Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de mannen hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben al sinds half 1 thuis
Maar voor jouw info, Lynda: MangoThee is geen kloon van mij. Ik ben even verrast en verbaasd als jij te zien dat hier iemand rondloopt met mijn mangothee-ding
Nog 1quote:
Shit dat zou behoorlijk ziek zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etc
Wie niet? Nah ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de mannen hier![]()
Ik werd ook al genoemd als mangothee
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Nog 1
1 dag nog voordat ik stop
Dat ik kap, dat ik nok
De klok die blijft maar tikken dus we moeten nu wel
Saaaamen naar het slooooot
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2quote:
Ssst, ik heb ze allemaal... ok dat is dan wel dankzij mijn vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2Sims 2. Hoe erg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ssst, ik heb ze allemaal... ok dat is dan wel dankzij mijn vriendin
Ik ookquote:
Simsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2 [afbeelding]
[afbeelding] Sims 2. Hoe erg [afbeelding]
Ik mocht alle spellen van een maat van me lenen, ik moest alleen de sims achterlatenquote:
mmm... zo ook maar even doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef draculettetje het volgende:
@bellerophon
ik heb je toegevoegd.....
als je aanraders hebt plant je ze dan ff hier....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mocht alle spellen van een maat van me lenen, ik moest alleen de sims achterlaten![]()
(zijn vriendin speelt het veel...)
Net mijn nieuwe brandertje in mijn pc gebouwd, dus het kopiëren kopen van de Wii spellen kan beginnen
Hoeveel wil je er hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je aanraders hebt plant je ze dan ff hier....
was jou code dan....
Gaan we zeker doen! Ik ben nu even bezig met mijn brandertje, en zal daarna even naar mijn friends nummer zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je aanraders hebt plant je ze dan ff hier....
was jou code dan....
Kan toch wel met meerdere, alleen dat zijn dan maar een paar spelletjes die dat kunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:20 schreef draculettetje het volgende:
hoe speel je braintraining nou met meerdere ow nee ik heb brain academy
Need for speed, is die nou een beetje leuk?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef draculettetje het volgende:
Mijn lijstje:
wii sports (duh)
wii play
big brain academy
blazing angels tm squadrons of wwII
the godfather; blackhand edition
mario party 8
mario en sonic and the olimpic games
tiger woods golf
raymen raving rabbits
olympische winterspelen
heat seaker
mario galaxy
zelda
fantastic 4
need 4 speed
ik heb de helft nog niet gespeeld
ja pecies, valt me dan ook tegen, kan jij nou zien dak jou heb aangemeld of moet ik jou mijn nummer gevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan toch wel met meerdere, alleen dat zijn dan maar een paar spelletjes die dat kunnen
Je moet elkaar toevoegen, dus hij zal jou ook moeten toevoegen (dus zal je je friends nummer moeten doorgeven)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja pecies, valt me dan ook tegen, kan jij nou zien dak jou heb aangemeld of moet ik jou mijn nummer geven
ik zal hem morgen voor de liefhebbers hier neer planten anders moek nu weer moeilijk gaan doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet elkaar toevoegen, dus hij zal jou ook moeten toevoegen (dus zal je je friends nummer moeten doorgeven)
Net mijn eerste spel gefikt gekocht, en het werkt prima!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal hem morgen voor de liefhebbers hier neer planten anders moek nu weer moeilijk gaan doen
ok, zal morgen mij wii friends nummer ook maar even postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal hem morgen voor de liefhebbers hier neer planten anders moek nu weer moeilijk gaan doen
Jeujquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net mijn eerste spel gefikt gekocht, en het werkt prima!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vanavond even mijn Wii aanslingeren, ben er gisteren niet meer op geweestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja pecies, valt me dan ook tegen, kan jij nou zien dak jou heb aangemeld of moet ik jou mijn nummer geven
Haha ok dan! Welke heb je gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net mijn eerste spel gefikt gekocht, en het werkt prima!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit er een toets vastquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:22 schreef Crazy-M het volgende:
Morge !!!!!!!!!!!!!!!!!
DE LAATSTE DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een toets vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |