quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
politie kan ook mooi files creeeren
vandaag op a59 toen ik terug kwam van utrecht.
een colonne ME wagens onder begeleiding van motorrijders, niemand mocht ze inhalen
ja maar dan zijn het geld wagens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik zie het hier bijna dagelijks... ik werk naast de toko die papiergeld/waardepapieren maken
spontaan je ruitensproeier aanzettenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat trouwens ook freaky is, ik reed deze zomer op de a2, kijk ik in mn spiegel, 3 agenten op motor achter me, in zo'n v-vorm. Nou dan schrik je je ook helemaal dood.
Je gaat meteen denken dat ze jou moeten hebben, hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat trouwens ook freaky is, ik reed deze zomer op de a2, kijk ik in mn spiegel, 3 agenten op motor achter me, in zo'n v-vorm. Nou dan schrik je je ook helemaal dood.
Ja dat is zeker weten te erg voor woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Middag
Zelden zo fit geweest. Zat voor 8 uur al op de zaak.
'Geet Reet' is niet van toepassing op m'n nieuwe baan: het is gezellig en heb altijd iets om handen![]()
Erg he?
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spontaan je ruitensproeier aanzetten
Als je het nodig hebt, is dat knap lastigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
Internet stopt er regelmatig mee vandaag
Ook erg bevoordelijk voor de productiviteit ...
Voel me zo... Nuttig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker weten te erg voor woorden
Dat weet geen mensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt, is dat knap lastig
Oorzaak?
Heeeeeeeeee! Ik ben van de mangothee! Grmblll!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
moeten ze maar niet bumberklevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachen
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
quote:
quote:
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van ietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voel me zo... Nuttig.
Vreemd gevoel
Succes met uitleggenquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Ik heb jullie nooit samen zien postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
[..]
[..]
Not me, I'm afraid. Maar ik heb ook geen idee wie het wel is.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
zo en weer thuis en op bed ff wat slaap inhalen....
Nu weet ik dus wat ik misquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Haha ik ken het, had het afgelopen tijd ookquote:
Fraud!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het druk. Of beter: ik hou mezelf druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |