Ehm...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee! Ik ben van de mangothee! Grmblll!!
Ziet het nu pas. Wie ben u, oh newbie die mijn mangothee-voorliefde als username is gebruik heeft genomen?
Begreep je nu onze vergelijking met Seventees?quote:
* Knikt *quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Begreep je nu onze vergelijking met Seventees?
Toch blijf ik het verdacht vindenquote:
* Seventees serveert MangoThee haar beroemde twijfelachtige theequote:
Wel lekkere koekjes, niet die hoopjes stront van WhiteLightning gisterenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees serveert MangoThee haar beroemde twijfelachtige thee![]()
Welkom
Ga jij met de koekjes rond?
Deze kwamen gewoon van google, kon ik zo proevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:18 schreef Seventees het volgende:
Glacekoeken!!
WL's pepernoten waren in december prima te doen. Hij had ze vast niet zelf gebakken
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:23 schreef lynda het volgende:
zo nu posten we alledrie dus geen twijfel meer over ja is het seventees, is het lynda PUH!
The conspiracy continues....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzo
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etcquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:24 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Een van ons zou natuurlijk ook gewoon 3 PC's kunnen hebben en 3 verschillende profielen enzo
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan maken we er van 3 pc's, 3 profielen, 3 wachtwoorden onthouden, minimaal 2 msn adressen (Aangezien seventees en ik vast wel bij 1 iemand alle twee in msn staan) dan daar weer foto's van etc
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef MangoThee het volgende:
[..]Gezellig dames!
Dus, wat eten we vanavond?
Patat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
[..]
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..
anders krijg je weer verhalen ed![]()
Heule fijne avond!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
Dame(s)
Ik ga er vandoor...fijne avond allen!
Ik ben al sinds half 1 thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
[..]
dat hangt er weer vanaf hoelaat jij en seventees thuis zijn en we niet op het zelfde moment zo maar opeens weg zijn of zeggen dat we eten gaan maken of gaan eten..
anders krijg je weer verhalen ed![]()
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de naam KaneelThee eerst wilde, maar die was al bezet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik ben al sinds half 1 thuis
Maar voor jouw info, Lynda: MangoThee is geen kloon van mij. Ik ben even verrast en verbaasd als jij te zien dat hier iemand rondloopt met mijn mangothee-ding
Kaneelthee is ook niet te zuipenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk bekennen dat ik de naam KaneelThee eerst wilde, maar die was al bezet...
Dat was me te lang typenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kaneelthee is ook niet te zuipen
Probeer dan AppelKaneelThee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |