Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuisquote:
STERFquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ga 's deaudquote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, gisteren ff in de kroeg geweest, was niet al te vroeg en helder thuis
Maar ik mocht m'n motor weer ophalen, en heb nu avonddienst!En hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ziektewet!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*sterft
Ow, nu hoef ik niet meer te werken
dan nogal ja.... denk dat je dan wordt afgekeurdquote:
"Hallo?"quote:
Nou doe maar eens ouwe prankcaller!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Hallo?"
- Ja met Sm0keZ, zeg, luister, ik wil me ziekmelden!
"Hoe dat zo?"
- Ja gewoon, ik ben zojuist gestorven ofzo
""
mazzel Bellerquote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Boh ik ben gaar en ga op naar huis, mensen fijne dag nog
quote:Littekenvrij opereren, haal organen buiten via mond
In verschillende landen experimenteren artsen momenteel met een nieuwe operatietechniek, die geen littekens achterlaat omdat de verwijderde organen door een robot via de mond worden weggehaald, zo schrijft de Sunday Times.
Het Londense ministerie van Gezondheid toont grote belangstelling voor deze revolutionaire aanpak. De nieuwe manier van opereren, die transluminale endoscopie wordt genoemd, is al toegepast in de Verenigde Staten, Frankrijk en India.
In Engeland wordt ze momenteel getest door professor Lord Darzi, die de faculteit chirurgie van het Londense Imperial College leidt. Hij gebruikt daarbij door robotica gecontroleerde instrumenten die via een gat in de maagwand het lichaam worden binnengebracht.
Vervolgens wordt het aangetaste orgaan, meestal een blinde darm of een galblaas, weggesneden en
via de keel uit het lichaam gehaald waarna het gaatje in de maagwand wordt gehecht.
Op die manier is er geen enkel uitwendig litteken te zien. De enige bijwerking waarvan patiënten gewag maken is een droge keel en een onaangename smaak in de mond, omdat daar een aangetast orgaan is gepasseerd.Volgens Lord Darzi zouden ook kankergezwellen op dezelfde manier, dus littekenvrij, kunnen worden verwijderd.
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenquote:
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm dan toch liever een litteken dan de smaak van een van je eigen verrotte organenbrrr bah
tjah dan is de smaak iets beter?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.
Alhoewel..als m'n lever naar bier smaakt, en m'n longen naar sigaretten
Neh denk het toch nietquote:
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijkquote:
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja je kan de smaak altijd nog wegspoelen met wat je maar lekker vind natuurlijk
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloerquote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat je je ingewanden eruit halen, wil je de smaak wegspoelen..maar waar blijft het?
Je oma, díe wordt gebatst in haar stomaquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zal er lekker uitzien zegquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]
in je stoma? en als je die vergeten bent... op de vloer
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je oma, díe wordt gebatst in haar stoma
quote:
Sorry, ik ben tegenwoordig gewoon echt aan het werkquote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar eens buiten
hier is het compleet stilgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |