NTSC updates kan ik natuurlijk niet doen, heb de Pal WII, maar als een NTSC spel een update heeft dan kan je deze eraf halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm moet de mijne ook s om laten bouwen
hoe zit dat met de ntsc updates bellerophon ? en heb jij de wiikey ?
hmm toch maar s zoeken of er ergens een opstuurservice isquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NTSC updates kan ik natuurlijk niet doen, heb de Pal WII, maar als een NTSC spel een update heeft dan kan je deze eraf halen
En ja ik heb de Wiikey
Ik heb hem in laten bouwenquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm toch maar s zoeken of er ergens een opstuurservice is
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratisquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem in laten bouwenWas er 50 euro voor kwijt
goeiemorgnequote:Op woensdag 30 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
mogguh trouwens!quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem in laten bouwenWas er 50 euro voor kwijt
die van mij is nu blauw aan het zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
WTF ik werd vanochtend wakker van mij Wii, hij was helemaal blauw!!!! (nooit gehad)
Oja, ik had vanochtend al een bericht verstuurd naar WL hahhaha
Die Wii-key is echt simpel, ik heb die D2C key, die was niet echt simpel
Bestel los de chip en een tri-wing (schroevendraaier), kan je makkelijk zelf hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratis
Heb je berichtjes gehad?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die van mij is nu blauw aan het zijn
Check voor de zekerheid wel even welke chip je nodig hebt he, in die van mij ging b.v een andere chip (dus GEEN wii-key)quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm vind er alleen eentje van 65. nou ook goed. verzending is gratis
ow ha ha zal ik moeten kijkenquote:
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
WTF ik werd vanochtend wakker van mij Wii, hij was helemaal blauw!!!! (nooit gehad)
Hangt van je serienummer afquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid wel even welke chip je nodig hebt he, in die van mij ging b.v een andere chip (dus GEEN wii-key)
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ik let dus echt niet op dat soort dingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?
moet je solderen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bestel los de chip en een tri-wing (schroevendraaier), kan je makkelijk zelf hoor
Heb alle optie's weer uit/aangezet, heb nu zelfs verbinding met mijn router (WPA2 personal), heb kwa test gisteren een bericht verstuurd naar WL en die is aangekomen... vanochtend geantwoord, en kreeg daarna gelijk een bericht van hem terug...dus het werkt!quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha heb je WiiConnect24 aan staan dan?
ja, wel 6 draadjesquote:
heb je mn berricht gehad ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |