Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezenquote:
Wat staat er?quote:
Jij bent de enige die dat hier niet kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
hah.... smokez geen fipo
Begrijpend lezen... een vak apartquote:
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Serieus, iedereen hier zet die jongen te kakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef saban het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat hier niet kan
je denkt dat ik het echt niet begrijp?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Begrijpend lezen... een vak apart
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef speciwacy het volgende:
Maak mij niet wijs dat jij echt denkt dat ik dat systematisch doe?jonge jonge....
beargumenteren bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef speciwacy het volgende:
[..]
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zeg
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
feesje ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, Beller, speciway en saban, probeer het even gezellig te houden...
ke ke sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het geinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
En dat maakt het gewoon ontzettend lastig om teksten te lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
mja, zat geen komma in de zinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...
Ga je toch weer gamen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje aan het geinen![]()
Niks doen verveelt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
beargumenteren bedoel je?
Waarom niet? Omdat een dergelijk iets geen spelfout meer te noemen is. Een spelfout, is een verkeerde interpunctie, of een d/t fout. Maar afschijt typen waar afscheid had moeten staan. Dat is gewoon een gebrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |