nou je moet jezelf eens horen op teamspeakquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik een kakker?! *spuugt koffie over 2 monitoren*
Post ik nog niet agressief genoeg, toch maar beter mijn best doen...
Ik moet wel veel zuipen, anders verveel ik me dood daaro
F5 sletquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
nou je moet jezelf eens horen op teamspeak![]()
![]()
![]()
zo'n hete aardappelhapper die roept...quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
![]()
![]()
doei doei dracu!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wel gezellig de volgende is er ook al en daar moet ik ff mee kletsen spreek jullie later
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
zo'n hete aardappelhapper die roept...
"nee man lul..flanken overrrrr rrrechts!"
Een vrolijke boel dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"
Doei doei, tot straks!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wel gezellig de volgende is er ook al en daar moet ik ff mee kletsen spreek jullie later
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of "Zeg uilskuikens, we rushen de schavuiten wel over links"
Doe ik eens mijn best niet te schelden, denken ze dat ik een kakker ben...quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
fipo! hah
[..]
![]()
![]()
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeakquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
vuile schobbejak
Het lucht wel op he! Als je zoiets doet terwijl je aan het gamen bentquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeak
Bij deze, gisteren lekker gescholden, vandaag dus weer doorgaan!
haha, zal wel ff kijjken vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En bedankt he! Zal nog eens vragen of je langskomt op teamspeak
Bij deze, gisteren lekker gescholden, vandaag dus weer doorgaan!
Ik schijn er goed in te zijn hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het lucht wel op he! Als je zoiets doet terwijl je aan het gamen bent
Bwah die moeten zich niet aanstellenquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik schijn er goed in te zijn hahaha
Alleen zo jammer van de mensen die het allemaal moeten aanhoren zeg maar,
die worden daar niet vrolijker van
sgoed man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zal wel ff kijjken vanavond
Dat vind ik ook!quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwah die moeten zich niet aanstellen
Hahaha ach jahquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Maar heef ze wel een beetje gelijk zeg maar,
2 uur naar iemand luisteren die alleen maar aan het schelden is lijkt me ook niet alles
nou zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
collega komt als het d'r lukt de ochtend op kantoor werken, ben dus minder op fok denk ik
ja dat vind ik nou ook. ik kan er best verschrikkelijke ziektes uitgooien zeg maar.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik schijn er goed in te zijn hahaha
Alleen zo jammer van de mensen die het allemaal moeten aanhoren zeg maar,
die worden daar niet vrolijker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |