quote:
Idd mooie auto, blauw met sterren....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jazeker! De Impreza is een rallyauto, en al meerdere keren wereldkampioen
Wel een stoere zo te lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben ook een meisje hoor......
Trots op je!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
ow ben trouwens zover dat ik nu alle tabbladen heb.....
Omdat je playstation spelletjes speeltquote:
Die blauwe! De ultieme rally autoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik daar altijd mee reed op de playstation gran turismo? bij de rally?
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevalligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Voel me nu wel heel erg een meisje zeg![]()
Ik doe niet aan playstation spelletjes
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
ik had nog een rooibos staan, helemaal vergeten, neem ik nu maar danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Trots op je!
Kopje thee dan maar?
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:00 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Omdat je playstation spelletjes speelt![]()
Vind ik altijd knap
Ik heb ze allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ken het spel toevallig
Ik zag iets staan met een wiiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben wel spelletjes en gameconsole fanaat maar heb er de ballen verstand van
al heb ik werkelijk van alles in huis: game boy, game gube, game advanced, wii
playstation 2 en xbox
Daar twijfelde ik niet aanquote:
Silence, i'll kill you!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
[..]
![]()
'Hi. Welcome to Wallmart. Get your shit and get out'
Wii IS leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Ik zag iets staan met een wii
Dat lijkt me dan weer wel leuk
Waarom datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:05 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik niet aan
Gek hè?
Hear Hear!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |