"bukkake"?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pics or it didn't happenquote:
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Nee ik ook niet, zit er in de buurt, maar daar houdt het mee opquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Sorry, 020... lijkt af en toe wel buitenland... maar geen BEquote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef BrandX het volgende:hoi hoi, was een van jullie niet van Belgische afkomst?
Misschien kunnen we het wel antwoorden?quote:
We kunnen het proberenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het wel antwoorden?
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuisquote:
STERFquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ga 's deaudquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ziektewet!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*sterft
Ow, nu hoef ik niet meer te werken
dan nogal ja.... denk dat je dan wordt afgekeurdquote:
"Hallo?"quote:
Nou doe maar eens ouwe prankcaller!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Hallo?"
- Ja met Sm0keZ, zeg, luister, ik wil me ziekmelden!
"Hoe dat zo?"
- Ja gewoon, ik ben zojuist gestorven ofzo
""
mazzel Bellerquote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Boh ik ben gaar en ga op naar huis, mensen fijne dag nog
quote:Littekenvrij opereren, haal organen buiten via mond
In verschillende landen experimenteren artsen momenteel met een nieuwe operatietechniek, die geen littekens achterlaat omdat de verwijderde organen door een robot via de mond worden weggehaald, zo schrijft de Sunday Times.
Het Londense ministerie van Gezondheid toont grote belangstelling voor deze revolutionaire aanpak. De nieuwe manier van opereren, die transluminale endoscopie wordt genoemd, is al toegepast in de Verenigde Staten, Frankrijk en India.
In Engeland wordt ze momenteel getest door professor Lord Darzi, die de faculteit chirurgie van het Londense Imperial College leidt. Hij gebruikt daarbij door robotica gecontroleerde instrumenten die via een gat in de maagwand het lichaam worden binnengebracht.
Vervolgens wordt het aangetaste orgaan, meestal een blinde darm of een galblaas, weggesneden en
via de keel uit het lichaam gehaald waarna het gaatje in de maagwand wordt gehecht.
Op die manier is er geen enkel uitwendig litteken te zien. De enige bijwerking waarvan patiënten gewag maken is een droge keel en een onaangename smaak in de mond, omdat daar een aangetast orgaan is gepasseerd.Volgens Lord Darzi zouden ook kankergezwellen op dezelfde manier, dus littekenvrij, kunnen worden verwijderd.
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenquote:
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenbrrr bah
tjah dan is de smaak iets beter?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.
Alhoewel..als m'n lever naar bier smaakt, en m'n longen naar sigaretten
Neh denk het toch nietquote:
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijkquote:
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijk
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?
Je oma, díe wordt gebatst in haar stomaquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zal er lekker uitzien zegquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je oma, díe wordt gebatst in haar stoma
quote:
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens buiten
hier is het compleet stilgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde meer dat het op m'n werk was stilgevallen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Op die fiets!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik bedoelde meer dat het op m'n werk was stilgevallen
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkomg dat is ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
haha vet... beetje Chimera bouwen ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op die fiets!
Ik moest net weer op het LAB zijn, sta ik daar dan als ITér met zo'n witte jas aan,
blauw ding om mijn schoenen en een bril op
fijne avond Sgelequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Ben er vantussen..zit hier al weer vanaf half 7 vanmorgen
Fijne avond!![]()
![]()
Later Sgelequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
Stiekem toch best leukquote:
* Dr.Droxz schopt Sgele naar huis! En bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond!![]()
![]()
jah ik ken hetquote:
hoiquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
Weer thuis, vanavond maar even sauna doen
Fijne avond!!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
hoieennn doei
ik ga opruimen en naar huis toe![]()
fijne avond voor degene die ik niet meer spreek
ik ben nu weer dus jaloers gewoonquote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
Weer thuis, vanavond maar even sauna doen
Lijkt me wel een goed plan jaquote:
het gaatquote:
Nog geen weekend he, eerst even werken en dan vanmiddag dat gesprekquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het gaat
nu eerst ontbijten en dan maar eens verder kijken
en hoe is ie met jou> blij met het weekend?
ergens weet ik wel iets maar weet het niet meer zeker,quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog geen weekend he, eerst even werken en dan vanmiddag dat gesprek
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ergens weet ik wel iets maar weet het niet meer zeker,
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:Mogguh!
Kutdag, dat het maar heel snel zaterdag mag worden(iets met oud zeer enzo...zal wel bijtrekken vandaag)
Donde esta?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:Mogguh!
Kutdag, dat het maar heel snel zaterdag mag worden(iets met oud zeer enzo...zal wel bijtrekken vandaag)
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?quote:
Duhquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar is goed, ik lees het zo welHopelijk gaat vandaag dan wel snel voorbij voor je
Mogguh WL, en draakje ook natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goed
zal een goed begin zijn denk
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.quote:
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
en je ondertussen een beetje opjezelf let....quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
ik onderdruk het gewoon.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koortsquote:
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.
scheelt je wel koffie halen voor je collegasquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar de hand schuddenIk heb dan nog de mogelijkheid om thuis te werken, mocht ik alsnog te ziek zijn om de trein te pakken
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |