Wel even heftig dusquote:Op maandag 3 maart 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
wakker worden
ontbijten
taxi
hydro
taxi
thuis
ff bijkomen
lunch
en daarna staat nog alles open
Nah dat lukt jou toch welquote:
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jah, beller was me weer eens voor....
Hihi gelukkig maarquote:
Daaromquote:Op maandag 3 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel, maandags over het algemeen toch beter als donderdag
Promo en The Prophetquote:Op maandag 3 maart 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, geinig, opnames van de eerste Ghosttown in de Vechtebanen uit 93 staan opeens online
http://www.dance2eden.nl/index.php?menu=24
5 april gaat smokie ook naar Ghosttown, heb er nu al zin in als ik dat filmpje zo zie
Neophyte is ook van de partij... Godver, waarom duurt het nou nóg een maandquote:
ja ik kan wel wat energie kwijt ....quote:Op maandag 3 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DaaromVol energie er weer tegenaan gaan
Ik zeg... dat gaat hem wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neophyte is ook van de partij... Godver, waarom duurt het nou nóg een maand
Oja, ook leuk, de dag na Ghosttown ben ik jarig, en 2 dagen daarna heb ik een nogal zwaar examen. Dat komt niet goed uit, gezien de kater die je altijd hebt na die feesten
Even flink trainen dan met hydro he, dan ben je vanmiddag ook weer uitgeputquote:Op maandag 3 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik kan wel wat energie kwijt ....
jah, kan ik lekker weer mn bedje inquote:Op maandag 3 maart 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even flink trainen dan met hydro he, dan ben je vanmiddag ook weer uitgeput
Even rusten en dan lekker ontspannen de rest van de middag? Of komt er nog iemand langs?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jah, kan ik lekker weer mn bedje in
niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even rusten en dan lekker ontspannen de rest van de middag? Of komt er nog iemand langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |