quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etc
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef MangoThee het volgende:
[..]Gezellig dames!
Dus, wat eten we vanavond?
Patat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
[..]
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..
anders krijg je weer verhalen ed![]()
Heule fijne avond!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
Dame(s)
Ik ga er vandoor...fijne avond allen!
Ik ben al sinds half 1 thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
[..]
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..
anders krijg je weer verhalen ed![]()
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de naam KaneelThee eerst wilde, maar die was al bezet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben al sinds half 1 thuis
Maar voor jouw info, Lynda: MangoThee is geen kloon van mij. Ik ben even verrast en verbaasd als jij te zien dat hier iemand rondloopt met mijn mangothee-ding
Kaneelthee is ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de naam KaneelThee eerst wilde, maar die was al bezet...
Dat was me te lang typenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kaneelthee is ook niet te zuipen
Probeer dan AppelKaneelThee
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de mannen hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben al sinds half 1 thuis
Maar voor jouw info, Lynda: MangoThee is geen kloon van mij. Ik ben even verrast en verbaasd als jij te zien dat hier iemand rondloopt met mijn mangothee-ding
Nog 1quote:
Shit dat zou behoorlijk ziek zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etc
Wie niet? Nah ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen de mannen hier![]()
Ik werd ook al genoemd als mangothee
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:56 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Nog 1
1 dag nog voordat ik stop
Dat ik kap, dat ik nok
De klok die blijft maar tikken dus we moeten nu wel
Saaaamen naar het slooooot
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2quote:
Ssst, ik heb ze allemaal... ok dat is dan wel dankzij mijn vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2Sims 2. Hoe erg
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ssst, ik heb ze allemaal... ok dat is dan wel dankzij mijn vriendin
Ik ookquote:
Simsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn laptop crashed steeds bij Sims 2 [afbeelding]
[afbeelding] Sims 2. Hoe erg [afbeelding]
Ik mocht alle spellen van een maat van me lenen, ik moest alleen de sims achterlatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |