Hoe is alles nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
Hoi Beller!
mwah gaatquote:
En de vooruit zichten qua werk dan? Of blijft het hier gewoon bij?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah gaat
gister toch medicatie afbouw gedaan, heb meteen weer tot 04.00 wakker gelegen,
wel goed gesprek met reintegratie begeleidster gehad wbt het werk (blijft echt alleen maar administratie)
volgende week met de arts
Damn! je bent al wakker dusquote:
Yep al een uurquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dus je bent nu al weer op werk
nee kloptquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En de vooruit zichten qua werk dan? Of blijft het hier gewoon bij?
Maar shit tot 04.00 wakker liggen en dan nu alweer wakker, volgens mij heb je dan niet echt het gevoel dat je uitgeslapen bent
Oooowquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Damn! je bent al wakker duser komt een dag dat je koffie neemt!
[..]
Yep al een uur
na de laatste keer die capu zal ik verlopig wel weer genezen zijn!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Damn! je bent al wakker duser komt een dag dat je koffie neemt!
[..]
Yep al een uur
Probeer het een beetje te verdelen over de dagen he? Niet alles dus in 1 keer doen, want dan heb je helemaal niks meer te doen. Wel vervelend dat het vooruitzicht niet echt ontzettend enoverend is. Bedoel een administratieve baan is toch niet echt wat jij wilde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee klopt
diegene die me aan het inwerken is kan heel moeilijk alles loslaten en heeft besloten er een echte administrtaie baan van te maken, alleen hoeft zij maar tot einde april nog te werken.
het is mogelijk dat dan mn taken pakket alsnog kan worden uitgebreid, zal wel moeten ook aangezien ik weer eens te hard heb gewerkt en ze al geen achterstallige taken voor me heeft.
Mocht het dan alsnog blijken dat het administratie blijft gaan we weer verder kijken.
ik verdeel het op zich wel, maar werk meer uur dan zij zelf, daarnaast had ze verwacht dat ik net als mijn voorganger minimaal een maand of 3 a 6 de tijd nodig zou hebben alles te snappen en niet de 3 weken waar ik nu op zit ha ha!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Probeer het een beetje te verdelen over de dagen he? Niet alles dus in 1 keer doen, want dan heb je helemaal niks meer te doen. Wel vervelend dat het vooruitzicht niet echt ontzettend enoverend is. Bedoel een administratieve baan is toch niet echt wat jij wilde.
Dat is ook zo, alles komt goed. Maar het is goed om te weten dat dit niet jouw ding is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik verdeel het op zich wel, maar werk meer uur dan zij zelf, daarnaast had ze verwacht dat ik net als mijn voorganger minimaal een maand of 3 a 6 de tijd nodig zou hebben alles te snappen en niet de 3 weken waar ik nu op zit ha ha!
Ik heb nu wel weer ervaringen opgedaan en weet zeker dat administratie me niet ligt. het blijft een goede plek om uren in op te bouwen. Ach we zien wel weer, komt wel goed!
straks om 11 uurquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OooowEn? Vandaag geen gezeik? Trouwens... wanneer had je dat gesprek nou eigenlijk?
precies en ik heb mijn inzet weer laten zien! en wie weet wat er alsnog te regelen valt straksquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alles komt goed. Maar het is goed om te weten dat dit niet jouw ding is.
voor ik het vergeet alvast succes !quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
straks om 11 uurmoet me nog even voorbereiden. maar t wordt hard tegen hard.
Ja daarom! En dat is toch het belangrijkste?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies en ik heb mijn inzet weer laten zien! en wie weet wat er alsnog te regelen valt straks
ja dank je welquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor ik het vergeet alvast succes !
Dus het gaat een heftig gesprek worden? Dat zijn wel altijd de mooiste gesprekken. Maar gaat goed komen manquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
straks om 11 uurmoet me nog even voorbereiden. maar t wordt hard tegen hard.
En als het dan toch gebeurd... dan wel foto's nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen, een keer geen vertraging!
WL alvast succes! Niet gaan slaan he
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als het dan toch gebeurd... dan wel foto's nemen
Zie OPquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]or it didn't happen
Of als je er niet meer denkt aan uit te komen, gewoon reageren met
"nee...je moeder"
Die was me nog niet opgevallenquote:
Daarom zei ik het maar evenquote:
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen, een keer geen vertraging!
WL alvast succes! Niet gaan slaan he
Dat geloof ik graag jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellen
We hadden ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellen
Zo zie je nog is watquote:
daarna kan ik alsnog gaan rammen!quote:
Onder de noemer van "De beuk erin!"quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarna kan ik alsnog gaan rammen!
quote:
kringloop winkel ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
En ondertussen ben ik op zoek naar inboedel dingetjes
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
ow serieus echt waar! dat is een goed teken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
Ook een gesprek! Ongekend, wat denken ze wel nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]www.ikea.nl
Maar goed...mag al weer een meeting in... sodeju...ik zit hier voor m'n rust!
Ja I know, maar betwijfel het of die een matglazen eettafel en salontafel hebbenquote:
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow serieus echt waar! dat is een goed teken!
dit zijn berichten die ik horen wil!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjes
nou geloof me, je moet echt s een keer gaan kijken hoor. misschien dat het er wel staatquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know, maar betwijfel het of die een matglazen eettafel en salontafel hebben
Haha ja vond ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit zijn berichten die ik horen wil!
goed man!
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, je moet echt s een keer gaan kijken hoor. misschien dat het er wel staat
spannend! maar komt goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja vond ik ook
Dus even afwachten hoe alles zich zal gaan ontwikkelen
ja het stikt van de tafels. ik moet er zelf ook eentje halen binnenkort, en echt wel dat ik daarheen gaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweest
je wilt niet weten wat mensen naar de kringloop brengenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweest
"meeting postponed with 10 minutes"quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjes
Ja dat hoop ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"meeting postponed with 10 minutes"
Maaruh..op huizenjacht dus!![]()
Hopen dat dus alles door kan gaan. Fingers crossed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |