Wel even heftig dusquote:Op maandag 3 maart 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
wakker worden
ontbijten
taxi
hydro
taxi
thuis
ff bijkomen
lunch
en daarna staat nog alles open
Nah dat lukt jou toch welquote:
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jah, beller was me weer eens voor....
Hihi gelukkig maarquote:
Daaromquote:Op maandag 3 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel, maandags over het algemeen toch beter als donderdag
Promo en The Prophetquote:Op maandag 3 maart 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Oeh, geinig, opnames van de eerste Ghosttown in de Vechtebanen uit 93 staan opeens online
http://www.dance2eden.nl/index.php?menu=24
5 april gaat smokie ook naar Ghosttown, heb er nu al zin in als ik dat filmpje zo zie
Neophyte is ook van de partij... Godver, waarom duurt het nou nóg een maandquote:
ja ik kan wel wat energie kwijt ....quote:Op maandag 3 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DaaromVol energie er weer tegenaan gaan
Ik zeg... dat gaat hem wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neophyte is ook van de partij... Godver, waarom duurt het nou nóg een maand
Oja, ook leuk, de dag na Ghosttown ben ik jarig, en 2 dagen daarna heb ik een nogal zwaar examen. Dat komt niet goed uit, gezien de kater die je altijd hebt na die feesten
Even flink trainen dan met hydro he, dan ben je vanmiddag ook weer uitgeputquote:Op maandag 3 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik kan wel wat energie kwijt ....
jah, kan ik lekker weer mn bedje inquote:Op maandag 3 maart 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even flink trainen dan met hydro he, dan ben je vanmiddag ook weer uitgeput
Even rusten en dan lekker ontspannen de rest van de middag? Of komt er nog iemand langs?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jah, kan ik lekker weer mn bedje in
niet dat ik weet in ieder gevalquote:Op maandag 3 maart 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even rusten en dan lekker ontspannen de rest van de middag? Of komt er nog iemand langs?
Eigenlijk moet je dus gewoon thuis in bed liggenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh mensen ik voel me zo beroerd. Koppijn, stem kwijt. En wel bellen he.
Ok, dus geen schoonmoeders die langskomen of iets dergelijk, is ook lekker... lekker rustig enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat ik weet in ieder geval
ga jij eens terug naar je bedje.....quote:Op maandag 3 maart 2008 08:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Da's altijd een leuk vooruitzichtquote:Op maandag 3 maart 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jah, kan ik lekker weer mn bedje in
Druk weekend gehad?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat is een goed begin jaquote:Op maandag 3 maart 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's altijd een leuk vooruitzicht
Ben eigenlijk best moe, had gisteren ook al gewerkt, vanmorgen om 5 uur weer eruit.. Misschien moet ik maar eens koffie gaan drinken ofzo
Als ik eens terugdenk heb ik vandaag al 4 of 5 bakken leeg, naja, sinds 5 uur valt het best mee toch?quote:
weinig afspraken gemaakt deze week, aangezien ik moet kijken hoe het de komende dagen gaat op nieuwe werkplekquote:Op maandag 3 maart 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok, dus geen schoonmoeders die langskomen of iets dergelijk, is ook lekker... lekker rustig enzo
Mja, misschien had je toch beter thuis kunnen blijven, maar knap dat je bent gaan werken. De meerderheid zou waarschijnlijk gewoon thuis blijvenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Een beetje van de hersenschudding en volgens mij ook gewoon griep. Maar ik zit dus wel op m'n werk he. Jeuj! Dolblij als het 1 uur is.
Tuurlijk... blijf het vaak genoeg tegen jezelf zeggenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik eens terugdenk heb ik vandaag al 4 of 5 bakken leeg, naja, sinds 5 uur valt het best mee toch?
Mogguhquote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen trouwens. Ik heb jullie gemist.
Spannend allemaal hoor, maar gaat goed komenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weinig afspraken gemaakt deze week, aangezien ik moet kijken hoe het de komende dagen gaat op nieuwe werkplek
Kijk, lekker rustig aan dus. Goed bezigquote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weinig afspraken gemaakt deze week, aangezien ik moet kijken hoe het de komende dagen gaat op nieuwe werkplek
thee graagquote:Op maandag 3 maart 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's altijd een leuk vooruitzicht
Ben eigenlijk best moe, had gisteren ook al gewerkt, vanmorgen om 5 uur weer eruit.. Misschien moet ik maar eens koffie gaan drinken ofzo
ha ha ik zal wel moetenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, lekker rustig aan dus. Goed bezig
quote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk... blijf het vaak genoeg tegen jezelf zeggen
Uit gewoonte lijkt me ook niet verkeerd. Ik ben dan ook maar wát jaloers op die spanjaarden die gewoon halverwege de dag een paar uurtjes gaan slapenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
thee graag
ik hoor dat wel vaker trouwens, maar als je moet omdat je gewoon echt op bent is het meer een gewoonte als dat ik er naar uit kijk....
ja hoor, ben ik van overtuigd, maar het is toch ook een andere manier van werkenquote:Op maandag 3 maart 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spannend allemaal hoor, maar gaat goed komen
Gewoon rustig aankijken hoe het gaat en blijf vooral naar je lichaam luisteren hequote:Op maandag 3 maart 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, ben ik van overtuigd, maar het is toch ook een andere manier van werken
dus zal me wel wat energie gaan kosten en het blijft een vraag hoe been dat vind
wel zie ik mn zoessie vrijdag! met haar jongste
overigens heeft haar oudste sinds zaterdag d'r pols in het gips, voor de zekerheid....
't was dat of ontslagen worden. Zo gaat dat hier.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, misschien had je toch beter thuis kunnen blijven, maar knap dat je bent gaan werken. De meerderheid zou waarschijnlijk gewoon thuis blijven
Gast, ik drink 1 kopje koffie per dagquote:Op maandag 3 maart 2008 08:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel koffie drink ik nou ook weer niet hoor, alleen 's ochtends een paar bakken, 's middags en 's avonds bij elkaar misschien 2 of 3. Zoveel is dat niet
Dan zeg ik... Eikels bij die organisatie!quote:Op maandag 3 maart 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
't was dat of ontslagen worden. Zo gaat dat hier.
da's niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 3 maart 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon rustig aankijken hoe het gaat en blijf vooral naar je lichaam luisteren he
En zie het weekend gaat goed beginnen, dat weet je nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |