dag slurfje van mequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:18 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Bjoor
ja best...dit weekend vieren we haar 3e verjaardag, dus gaat hard !quote:
Mooi. Alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja best...dit weekend vieren we haar 3e verjaardag, dus gaat hard !
maar nu ga ik slapen !
Bij een goede jury vergeet ik dat niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd en ik neem aan dat Joesse mijn jurypuntje niet vergeet
Was het maar waarquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef Bjoro het volgende:
Kale homo's met een buikje nog altijd geliefd onder sportieve jonge mannen
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je bij Gier wel de poedel had gehad, dus doe maar weer lief ouwe VVD'er.
Nog gefeliciteerd Rumillequote:
Mensen met verstand.. ze bestaan nog!!quote:
quote:Bjoro met:
Kale homo's met een buikje nog altijd geliefd onder sportieve jonge mannen'
quote:EnGCatjuh met: 'Villa snapt niks van nieuwe goocheltruc Reina Verdwijna.'
quote:Breach met: '"Reina heeft zijn buik vol van transfergeruchten"'
De opmaak is hier te vinden.quote:Maikalo met: '"Vliegende Spanjaard" nieuwe vorm van opwinding'
Maar blijkbaar goed genoeg gezochtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 vond ik nogal ver gezocht eigenlijk
nummer 3 was ook veel grappiger eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Die nummer 2 vond ik nogal ver gezocht eigenlijk
quote:-Beschouw-
-Verrassende rentree Pi-Air-
quote:-DaMart-
-Heliumballonnen moeten gevallen topclub weer naar ongekende hoogte brengen-
quote:-Rumille-
-Ten Napel: 'Het lijkt wel alsof hij de bal aan een touwtje heeft!'-
Beetje weinig onderschriften vandaag, dus dan ligt het zoals vanzelfsprekend wat dichter bij elkaar. Rumille gefeliciteerd en sorry voor Pheno, ik moest er eentje kiezen.quote:-Pheno-
-Heropening Land van Ooit geen succes -
Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Snif. Dacht orgineel te zijn. Moet ik in F&F een topic openen hoe die hond verzuipt in een sloot?
Veel kans op een podiumplaats dusquote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn er nog maar weinig onderschriften vandaag.
quote:EnGCatjuh
Edgar Davids traint gewoon door tijdens de vakantie.
quote:Gordon_Shumway
Mascotte Honduras staat niet met beide benen op de grond.
quote:TheVulture
Pitbull: "Nu ik die tegenstander met een tekkel heb uitgeschakeld is die bal mooi voor mij"
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Baasje: 'Pak hem! Die fotograaf is voor Feyenoord.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |