Rooibos / mangotheequote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je ook nog een roooibos in de aanbieding
Jeff Dunhamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ben gek van de Subaru impreza (mooit auto),
ben daar heel veel filmpjes van aan het kijken.
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ben gek van de Subaru impreza (mooie auto),
ben daar heel veel filmpjes van aan het kijken.
Zit gelijk even die pagina van Jeff te bekijken, blijft gewoon goed!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jeff Dunham![]()
Walter for president
Als je Walter / Achmed the dead terrorist leuk vindt..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit gelijk even die pagina van Jeff te bekijken, blijft gewoon goed!![]()
Zelfde humor?
Voel me nu wel heel erg een meisje zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
Jazeker! De Impreza is een rallyauto, en al meerdere keren wereldkampioenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Als je Walter / Achmed the dead terrorist leuk vindt..
Mja, dan zelfde humor
ik ben ook een meisje hoor......quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Voel me nu wel heel erg een meisje zeg![]()
Ik doe niet aan playstation spelletjes
quote:
Idd mooie auto, blauw met sterren....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jazeker! De Impreza is een rallyauto, en al meerdere keren wereldkampioen
Wel een stoere zo te lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben ook een meisje hoor......
Trots op je!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
ow ben trouwens zover dat ik nu alle tabbladen heb.....
Omdat je playstation spelletjes speeltquote:
Die blauwe! De ultieme rally autoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevalligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Voel me nu wel heel erg een meisje zeg![]()
Ik doe niet aan playstation spelletjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
ik had nog een rooibos staan, helemaal vergeten, neem ik nu maar danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Trots op je!
Kopje thee dan maar?
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Omdat je playstation spelletjes speelt![]()
Vind ik altijd knap
Ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
Ik zag iets staan met een wiiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand van
al heb ik werkelijk van alles in huis: game boy, game gube, game advanced, wii
playstation 2 en xbox
Daar twijfelde ik niet aanquote:
Silence, i'll kill you!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
[..]
![]()
'Hi. Welcome to Wallmart. Get your shit and get out'
Wii IS leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zag iets staan met een wii
Dat lijkt me dan weer wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |