Donde esta?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:Mogguh!
Kutdag, dat het maar heel snel zaterdag mag worden(iets met oud zeer enzo...zal wel bijtrekken vandaag)
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?quote:
Duhquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar is goed, ik lees het zo welHopelijk gaat vandaag dan wel snel voorbij voor je
Mogguh WL, en draakje ook natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel...het opstarten is altijd kut.. .maar komt goed
zal een goed begin zijn denk
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.quote:
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
en je ondertussen een beetje opjezelf let....quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja iets, ben maar weer gaan werken, maar t wordt wel vollop finimal.
als ik de dag maar doorkom zeg maar
ik onderdruk het gewoon.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En als het niet gaat, lekker naar huis. Ziek is ziek!
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koortsquote:
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Kunnen wij elkaar de hand schuddenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja thuis zitten is ook weer wat. ga ik liever werken. tja ik ben niet iemand die snel thuis blijft.
scheelt je wel koffie halen voor je collegasquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar de hand schuddenIk heb dan nog de mogelijkheid om thuis te werken, mocht ik alsnog te ziek zijn om de trein te pakken
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n eigenwijze lul wat dat betreft. Ik ga pas naar huis als ik niet meer stil kan zitten van de koorts
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
mag je gerust zeggen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik niet van plan was vandaag te gaan
maar ja toen mn wekker ging ben ik er toch maar uit gegeaan
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag wel hoorIedereen is daar toch anders in?
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar opquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag ik jullie dan ook de hand schudden? Dat doe ik ook namelijk
Ik hoest mij nu een ongeluk, beetje braakbewegingen.... vraagt een collega, moet je niet ziek naar huis?
*proest*quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Gastquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag je gerust zeggen hoorje kan alleen jezelf beoordelen
als het niet gaat , gaat het niet.
vraag maar aan sgele zn moeder
Of;" Ja dank je, volgende keer zal ik over je bureau heen kotsen"quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je tegen 'm zeggen "als je er last van hebt, donder je zelf maar op"
Goede morgen allemaal !quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je vraag waar ik ben, maar volgens mij bedoel je wat er is?
Ga ik hier niet open in het topic gooien.. .momentje.. gooi het wel in je pm
net piet paulusma dus. Oant moarnquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast![]()
M'n moeder gaat door weer en wind! In voor- en tegenspoed
Goed zoquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar, eerder moest je mij ook wegsturen
ben de afgelopen tijd er wel makkelijker in geworden
al zullen er veel zeggen dat dat niet zo is
en ik ga alsnog
Trein van 11.45? Gast wat ga je doen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen allemaal !
Straks lekker weekend, en trein van 11:45!!!
p.s
Doe ook eens een gooi mijn kant op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |