Youtube dagje dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Licentie van het "block" gedeelte van http verkeer is verlopen![]()
(iedereen kan nu dus alle pagina's bezoeken... zal dus een rustig dagje worden)
Nee nog steeds dusquote:
we gaan weer lekker vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb GEEN zin meer.
En ofquote:
Ik heb nog VEEL minder zinquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb GEEN zin meer.
Nog maar een mangothee doen dan maar?quote:
heb je ook nog een roooibos in de aanbiedingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog maar een mangothee doen dan maar?
Ja zeker! Ik ben gek van de Subaru impreza (mooie autoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog wat leuks gevonden op you tube
Rooibos / mangotheequote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je ook nog een roooibos in de aanbieding
Jeff Dunhamquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ben gek van de Subaru impreza (mooit auto),
ben daar heel veel filmpjes van aan het kijken.
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ben gek van de Subaru impreza (mooie auto),
ben daar heel veel filmpjes van aan het kijken.
Zit gelijk even die pagina van Jeff te bekijken, blijft gewoon goed!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Jeff Dunham![]()
Walter for president
Als je Walter / Achmed the dead terrorist leuk vindt..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit gelijk even die pagina van Jeff te bekijken, blijft gewoon goed!![]()
Zelfde humor?
Voel me nu wel heel erg een meisje zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
Jazeker! De Impreza is een rallyauto, en al meerdere keren wereldkampioenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:52 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Als je Walter / Achmed the dead terrorist leuk vindt..
Mja, dan zelfde humor
ik ben ook een meisje hoor......quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Voel me nu wel heel erg een meisje zeg![]()
Ik doe niet aan playstation spelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |