quote:
Idd mooie auto, blauw met sterren....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jazeker! De Impreza is een rallyauto, en al meerdere keren wereldkampioen
Wel een stoere zo te lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben ook een meisje hoor......
Trots op je!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
ow ben trouwens zover dat ik nu alle tabbladen heb.....
Omdat je playstation spelletjes speeltquote:
Die blauwe! De ultieme rally autoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevalligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Voel me nu wel heel erg een meisje zeg![]()
Ik doe niet aan playstation spelletjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
ik had nog een rooibos staan, helemaal vergeten, neem ik nu maar danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Trots op je!
Kopje thee dan maar?
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Omdat je playstation spelletjes speelt![]()
Vind ik altijd knap
Ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
Ik zag iets staan met een wiiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand van
al heb ik werkelijk van alles in huis: game boy, game gube, game advanced, wii
playstation 2 en xbox
Daar twijfelde ik niet aanquote:
Silence, i'll kill you!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
[..]
![]()
'Hi. Welcome to Wallmart. Get your shit and get out'
Wii IS leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zag iets staan met een wii
Dat lijkt me dan weer wel leuk
Waarom datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:05 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik niet aan
Gek hè?
Hear Hear!quote:
eens maar niemand heeft nog antwoord gegeven op mn vraagquote:
Heftig, voel je nog meer aan die mangothee van je?quote:
Je kan berichten versturen naar de personen die je hebt toegevoegd, ik kan bijvoorbeeld wel naar WL sturen maar (nog) niet naar Droxz.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eens maar niemand heeft nog antwoord gegeven op mn vraag
hoe kan ik bij andere berichtjes achter laten
en moet ik mn systeem software bijwerken
hoe voeg ik jou toe dan, ben kan ik dat straks proberen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan berichten versturen naar de personen die je hebt toegevoegd, ik kan bijvoorbeeld wel naar WL sturen maar (nog) niet naar Droxz.
Mijn router beveiliging staat op WPA2 enterprise, dat snapt mijn Wii nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan berichten versturen naar de personen die je hebt toegevoegd, ik kan bijvoorbeeld wel naar WL sturen maar (nog) niet naar Droxz.
Door de Wii friendscode te gebruiken, kijk is aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe voeg ik jou toe dan, ben kan ik dat straks proberen!
kan je dan ook samen spelen?
ik zei toch de ballen verstand van die dingen....
Hmm zuur, vandaar dat het niet lukte met de berichtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn router beveiliging staat op WPA2 enterprise, dat snapt mijn Wii niet![]()
![]()
(en ga mijn beveiliging niet meer lager zetten voor die Wii)
Je kunt naar je message board gaan, dan op 'new message' drukken, dan 'address book'. In beeld krijg je je Wii Number. Door dat nummer op een andere Wii bij 'Register' in te vullen kun je die Wii toevoegen aan je friends. Die Wii krijgt dan een e-mailtje of 'ie niet even hetzelfde wil doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe voeg ik jou toe dan, ben kan ik dat straks proberen!
kan je dan ook samen spelen?
ik zei toch de ballen verstand van die dingen....
Heb het wel getest met WPA1 samen met WL, heb ooit meer 1 bericht gehad... en mijn verstuurde berichten kwamen gewoon niet aan. Volgens mij heb ik jou nooit toegevoegtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur, vandaar dat het niet lukte met de berichten
Hahaha nee ik voel mij weer gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb het wel getest met WPA1 samen met WL, heb ooit meer 1 bericht gehad... en mijn verstuurde berichten kwamen gewoon niet aan. Volgens mij heb ik jou nooit toegevoegt![]()
![]()
![]()
Ga ik vanavond gelijk ff testen (als er thuis niemand draadloos werkt).
22! Terwijl ik vond dat ik behoorlijk rustig was met het postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s gisteren ging weer lekker!:
Positie, aantal posts, user
009. 113 Crazy-M
019. 087 Dr.Droxz
022. 084 Bellerophon
026. 076 WhiteLightning
029. 069 MangoThee
084. 040 draculettetje
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s gisteren ging weer lekker!:
Positie, aantal posts, user
009. 113 Crazy-M
019. 087 Dr.Droxz
022. 084 Bellerophon
026. 076 WhiteLightning
029. 069 MangoThee
084. 040 draculettetje
It's alive!! sort off...quote:
Ik kan thuis niet zomaar WEER mijn beveiliging omgooien, maar... ik beloof dat ik je vanavond zal toevoegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha nee ik voel mij weer gewaardeerd
Ik had juist verwacht dat ik meer had gepost hahahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
22! Terwijl ik vond dat ik behoorlijk rustig was met het posten
Toppertjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan thuis niet zomaar WEER mijn beveiliging omgooien, maar... ik beloof dat ik je vanavond zal toevoegen
Hahaha, nah je hebt alle tijd hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef lynda het volgende:
[..]
dat nog lang niet, uurtje of 6 vanavond wel weer
Vanavond gelijk even mijn nieuwe fikker inbouwen, kan ik alle Wii games kopiëren kopenquote:
Eetze!quote:
Mooie tijd! Ik mag nog 5,5 uurquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
dank voor de info
ik heb mn mappen af en heb besloten zo naar huis te gaan
ik moet eigenlijk langer maar en ik ben snipverkouden en er is geen werk en ik moet om 17.00 weer terug zijn voor vergaderingquote:
bezig met belasting dingesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:55 schreef lynda het volgende:
fuck ik heb teveel verdiend afgelopen jaar wit
ja kreeg net weer een jaaropgave binnen.. ietsjes (lees 3x zoveel) meer verdiend dan ik had opgegeven vorig jaarquote:
ik lever dat zooitje ook altijd bij mn oom inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef lynda het volgende:
[..]
ja kreeg net weer een jaaropgave binnen.. ietsjes (lees 3x zoveel) meer verdiend dan ik had opgegeven vorig jaaren dat is dan nog exclusief me werk in het weekend
Grens voor studiefinanciering gelukkig niet overschreden (scheelt 200 euro) dus er moet nu niet nog ergens een jaaropgave van komen want dan ben ik de lul
* lynda gaat papa maar eens vragen wat nu..
Nou ik kan het zelf allemaal wel invullen voordeel heb ook belastingrecht op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik lever dat zooitje ook altijd bij mn oom in
wel de verlopige aanslg betaalt, weer een hoop geld aan de belastingdienst gegeven
is normaal hoor dat sommige ook pas in februari komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
ik heb nog lang niet alle jaaropgaves binnen beetje laat.....
ach ja voor april toch
ow ik snap het meestal wel maar nu met mn wga uitkering etc toch handig als iemand er naar kijktquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou ik kan het zelf allemaal wel invullen voordeel heb ook belastingrecht op schoolmaarja nu met het teveel verdienen en tegen de grens van studiefinanciering aanzitten
Hangt af van je verzekering, ik krijg bijv krukken 100% vergoed indien me orthopeed een verwijsbrief maakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ik snap het meestal wel maar nu met mn wga uitkering etc toch handig als iemand er naar kijkt
dan weet jij wel ongeveer hoe het zit als ik een medisch hulp middel moet aanschaffen, krijg ik dan alles of een deel vergoed?
Backquote:
Gewoon vervoer van gevangen of mensen die in voorarrest zittenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
politie kan ook mooi files creeeren
vandaag op a59 toen ik terug kwam van utrecht.
een colonne ME wagens onder begeleiding van motorrijders, niemand mocht ze inhalen
en waar is hier?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, note to self: nooit meer een hamburger hier eten. Gore zooi man. Zo'n half koud lapje vlees op een betonbroodje.
Je zou spontaan op je rem trappenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat trouwens ook freaky is, ik reed deze zomer op de a2, kijk ik in mn spiegel, 3 agenten op motor achter me, in zo'n v-vorm. Nou dan schrik je je ook helemaal dood.
dat zal die bumperklevers lerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou spontaan op je rem trappen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
politie kan ook mooi files creeeren
vandaag op a59 toen ik terug kwam van utrecht.
een colonne ME wagens onder begeleiding van motorrijders, niemand mocht ze inhalen
ja maar dan zijn het geld wagens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ik zie het hier bijna dagelijks... ik werk naast de toko die papiergeld/waardepapieren maken
spontaan je ruitensproeier aanzettenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat trouwens ook freaky is, ik reed deze zomer op de a2, kijk ik in mn spiegel, 3 agenten op motor achter me, in zo'n v-vorm. Nou dan schrik je je ook helemaal dood.
Je gaat meteen denken dat ze jou moeten hebben, hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja dat is zeker weten te erg voor woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Middag
Zelden zo fit geweest. Zat voor 8 uur al op de zaak.
'Geet Reet' is niet van toepassing op m'n nieuwe baan: het is gezellig en heb altijd iets om handen![]()
Erg he?
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spontaan je ruitensproeier aanzetten
Als je het nodig hebt, is dat knap lastigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
Internet stopt er regelmatig mee vandaag
Ook erg bevoordelijk voor de productiviteit ...
Voel me zo... Nuttig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker weten te erg voor woorden
Dat weet geen mensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt, is dat knap lastig
Oorzaak?
Heeeeeeeeee! Ik ben van de mangothee! Grmblll!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
moeten ze maar niet bumberklevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachen
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
quote:
quote:
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van ietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voel me zo... Nuttig.
Vreemd gevoel
Succes met uitleggenquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Ik heb jullie nooit samen zien postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
[..]
[..]
Not me, I'm afraid. Maar ik heb ook geen idee wie het wel is.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
zo en weer thuis en op bed ff wat slaap inhalen....
Nu weet ik dus wat ik misquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Haha ik ken het, had het afgelopen tijd ookquote:
Fraud!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het druk. Of beter: ik hou mezelf druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |