Inderdaad, zeer afgezaagdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaag
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagselquote:Op woensdag 16 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien heeft ie z'n internet kapot gezaagd
Ik voel een lading woordgrapjes aankomenquote:
Ik weet het gelukkig ookquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voel een lading woordgrapjes aankomen
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagsel
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet het gelukkig ookAnders zou ik me een bult lachen als ik die Duitsers die hier werken constant hoor praten
En wat is daar dan precies de betekenis van?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!
* saban schaamt zichquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjes
Werken doen we niet, maar op Fok! posten gaat prima!quote:
Niks om trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eensch!quote:
In de hoek jijquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
hey saban, da's een tijdje geleden of niet?
Hear Hearquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |