Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaagquote:
das niet fijnquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze nogmaals.
Het is rustig hier, en ook nog een goede morgen Butters.!
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...quote:
Nee zeker nietquote:
Ow relaxed jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...
Vandaag hoef ik niet aan de telefoon enzo, dus relaxt dagje
Alleen veel pijn... morgen maar 4 uurtjes werken en weekend!!!!!
alles goed met beller?
quote:
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow relaxed jaBijna weekend is altijd goed
Mwah ik slaap slecht de afgelopen paar dagen, hoest me een ongeluk en dat houdt mij behoorlijk wakkerEn zie op tegen morgenmiddag, heb dan een bepaald gesprek bij mijn werkgever
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoestenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?
(zeg ik het ook eens tegen een ander)
Wat voor gesprek heb je dan, toch niet over die kut bank he?
Drop of olijven dat wil nog wel eens helpen.. altans bij mij..en geen gekruid voedsel eten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
wie niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef speciwacy het volgende:
Bored.... at work...
mogguh Sgele, nummer twee?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo... dat was nr 2.
ik heb geen zin meer
Meetingquote:
aha... dacht al.quote:
en dat was de 2e moeder van vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
aha... dacht al.
anders was het wel een hele rare mededeling![]()
Aaaaight!quote:
nja dat kan ook ik dacht aan een andere nummer 2 (number 2, big delivery en andere benamingen voor een bruine trui breien etc)quote:
Bow Chicka Wow Wowquote:
Jeweetschquote:
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef speciwacy het volgende:
Gaaaaap.... leuke klant hier zeg..
"Maar jullie drukken ook in kleur toch?"
"Nee meneer alleen in het pimpel paars en rood"...
De dag is voorbij Beller!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
Maak me maar wakker als de dag voorbij is
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...
Neequote:Op donderdag 17 april 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
De dag is voorbij Beller!
ohnee... nog lang niet
Inside joke zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef speciwacy het volgende:
[..]
het zijn echter niet alle kleuren....
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inside joke zullen we maar zeggen
denk niet dat menig man daarom kan lachen... vrouwen misschien, maar mannenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinquote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NeePfff en ik heb nu al heeeeeulemaal geen zin meer
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinneerwaardse spiraal
ik zag het wel wat je zei.quote:
Mja...het ontbeert me aan inspiratie vandaag geloof ikquote:
das wel lolquote:Op donderdag 17 april 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
Zelfs Microsoft is aan het jemoederen geslagen...ik ontvang spam van ze met dit als onderwerp
Share photo memories of your Mom and win
genoeg... moest eens weten hoe druk het hier soms isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
Het feit dat we aan #205 zitten mag genoeg zeggen denk ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
goeiemorgenquote:
Hey hoe is het met jou? Al weer normale slaap ritmes?quote:
En je punt isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinneerwaardse spiraal
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..quote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey hoe is het met jou? Al weer normale slaap ritmes?
Klote zegquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..
Het vele slapen heeft bij mij dus ook te maken met het feit dat er momenteel heel veel gebeurd in de hele familie..
Dus we hebben de up's en down's hier momenteel.
Hmmquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..
Het vele slapen heeft bij mij dus ook te maken met het feit dat er momenteel heel veel gebeurd in de hele familie..
Dus we hebben de up's en down's hier momenteel.
There's a whole lotta...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
* Sgele mompelt iets met topique en liefde
echt zo'n gesprek met "bedankt voor je inzet" ?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
Als het moet dan kunnen zelfs wij serieus zijnquote:
quote:
Ja maar dan vanuit mijn kant naar de organisatie, dus dan krijg je meer iets in de richting van "bedankt voor de periode, maar..."quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt zo'n gesprek met "bedankt voor je inzet" ?
Alleen als het moet hequote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het moet dan kunnen zelfs wij serieus zijn
nieuwe baan op het oog?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dan vanuit mijn kant naar de organisatie, dus dan krijg je meer iets in de richting van "bedankt voor de periode, maar..."
Lijkt me logisch... bedoel een hele dag lang serieus, no wayquote:
Niet alleen datquote:
Half 11 oid.. Je heb pmquote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Nog lang gebleven gisteren?
Ik ging echt dik KO
okee dat klinkt bijna alsof je een nog groter plan hebt dan datquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
okee dat klinkt bijna alsof je een nog groter plan hebt dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Maar bij een bedrijf wat je niet echt ziet zitten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]das nog beter... dan hoef je niet te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Daar zit ik nu bij ja, maar dat bedrijf lijkt mij wel heel erg leukquote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar bij een bedrijf wat je niet echt ziet zitten toch?
Dan heb ik het verkeerd begrepen! Voutjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar zit ik nu bij ja, maar dat bedrijf lijkt mij wel heel erg leuk
Ja dank jequote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen! Voutje
Gefeli dan maar he
tijd voor een feestje wanneer onderteken je het contract?quote:
Mja nu wachten we op bier en taart natuurlijkquote:
zo zoquote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
Hmm..ik hoor net dat als ik in juni terugkom van vakantie...ik weer richting Roemenie magJeej...en vanaf dan elke 3 maanden
Ssshtquote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
tijd voor een feestje wanneer onderteken je het contract?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En bedankt he! Ben je maar mooi klaar meequote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
Hmm..ik hoor net dat als ik in juni terugkom van vakantie...ik weer richting Roemenie magJeej...en vanaf dan elke 3 maanden
Ja heuh... zo blijven we bezigquote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja nu wachten we op bier en taart natuurlijk
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SsshtGast da's helemaal goed hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Moet je maar niet zo positief doen allemaalquote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heuh... zo blijven we bezigAls ik een contract teken, als ik mijn eigen huis heb.... dat hadden we niet afgesproken
eens isquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo positief doen allemaal![]()
Bohquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo positief doen allemaal![]()
Ja zekers te wetenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast da's helemaal goed haha![]()
[ afbeelding ]
ist een groot bedrijf of zijn de werkzaamheden heel ander dan wat je nu doet?quote:
baby's zijn altijd liefquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer hoor!
uiteraard teveel gedaan bij de hydro dus mn eerste kramp alweer te pakken gehad
zoontje van mn nichtje is wel kei lief en met mn nichtje gaat het ook goed, was even gezellig bij haar te zijn!
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!
idd wel een wat apartere naamquote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoormaar het lijkt hierop
Faye Anahi
en de 2e wordt ook haar roepnaam, ik denk dat je dit zegt: Aanahhiequote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd wel een wat apartere naam
kan me bij de eerste wel wat voorstellen de tweede niet eerlijk gezegd
jah iddquote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ja zoiets hihi maar goed navragen als je daar bent
jah denk het welquote:Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
is iedereen met pauze of vergadering verder trouwens?
"bukkake"?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pics or it didn't happenquote:
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Nee ik ook niet, zit er in de buurt, maar daar houdt het mee opquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Sorry, 020... lijkt af en toe wel buitenland... maar geen BEquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Misschien kunnen we het wel antwoorden?quote:
We kunnen het proberenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het wel antwoorden?
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuisquote:
STERFquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ga 's deaudquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ziektewet!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*sterft
Ow, nu hoef ik niet meer te werken
dan nogal ja.... denk dat je dan wordt afgekeurdquote:
"Hallo?"quote:
Nou doe maar eens ouwe prankcaller!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Hallo?"
- Ja met Sm0keZ, zeg, luister, ik wil me ziekmelden!
"Hoe dat zo?"
- Ja gewoon, ik ben zojuist gestorven ofzo
""
mazzel Bellerquote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Boh ik ben gaar en ga op naar huis, mensen fijne dag nog
quote:Littekenvrij opereren, haal organen buiten via mond
In verschillende landen experimenteren artsen momenteel met een nieuwe operatietechniek, die geen littekens achterlaat omdat de verwijderde organen door een robot via de mond worden weggehaald, zo schrijft de Sunday Times.
Het Londense ministerie van Gezondheid toont grote belangstelling voor deze revolutionaire aanpak. De nieuwe manier van opereren, die transluminale endoscopie wordt genoemd, is al toegepast in de Verenigde Staten, Frankrijk en India.
In Engeland wordt ze momenteel getest door professor Lord Darzi, die de faculteit chirurgie van het Londense Imperial College leidt. Hij gebruikt daarbij door robotica gecontroleerde instrumenten die via een gat in de maagwand het lichaam worden binnengebracht.
Vervolgens wordt het aangetaste orgaan, meestal een blinde darm of een galblaas, weggesneden en
via de keel uit het lichaam gehaald waarna het gaatje in de maagwand wordt gehecht.
Op die manier is er geen enkel uitwendig litteken te zien. De enige bijwerking waarvan patiënten gewag maken is een droge keel en een onaangename smaak in de mond, omdat daar een aangetast orgaan is gepasseerd.Volgens Lord Darzi zouden ook kankergezwellen op dezelfde manier, dus littekenvrij, kunnen worden verwijderd.
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenquote:
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenbrrr bah
tjah dan is de smaak iets beter?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.
Alhoewel..als m'n lever naar bier smaakt, en m'n longen naar sigaretten
Neh denk het toch nietquote:
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijkquote:
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijk
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?
Je oma, díe wordt gebatst in haar stomaquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zal er lekker uitzien zegquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je oma, díe wordt gebatst in haar stoma
quote:
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens buiten
hier is het compleet stilgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde meer dat het op m'n werk was stilgevallen
Op die fiets!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat het op m'n werk was stilgevallen
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkomg dat is ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
haha vet... beetje Chimera bouwen ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op die fiets!
Ik moest net weer op het LAB zijn, sta ik daar dan als ITér met zo'n witte jas aan,
blauw ding om mijn schoenen en een bril op
fijne avond Sgelequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Ben er vantussen..zit hier al weer vanaf half 7 vanmorgen
Fijne avond!![]()
![]()
Later Sgelequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
Stiekem toch best leukquote:
* Dr.Droxz schopt Sgele naar huis! En bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
jah ik ken hetquote:
hoiquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
Weer thuis, vanavond maar even sauna doen
Fijne avond!!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hoieennn doei
ik ga opruimen en naar huis toe![]()
fijne avond voor degene die ik niet meer spreek
ik ben nu weer dus jaloers gewoonquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
Weer thuis, vanavond maar even sauna doen
Lijkt me wel een goed plan jaquote:
het gaatquote:
Nog geen weekend he, eerst even werken en dan vanmiddag dat gesprekquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat
nu eerst ontbijten en dan maar eens verder kijken
en hoe is ie met jou> blij met het weekend?
ergens weet ik wel iets maar weet het niet meer zeker,quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog geen weekend he, eerst even werken en dan vanmiddag dat gesprek
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ergens weet ik wel iets maar weet het niet meer zeker,
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:Mogguh!
Kutdag, dat het maar heel snel zaterdag mag worden(iets met oud zeer enzo...zal wel bijtrekken vandaag)
Donde esta?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:Mogguh!
Kutdag, dat het maar heel snel zaterdag mag worden(iets met oud zeer enzo...zal wel bijtrekken vandaag)
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?quote:
Duhquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar is goed, ik lees het zo welHopelijk gaat vandaag dan wel snel voorbij voor je
Mogguh WL, en draakje ook natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goed
zal een goed begin zijn denk
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.quote:
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
en je ondertussen een beetje opjezelf let....quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
ik onderdruk het gewoon.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koortsquote:
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.
scheelt je wel koffie halen voor je collegasquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar de hand schuddenIk heb dan nog de mogelijkheid om thuis te werken, mocht ik alsnog te ziek zijn om de trein te pakken
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
mag je gerust zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag wel hoorIedereen is daar toch anders in?
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijk
Ik hoest mij nu een ongeluk, beetje braakbewegingen.... vraagt een collega, moet je niet ziek naar huis?
*proest*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Gastquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Of;" Ja dank je, volgende keer zal ik over je bureau heen kotsen"quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar op"
Goede morgen allemaal !quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
net piet paulusma dus. Oant moarnquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
M'n moeder gaat door weer en wind! In voor- en tegenspoed
Goed zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturen
ben de afgelopen tijd er wel makkelijker in geworden
al zullen er veel zeggen dat dat niet zo is
en ik ga alsnog
Trein van 11.45? Gast wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
Straks lekker weekend, en trein van 11:45!!!
p.s
Doe ook eens een gooi mijn kant op...
ik wil het niet weten allemaal,quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
M'n moeder gaat door weer en wind! In voor- en tegenspoed
Of koffie voor 'm halen en vragen "moet je er iets in?"quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of;" Ja dank je, volgende keer zal ik over je bureau heen kotsen"
mogguh!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
p.s
Weekend vierenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trein van 11.45? Gast wat ga je doen?
mogguh droxzquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
p.s
ah dat wordt weer bedtijd voor je hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekend vieren
Hallo, ik heb al zoveel overgewerkt, dat ik gewoon lekker vroeg weekend heb.
Had er gisteren (dus in 4 dagen) al 36 a 38 uur opzitten he
En als hij vraagt wat het is, dan zeg ik; Cup-a-soup...quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of koffie voor 'm halen en vragen "moet je er iets in?"
Overwerken is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
dan heb jij vroeg weekend!
BOEM! En bedankt hequote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekend vieren
Hallo, ik heb al zoveel overgewerkt, dat ik gewoon lekker vroeg weekend heb.
Had er gisteren (dus in 4 dagen) al 36 a 38 uur opzitten he
da's helemaal waar, dan verdien je gewoon vroeg weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Overwerken is ook niet alles hoor![]()
(vooral niet met die kut pols ed.)
nee joh...'last nights dinner' *kots*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als hij vraagt wat het is, dan zeg ik; Cup-a-soup...
Is er tenminste nog iemand in dit topic die werktquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Overwerken is ook niet alles hoor![]()
(vooral niet met die kut pols ed.)
Mogguh WL!quote:
Monsieur how do you call this wonderfull dish?quote:
Begint hij te zeiken natuurlijk dat het niet gaar genoeg isquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Monsieur how do you call this wonderfull dish?
Me: *barf*
tja de finimal machine doet zn werk weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Alweer wat beter begrijp ik?
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! En bedankt heMaar lekker man, dat verdien je dan ook
En dat er brokjes inzitten ... wat een zeikerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begint hij te zeiken natuurlijk dat het niet gaar genoeg is
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand in dit topic die werkt
Het weekend is u gegund!
mogguh ! koffie ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:04 schreef Faithy het volgende:
niets te doen.. mwah..
niets WILLEN doen.. ja!![]()
mogge
Ober, er zit een brokje in m'n kotsquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat er brokjes inzitten ... wat een zeikerd
idd een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb al wel een bak, maar je kunt nooit teveel koffie hebben
mogguh tripack.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen mense
zzooo ff het kantoor verbouwd![]()
Euh nieuw vleesch in den kuip!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
goede smorgensquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen mense
zzooo ff het kantoor verbouwd![]()
Bwehehehequote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
neuj, alleen maar de tafels verplaatstquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh tripack.
ja , was je je collegas zat, en kon je je niet inhouden ?
Ok ik zal zondag even kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:11 schreef tripack het volgende:
Sgele
Bellereej btw ik ben degene die je geprobeerd hebt toe te voegen aan mijn adressen lijst op de Wii
ik had dat ook bij Droxz geprobeerdvolgens mij is het namelijk gelukt
Zo bedoel ik het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
@Sgele, dat klonk fout
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Anders ga ik zo even een vergadering in van 3 uur
Huh wat?!?
3 uur!!!
hmmm ik weet niet wanneer me broertje die haaltquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ok WIE HEEFT ER HIER MARIOKART ? en wil bruut ingemaakt worden door mij ?
The Horror!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Huh wat?!?
3 uur!!!
succes Bellerquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Huh wat?!?
3 uur!!!
Dan neem ik m'n woorden terugquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet helemaal nieuw hoor
ik heb hier vanaf deel 1 al gezeten(motorbloempje
)
ah incognitoquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet helemaal nieuw hoor
ik heb hier vanaf deel 1 al gezeten(motorbloempje
)
whehehehequote:
nja dat kan hea... ik keek er ook niet echt naar... maar ik kon de link wel leggenquote:
Ik volgde het ook niet echt, maar Cornholio werd je toen mee doodgegooidquote:
was het zo'n lijst?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ff mn mail bijgewerkt!
me want tippy for my bungholequote:
Crrraappucino for my bungholiooooquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
me want tippy for my bunghole![]()
heb je geen zin in het weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crrraappucino for my bungholioooo
Tripack... ik niet in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
was het zo'n lijst?
wie heeft er zin in?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je geen zin in het weekendOh... eerhm.. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoor je hier dus echt wel thuisquote:
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ow ik kom er net achter een paar verkeerde memo's verstuurd te hebben afgelopen week
ff recht zetten
ja sorry!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dus
Belhamelquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dus
tis maar goed dat ik niet aan het drinken wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
collega: Ej man, ik voel me raar!
ik: Hoezo, last van je stoma?
collega: Nee man, ik heb niet zo een ding in mijn keel!
ik: Gast! Kijk even op internet wat een stoma is ofzo
Anders ik welquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet aan het drinken was![]()
lig hier heulmaal in een deuk
het is echt een mongool zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja sorry!
deed het niet express en kom er verdorie niet uit nu
sshhht!! mijn dag lijkt wel net begonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel
Zo... nog 45 minuten en dan weekend!!!!!!!!
Zeker weten, en daar moet ik nou mee werkenquote:
Die van mij ook hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
sshhht!! mijn dag lijkt wel net begonnen
Hahaha wat een prutser!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
Ik heb m'n eigen toetsenbord en muis aangeschaft voor op het werk hierquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, en daar moet ik nou mee werken
p.s hij kon het net weer niet hebben, ik heb een zwaar relaxte nieuwe muis,
en hij niet
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoonquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen toetsenbord en muis aangeschaft voor op het werk hier
Kijken of m'n baas dat gaat vergoeden... die zooi die ze hier hebben zijn RSI opwekkend niet te zuinig
ik en excel zijn gewoon niet zo'n goede combi.quote:
en dank voor de entertainment!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
oftwel je hebt een Game/entertainment systeem nu ? hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoon![]()
(zoals je weet nieuwe toetsenbord, nieuwe muis, 2 schermen, meer geheugen in pc.... draadloze headset...) Goed geregeld hier
Lees net dat mijn aankoop ook vergoed wordtquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoon![]()
(zoals je weet nieuwe toetsenbord, nieuwe muis, 2 schermen, meer geheugen in pc.... draadloze headset...) Goed geregeld hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |