Was het ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
ik durf niet stel het is de laatste
Mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Opgelost. Slotje.
Denk het nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef draculettetje het volgende:
zo krijgen jullie in 2 a 3 uur de deze ook vol?
ik zag het ja sorryquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie, dacht ik een FIPO te hebbben
een je moeder opmerking ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Opgelost. Slotje.
tis me nog niet geluktquote:
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een je moeder opmerking ?
Sorryquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat gaat het hard trouwens. Jeumig.
Lievvvquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.
Jij altijdquote:
Hebben jullie een prairie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ala broadback mountain ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Een nieuw spel bij Ter Land, Ter Zee & In de lucht!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ala broadback mountain ?
Je moeder, die heeft een prairie tussen haar benen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ala broadback mountain ?
Echt hoor, die werktijden van jou zijn niet normaal!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef BloodyLotte het volgende:
en nu naar huis.
Nee die van jou zijn lekker..quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, die werktijden van jou zijn niet normaal!
ik moet nog een half uur![]()
Doei doei!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb zelfs overgewerkt. nu echt weg.
Tot morgen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik sta elke ochtend 3 kwartier later opquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De eindtijd wel ja
Maar geloof me, 5 uur je bed uit is minder leuk
doeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
daar wen je toch aan ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De eindtijd wel ja
Maar geloof me, 5 uur je bed uit is minder leuk
ik ben toch zo blij dat ik die ranzige film niet gezien heb hehquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nieuw spel bij Ter Land, Ter Zee & In de lucht!
Glij 'um er maar in!
Ik ook, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben toch zo blij dat ik die ranzige film niet gezien heb heh
ik nog 3,5 uur. tenzij ik moet overwerken. hoop ik niet, moet vanavond hardlopenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
Nog een uur!!
nee als ik al die verhalen van een collega van me moet geloven, nooit doen dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook, moet er niet aan denken
Spijd!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:58 schreef speciwacy het volgende:
Heb een plan.. zeg ff die goed is.. (loop nu stage en wil wel naar huis)
De bazen zijn er niet !!! XD dus ben alleen maar ik weet niet hoelang ze nog weg zijnmaar is netjes als ik briefje niet leg met "Ben net misselijk geworden, het spijd me maar ik ben ziek naar huis gegaan" ? of kan ik dit ECHT niet maken ?XD XD XD?
Was ik ook niet van plan neequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee als ik al die verhalen van een collega van me moet geloven, nooit doen dus
WTF !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spijd!!
Nee echt niet! Weet je wat je moet doen, van het dak springen, dan mag je naar huis! XD XD XD
Dat zal zuh leeren !! Haha!@33!!!Einz#$!
kan je beter vinger op je huig drukken , en hun bureau onder kotsenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:58 schreef speciwacy het volgende:
Heb een plan.. zeg ff die goed is.. (loop nu stage en wil wel naar huis)
De bazen zijn er niet !!! XD dus ben alleen maar ik weet niet hoelang ze nog weg zijnmaar is netjes als ik briefje niet leg met "Ben net misselijk geworden, het spijd me maar ik ben ziek naar huis gegaan" ? of kan ik dit ECHT niet maken ?XD XD XD?
xDquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter vinger op je huig drukken , en hun bureau onder kotsen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF !!
XD XD XD!!!
LOLLEREINZZ!!!1111
Hahahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF !!
XD XD XD!!!
LOLLEREINZZ!!!1111