baby's zijn altijd liefquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer hoor!
uiteraard teveel gedaan bij de hydro dus mn eerste kramp alweer te pakken gehad
zoontje van mn nichtje is wel kei lief en met mn nichtje gaat het ook goed, was even gezellig bij haar te zijn!
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!
idd wel een wat apartere naamquote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoormaar het lijkt hierop
Faye Anahi
en de 2e wordt ook haar roepnaam, ik denk dat je dit zegt: Aanahhiequote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd wel een wat apartere naam
kan me bij de eerste wel wat voorstellen de tweede niet eerlijk gezegd
jah iddquote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ja zoiets hihi maar goed navragen als je daar bent
jah denk het welquote:Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
is iedereen met pauze of vergadering verder trouwens?
"bukkake"?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pics or it didn't happenquote:
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Nee ik ook niet, zit er in de buurt, maar daar houdt het mee opquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Sorry, 020... lijkt af en toe wel buitenland... maar geen BEquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Misschien kunnen we het wel antwoorden?quote:
We kunnen het proberenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het wel antwoorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |