als ik jou wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dan moet ik Rumille vanavond zeker een verjaardagskadootje geven?
Hoe jong is KZ? anders krijgen we natuurlijk weer claims aan ons broek.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zou ik kleinzusje laten doen als ik jou was
Als KZ 10 is.. Mwuah... Dan zullen haar ouders niet zo blij zijn met je/onsquote:
Dat weet ik niet, dat moeten pics uitwijzenquote:
Alsof iedereen van 20quote:
quote:Joesse
Russische spelers moeten het nog even doen zonder bidons.
quote:TheVulture
Arshavin: "heeft er iemand een tissue? Ik ben één keer te vaak door de verdediging gepenetreerd"
quote:Gordon_Shumway
Of Arsjavin nou scoort of zeurt om een transfer: in beide gevallen wil hij zoveel mogelijk vangen.
De opmaak is hier te vinden.quote:indahnesia.com
Pis dan in mijn handjes
Ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd.
Och, dan ben je dit al láng weer vergeten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgend jaar zal ik je niet weer nomineren voor de Polak-award.
Jij was gewoon nummer 4. Net als al die anderen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
Ik neem aan dat ik gewoon nummer 4 was dan?
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
De Sneijder grappen kent ie wel maar penetreren vindt ie nog steeds grappig
Homo's onder elkaar Lr
Er waren echt hele leuke onderschriften, van de top 3 snap ik oprecht niks.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik ga 2 weken in trainingskamp. Krijg ik nog vakantiecompensatiepunten?
Hmm, toch bedanktquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oja, vergeten
Taart en een klein zusje voor jou.
Dat zeg jij ook alleen maar om die ouwe + aanhang tevreden te houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er waren echt hele leuke onderschriften, van de top 3 snap ik oprecht niks.
Ik vond OA's onderschrift erg leuk bv. Die ouwe en ik hebben al maanden ruziequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook alleen maar om die ouwe + aanhang tevreden te houden.
[ afbeelding ]
Villa snapt niks van nieuwe goocheltruc Reina Verdwijna.
Dank slurfquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
Thuis van een dag hard werken en wat zien ik? Een waardeloze jury. Ben het helemaal met SCH eens.
Enne o ja, gefeliciteerd Rumille.
Straks zeven weken vakantie. Rutte zal dan wel zwijgen over mij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef SCH het volgende:
Beschouw is die Hardwerkende Nederland waar Mark Rutte het altijd over heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |