Hoezo , wat is er gebeurt ?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:23 schreef draculettetje het volgende:
er rust een vloek op mijn auto
vrijdag al die krassen,quote:
Over dat chagerijnig, dan kunnen we elkaar een hand schudden!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
werd ik net door mn zoessie wakker gebeld, dat er iemand tegen aan heeft gezeten, met resultaat diepe kras en deukjes maar weer geen briefje
we gaan nu proberen om het op het waarborgfonds terug te halen
ik ben in ieder geval chagerijnig
vertelquote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over dat chagerijnig, dan kunnen we elkaar een hand schudden!
nou het zit je idd niet mee zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
werd ik net door mn zoessie wakker gebeld, dat er iemand tegen aan heeft gezeten, met resultaat diepe kras en deukjes maar weer geen briefje
die werkt hier gewoon hoor. ik heb een keer overal op geletquote:Op maandag 10 maart 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
we missen een plaatje in de OP.. (noob plaatje met "reed the... before you post*
nope maar ja ook niks aan te doen, nu gewoon hopen dat we er nog wat voor terug krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het zit je idd niet mee zeg.
ja je zou bijna denken om een camera te plaatsen zeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope maar ja ook niks aan te doen, nu gewoon hopen dat we er nog wat voor terug krijgen
ha ha ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je zou bijna denken om een camera te plaatsen zeg.
damn dat is echt te begrijpenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrijdag al die krassen,
dank, ben nu allang blij bdat ik weet welke stappen er ondernomen moeten wordenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
damn dat is echt te begrijpen![]()
wordt je niet vrolijk van
Er konden nog mensen bellen, dus kan mijn pctje dan nog niet afsluitenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:28 schreef draculettetje het volgende:
lekker idee he droxz, a zou je vast de pjoeter nu aan het afslutien zijn!
tot morgen, allemaal!
dank!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:15 schreef lynda het volgende:
Draak roep jij me ff? zie je hyves![]()
Tot zover mijn inbreng voor voorlopig hier
En ik dacht dat het hier slecht wasquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1105)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |