mag je gerust zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag wel hoorIedereen is daar toch anders in?
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijk
Ik hoest mij nu een ongeluk, beetje braakbewegingen.... vraagt een collega, moet je niet ziek naar huis?
*proest*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Gastquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Of;" Ja dank je, volgende keer zal ik over je bureau heen kotsen"quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar op"
Goede morgen allemaal !quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
net piet paulusma dus. Oant moarnquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
M'n moeder gaat door weer en wind! In voor- en tegenspoed
Goed zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturen
ben de afgelopen tijd er wel makkelijker in geworden
al zullen er veel zeggen dat dat niet zo is
en ik ga alsnog
Trein van 11.45? Gast wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
Straks lekker weekend, en trein van 11:45!!!
p.s
Doe ook eens een gooi mijn kant op...
ik wil het niet weten allemaal,quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
M'n moeder gaat door weer en wind! In voor- en tegenspoed
Of koffie voor 'm halen en vragen "moet je er iets in?"quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of;" Ja dank je, volgende keer zal ik over je bureau heen kotsen"
mogguh!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
p.s
Weekend vierenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trein van 11.45? Gast wat ga je doen?
mogguh droxzquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
p.s
ah dat wordt weer bedtijd voor je hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekend vieren
Hallo, ik heb al zoveel overgewerkt, dat ik gewoon lekker vroeg weekend heb.
Had er gisteren (dus in 4 dagen) al 36 a 38 uur opzitten he
En als hij vraagt wat het is, dan zeg ik; Cup-a-soup...quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of koffie voor 'm halen en vragen "moet je er iets in?"
Overwerken is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh!
dan heb jij vroeg weekend!
BOEM! En bedankt hequote:Op vrijdag 18 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weekend vieren
Hallo, ik heb al zoveel overgewerkt, dat ik gewoon lekker vroeg weekend heb.
Had er gisteren (dus in 4 dagen) al 36 a 38 uur opzitten he
da's helemaal waar, dan verdien je gewoon vroeg weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Overwerken is ook niet alles hoor![]()
(vooral niet met die kut pols ed.)
nee joh...'last nights dinner' *kots*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als hij vraagt wat het is, dan zeg ik; Cup-a-soup...
Is er tenminste nog iemand in dit topic die werktquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Overwerken is ook niet alles hoor![]()
(vooral niet met die kut pols ed.)
Mogguh WL!quote:
Monsieur how do you call this wonderfull dish?quote:
Begint hij te zeiken natuurlijk dat het niet gaar genoeg isquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Monsieur how do you call this wonderfull dish?
Me: *barf*
tja de finimal machine doet zn werk weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh WL!
Alweer wat beter begrijp ik?
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! En bedankt heMaar lekker man, dat verdien je dan ook
En dat er brokjes inzitten ... wat een zeikerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begint hij te zeiken natuurlijk dat het niet gaar genoeg is
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand in dit topic die werkt
Het weekend is u gegund!
mogguh ! koffie ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:04 schreef Faithy het volgende:
niets te doen.. mwah..
niets WILLEN doen.. ja!![]()
mogge
Ober, er zit een brokje in m'n kotsquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat er brokjes inzitten ... wat een zeikerd
idd een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb al wel een bak, maar je kunt nooit teveel koffie hebben
mogguh tripack.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen mense
zzooo ff het kantoor verbouwd![]()
Euh nieuw vleesch in den kuip!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
goede smorgensquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:07 schreef tripack het volgende:
goedemorgen mense
zzooo ff het kantoor verbouwd![]()
Bwehehehequote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
neuj, alleen maar de tafels verplaatstquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh tripack.
ja , was je je collegas zat, en kon je je niet inhouden ?
Ok ik zal zondag even kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:11 schreef tripack het volgende:
Sgele
Bellereej btw ik ben degene die je geprobeerd hebt toe te voegen aan mijn adressen lijst op de Wii
ik had dat ook bij Droxz geprobeerdvolgens mij is het namelijk gelukt
Zo bedoel ik het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo![]()
@Sgele, dat klonk fout
quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Anders ga ik zo even een vergadering in van 3 uur
Huh wat?!?
3 uur!!!
hmmm ik weet niet wanneer me broertje die haaltquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ok WIE HEEFT ER HIER MARIOKART ? en wil bruut ingemaakt worden door mij ?
The Horror!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Huh wat?!?
3 uur!!!
succes Bellerquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
Huh wat?!?
3 uur!!!
Dan neem ik m'n woorden terugquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet helemaal nieuw hoor
ik heb hier vanaf deel 1 al gezeten(motorbloempje
)
ah incognitoquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet helemaal nieuw hoor
ik heb hier vanaf deel 1 al gezeten(motorbloempje
)
whehehehequote:
nja dat kan hea... ik keek er ook niet echt naar... maar ik kon de link wel leggenquote:
Ik volgde het ook niet echt, maar Cornholio werd je toen mee doodgegooidquote:
was het zo'n lijst?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
zoooo ff mn mail bijgewerkt!
me want tippy for my bungholequote:
Crrraappucino for my bungholiooooquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
me want tippy for my bunghole![]()
heb je geen zin in het weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crrraappucino for my bungholioooo
Tripack... ik niet in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
was het zo'n lijst?
wie heeft er zin in?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je geen zin in het weekendOh... eerhm.. sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Dan hoor je hier dus echt wel thuisquote:
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef draculettetje het volgende:
ow ik kom er net achter een paar verkeerde memo's verstuurd te hebben afgelopen week
ff recht zetten
ja sorry!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dus
Belhamelquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh ik dacht al..."waar komen die rare memo's toch vandaan" ...maar die zijn van jou dus
tis maar goed dat ik niet aan het drinken wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
collega: Ej man, ik voel me raar!
ik: Hoezo, last van je stoma?
collega: Nee man, ik heb niet zo een ding in mijn keel!
ik: Gast! Kijk even op internet wat een stoma is ofzo
Anders ik welquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet aan het drinken was![]()
lig hier heulmaal in een deuk
het is echt een mongool zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja sorry!
deed het niet express en kom er verdorie niet uit nu
sshhht!! mijn dag lijkt wel net begonnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel
Zo... nog 45 minuten en dan weekend!!!!!!!!
Zeker weten, en daar moet ik nou mee werkenquote:
Die van mij ook hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
sshhht!! mijn dag lijkt wel net begonnen
Hahaha wat een prutser!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
Ik heb m'n eigen toetsenbord en muis aangeschaft voor op het werk hierquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, en daar moet ik nou mee werken
p.s hij kon het net weer niet hebben, ik heb een zwaar relaxte nieuwe muis,
en hij niet
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoonquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen toetsenbord en muis aangeschaft voor op het werk hier
Kijken of m'n baas dat gaat vergoeden... die zooi die ze hier hebben zijn RSI opwekkend niet te zuinig
ik en excel zijn gewoon niet zo'n goede combi.quote:
en dank voor de entertainment!quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut collega tegen mij:
oftwel je hebt een Game/entertainment systeem nu ? hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoon![]()
(zoals je weet nieuwe toetsenbord, nieuwe muis, 2 schermen, meer geheugen in pc.... draadloze headset...) Goed geregeld hier
Lees net dat mijn aankoop ook vergoed wordtquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat hier alles bestellen, ik mag zelf kiezen wat ik wil hebben... en hij besteld het gewoon![]()
(zoals je weet nieuwe toetsenbord, nieuwe muis, 2 schermen, meer geheugen in pc.... draadloze headset...) Goed geregeld hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |