Je gaat meteen denken dat ze jou moeten hebben, hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat trouwens ook freaky is, ik reed deze zomer op de a2, kijk ik in mn spiegel, 3 agenten op motor achter me, in zo'n v-vorm. Nou dan schrik je je ook helemaal dood.
Ja dat is zeker weten te erg voor woordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Middag
Zelden zo fit geweest. Zat voor 8 uur al op de zaak.
'Geet Reet' is niet van toepassing op m'n nieuwe baan: het is gezellig en heb altijd iets om handen![]()
Erg he?
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spontaan je ruitensproeier aanzetten
Als je het nodig hebt, is dat knap lastigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
Internet stopt er regelmatig mee vandaag
Ook erg bevoordelijk voor de productiviteit ...
Voel me zo... Nuttig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is zeker weten te erg voor woorden
Dat weet geen mensquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt, is dat knap lastig
Oorzaak?
Heeeeeeeeee! Ik ben van de mangothee! Grmblll!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef MangoThee het volgende:
moeten ze maar niet bumberklevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet de laatste bent die zal lachen
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou toch denken aan Seven, dat kan bijna niet anders...
quote:
quote:
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van ietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voel me zo... Nuttig.
Vreemd gevoel
Succes met uitleggenquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Ik heb jullie nooit samen zien postenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
[..]
[..]
Not me, I'm afraid. Maar ik heb ook geen idee wie het wel is.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
zo en weer thuis en op bed ff wat slaap inhalen....
Nu weet ik dus wat ik misquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Werelds gevoel he? Alsof je onderdeel uitmaakt van iets
Haha ik ken het, had het afgelopen tijd ookquote:
Fraud!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het druk. Of beter: ik hou mezelf druk.
Dat gaat ook een beetje moeilijk als ik 's morgens geen internet hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb jullie nooit samen zien posten
Het is prettig om iets te doen en meteen het resultaat er van te zien. Alsof je echt het verschil maakt. I like it!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik ken het, had het afgelopen tijd ook
Zodat je niet denken dat je niets te doen hebt, en je weer met en nieuw project opzadelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb het druk. Of beter: ik hou mezelf druk.
Ongekend, nog even... nog even... en je vindt het bedrijf echt geweldigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is prettig om iets te doen en meteen het resultaat er van te zien. Alsof je echt het verschil maakt. I like it!Ik ga zelfs met plezier aan het werk
Het moet niet gekker worden...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend, nog even... nog even... en je vindt het bedrijf echt geweldigHahaha. Ben wel blij om het te horen hoor
Ik heb mezelf met een projectje opgezadeldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zodat je niet denken dat je niets te doen hebt, en je weer met en nieuw project opzadelen?
Slim!
tot morgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |