Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er nog meer de wiki aan het bijwerken?
EnGCatjuh stond er opeens bij
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten isquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoho, cadeautjes worden hier niet uitgedeeld..
't Zal het bier wel zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
De jury heeft blijkbaar geen olifantengeheugen als hij dat alweer zo snel vergeten is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
Kloptquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat zal-ie zelf wel gedaan hebben, de ijdeltuit.
quote:-Beschouw-
-Nr. 10: "Lonaldino vlaagt of wij bloeltjes zijn van Sneijdel. Wie is Sneijdel?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Ronaldinho geeft clinic in de Amsterdam ArenA-
quote:-TheVulture-
-Middelste kindje: "MAMMMAAA, die mijnheer heeft mijn voortanden afgepakt"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits -
-Ronaldinho ontmoet zijn Foster Parents kindjes in real life-
Ik zat zelf ook aan die vergelijking te denken, maar kon ook geen leuke formulering bedenken. Nu heb ik de 2e plekquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
M'n grap was leuk, maar niet leuk opgeschreven. Vond ik zelf dan
Ik kan niet. Moet werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Lukt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat ik er morgenavond niet ben voor de uitslag, kan Catjuh of Beschouw de uitslag doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |